Jongens, je schopt iemand dood, je wordt veroordeeld en je krijgt een benefiettoernooi. Ik ga even een potje janken.quote:Leden van voetbalclub Nieuw -West United organiseren een voetbaltoernooi waarbij de opbrengsten gaan naar de voetbalvader die is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf wegens de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen in 2012.
Het benefiettoernooi wordt op zaterdag 7 januari en zondag 8 januari gespeeld. Seniorenteams betalen 70 euro voor hun deelname, jeugdteams 50 euro. Het totale bedrag, inclusief inkomsten in de kantine en vrijwillige donaties, gaan naar de vader die betrokken was bij de dood van Nieuwenhuizen.
"Of hij het nu wel of niet gedaan heeft. Wij willen zijn gezin graag helpen," zegt organisator Hanna van Putten. "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
De organisatoren kwamen op het idee voor het benefiettoernooi omdat de broer van de veroordeelde vader bestuurslid is van Nieuw-West United.
Eerder organiseerden familieleden ook al een inzamelingsactie voor de vader, inmiddels op vrije voeten wegens goed gedrag, die een schadevergoeding van 60.000 euro moet betalen. Als hij half januari de schadevergoeding niet heeft betaald, zal een deurwaarder beslag leggen op zijn inboedel en dreigt hij opnieuw een jaar in de gevangenis te moeten doorbrengen, schrijven de familieleden in een brief.
Oproep
In de brief wordt gesproken van 'een wanhopige oproep tot hulp' voor de Marokkaanse vader, 'die veel onrecht is aangedaan'. 'Deze actieve voetbalvader heeft slechts getracht om de boel te sussen en een einde te maken aan een akkefietje op het voetbalveld en dat is hem duur komen te staan.'
De actie van de familieleden staat los van het voetbaltoernooi. Van Putten: "De familie van de man kennen we niet. Ons doel is om een gezin in nood bij te staan. Zie het als een soort liefdadigheid. Maar als we te weinig aanmeldingen krijgen, gaat het niet door. Dan is het zonde van onze tijd."
De 41-jarige Richard Nieuwenhuizen was grensrechter bij een wedstrijd tussen de B-jeugd van Buitenboys uit Almere en Nieuw Sloten uit Amsterdam. Nadat de wedstrijd uit de hand was gelopen, werd Nieuwenhuizen belaagd door spelers van Nieuw Sloten, waarbij hij werd geschopt en geslagen. Een dag later overleed hij in het ziekenhuis. De dood van de grensrechter leidde tot een golf van verontwaardiging over geweld op en rond het voetbalveld.
http://www.parool.nl/amst(...)ent&utm_content=free
schaamteloos 2.0 jaquote:Op zondag 1 januari 2017 19:00 schreef Jigzoz het volgende:
Wauw. Dit is wel echt totaal schaamteloos.
Dat staat los van dit verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:10 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Doodschopper grensrechter zamelt geld in
Ja, want anders ben je zelf een kankerjood...quote:Op zondag 1 januari 2017 19:11 schreef -AMG- het volgende:
Die grensrechter zal het wel verdiend hebben anders organiseer je zoiets niet
quote:” Medeverdachte [medeverdachte3] zegt tijdens de wedstrijd over de grensrechter: “Als ik hem niet pak, dan ben ik een kankerjood”.
Zal die mevrouw niet kunnen lezen?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
"Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
quote:Verdachte en [medeverdachte4] trapten op het hoofd van Nieuwenhuizen.
En die nummer 10 of zo op de lijst van DENK, keurt dit goed dus?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, want anders ben je zelf een kankerjood...
[..]
tijd om mijn bank even te bellenquote:Op zondag 1 januari 2017 19:44 schreef OEM het volgende:
Toch maar eens bij de ING gaan navragen waarom zij hun naam willen verbinden aan een zooitje ongeregeld dat willens en wetens de rechtstaat wil ondermijnen.
Intensief hoofdsponsorschap van ING met drie jaar verlengd
Maandag 2 januari 2017, Sinds 1 september 2014 heeft ING zich voor drie jaar met een intensief hoofdsponsorschap aan SV Nieuw West United verbonden. SV Nieuw West United was één van de amateurclubs in Nederland die uit bijna 800 aanmeldingen beloond werd met het sponsorschap. Met het sponsorprogramma wil de ING samen met de KNVB het amateurvoetbal in Nederland verder vooruit helpen. En dat krijgt een fantastisch vervolg! SV Nieuw West United heeft een verlenging van drie jaar van het intensief hoofdsponsorschap binnengehaald.
Wollah, hij is slachtoffer, kkhoer.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mag dit eigenlijk gewoon? Een benefiet houden voor een moordenaar?
Hij mag dan wel een kopschoppende klootzak zijn, het is iig hún kopschoppende klootzak en tenminste niet zo'n kk kaas.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wollah, hij is slachtoffer, kkhoer.
Wachtwachtwachtwacht... Begrijp ik het verkeerd, of zijn er straks voetballers in ING-shirts geld aan het ophalen om de boete van de moordenaar van een grensrechter te betalen?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:44 schreef OEM het volgende:
Toch maar eens bij de ING gaan navragen waarom zij hun naam willen verbinden aan een zooitje ongeregeld dat willens en wetens de rechtstaat wil ondermijnen.
Intensief hoofdsponsorschap van ING met drie jaar verlengd
Maandag 2 januari 2017, Sinds 1 september 2014 heeft ING zich voor drie jaar met een intensief hoofdsponsorschap aan SV Nieuw West United verbonden. SV Nieuw West United was één van de amateurclubs in Nederland die uit bijna 800 aanmeldingen beloond werd met het sponsorschap. Met het sponsorprogramma wil de ING samen met de KNVB het amateurvoetbal in Nederland verder vooruit helpen. En dat krijgt een fantastisch vervolg! SV Nieuw West United heeft een verlenging van drie jaar van het intensief hoofdsponsorschap binnengehaald.
Ja. Ik dacht eerst ook dat ze geld gingen ophalen voor het gezin van de doodgeschopte grensrechter maar nee, de moordenaar is de gelukkige. Wat een bizar en schaamteloos initiatief.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wachtwachtwachtwacht... Begrijp ik het verkeerd, of zijn er straks voetballers in ING-shirts geld aan het ophalen om de boete van de moordenaar van een grensrechter te betalen?
Nou, dat zal ING wel leuk vinden.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht eerst ook dat ze geld gingen ophalen voor het gezin van de doodgeschopte grensrechter maar nee, de moordenaar is de gelukkige. Wat een bizar en schaamteloos initiatief.
'Hanna van Putten' klinkt nou niet echt Marokkaans...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:34 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Tja sommige bevolkingsgroepen steunen elkaar onderling altijd. Het gaat hier allang niet meer om wie het slachtoffer of dader is. Als de grensrechter een Marokkaan was geweest en de doodschopper een blanke man had je meer verontwaardiging gehad en dan was die doodschopper in hun ogen wel de schuldige. En dan werd er wel voor het slachtoffer opgehaald ipv de dader.
Da's Takiyya.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:53 schreef k_man het volgende:
[..]
'Hanna van Putten' klinkt nou niet echt Marokkaans...
ING betekent Ik Neuk Grensrechters de moeder, je weet toch...quote:
Je mag toch hopen dat een sponsor hier niet van gediend is...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wachtwachtwachtwacht... Begrijp ik het verkeerd, of zijn er straks voetballers in ING-shirts geld aan het ophalen om de boete van de moordenaar van een grensrechter te betalen?
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:54 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
ING betekent Ik Neuk Grensrechters de moeder, je weet toch...
Ook zojuist aan ze gevraagd of het sponsoren van kopschoppers wel past bij hun visie, hopelijk zien ze er van af.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:56 schreef Jigzoz het volgende:
Had ik een rekening bij ING, dan zou ik toch even een berichtje sturen. Gewoon even vragen of ze van plan zijn zich hiervan te distantiëren.
Ik ben benieuwd naar hun antwoord.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook zojuist aan ze gevraagd of het sponsoren van kopschoppers wel past bij hun visie, hopelijk zien ze er van af.
Ja, waarom zou het niet mogen? Smakeloze dingen zijn doorgaans niet verboden.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Mag dit eigenlijk gewoon? Een benefiet houden voor een moordenaar?
Dit is een tandje erger dan smakeloos, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja, waarom zou het niet mogen? Smakeloze dingen zijn doorgaans niet verboden.
Eigenlijk doen ze een beetje hetzelfde als Wilders. Een uitspraak van justitie niet serieus nemen.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
Heeft Wilders zich overigens nog niet woedend verklaard? Hier valt toch vrij gemakkelijk een slaatje uit te slaan, lijkt me.
Ze zegt dit:quote:Op zondag 1 januari 2017 20:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.quote:Hanna van Putten. "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
Op basis van haar uitlatingen klinkt ze als een 'useful idiot'.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zit 'm natuurlijk in 'volgens ons'. Het staat je vrij om het niet eens te zijn met een beslissing van de rechter.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dit:
[..]
Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.
Maar dan ga je in beroep? Tot aan cassatie? Of je roept Peter R. te hulp.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zit 'm natuurlijk in 'volgens ons'. Het staat je vrij om het niet eens te zijn met een beslissing van de rechter.
Ja, dat is gebeurd. Dan kun je het er nog steeds oneens mee zijn.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan ga je in beroep? Tot aan cassatie?
Dat is al gebeurd en ook daar is hij schuldig verklaard.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan ga je in beroep? Tot aan cassatie? Of je roept Peter R. te hulp.
Peter R. heeft er ook een programma aan gewijd, de onterechte veroordeling van deze man?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat is gebeurd. Dan kun je het er nog steeds oneens mee zijn.
Ja, gebaseerd op getuigenissen is er ook weinig ruimte voor twijfel, dacht ik...quote:Op zondag 1 januari 2017 21:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd en ook daar is hij schuldig verklaard.
Zojuist gestuurd. Walgelijke bende dit.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:56 schreef Jigzoz het volgende:
Had ik een rekening bij ING, dan zou ik toch even een berichtje sturen. Gewoon even vragen of ze van plan zijn zich hiervan te distantiëren.
Ik ben benieuwd naar wat je terug krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zojuist gestuurd. Walgelijke bende dit.![]()
Die lui zouden zich goddomme de ogen uit de kop moeten schamen. Een benefiet![]()
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook zojuist aan ze gevraagd of het sponsoren van kopschoppers wel past bij hun visie, hopelijk zien ze er van af.
Ben ook benieuwd, laten jullie het nog weten?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zojuist gestuurd. Walgelijke bende dit.![]()
Die lui zouden zich goddomme de ogen uit de kop moeten schamen. Een benefiet![]()
Vind je?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze een beetje hetzelfde als Wilders. Een uitspraak van justitie niet serieus nemen.
Oke, dan noemen we het heel erg smakeloos. Dat is ook niet verboden. Vanaf hoeveel tandjes erger dan smakeloos wil jij dingen gaan verbieden?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is een tandje erger dan smakeloos, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel begrijpt.
quote:Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DENK-kandidaat steunt inzamelingsactie voor man die grensrechter Nieuwenhuizen doodschopte
De kieslijst van DENK is pas net gepubliceerd, maar het eerste schandaal dient zich nu al aan: Mourad Taimounti, nummer 7 op de lijst, steunt een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
De veroordeelde man moet een boete van 60.000 euro betalen, of een gevangenisstraf uitzitten. Om die reden circuleert zijn familie een oproep om geld te doneren zodat hij zijn boete kan afbetalen. DENK-kandidaat Mourad Taimounti doet daar maar al te graag aan mee, en geeft zelfs aan dat hij de voetbalvader persoonlijk kent. Hij doet het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen af als een simpel “akkefietje”.
http://www.dagelijksestan(...)nhuizen-doodschopte/
quote:Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DENK-kandidaat steunt inzamelingsactie voor man die grensrechter Nieuwenhuizen doodschopte
De kieslijst van DENK is pas net gepubliceerd, maar het eerste schandaal dient zich nu al aan: Mourad Taimounti, nummer 7 op de lijst, steunt een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
De veroordeelde man moet een boete van 60.000 euro betalen, of een gevangenisstraf uitzitten. Om die reden circuleert zijn familie een oproep om geld te doneren zodat hij zijn boete kan afbetalen. DENK-kandidaat Mourad Taimounti doet daar maar al te graag aan mee, en geeft zelfs aan dat hij de voetbalvader persoonlijk kent. Hij doet het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen af als een simpel “akkefietje”.
Dit.quote:Op maandag 2 januari 2017 02:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou al die Marokkaanse belangenorganisaties eens sieren om een statement te maken tegen deze minachting naar de nabestaanden. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn want Marokkanen kennen geen enkele vorm van zelfkritiek en hebben een patent op de slachtofferrol.
Z'n schuld aan doodslag eigenlijk niet. Dit was de eerste zaak in Nederland waar meerdere verdachten voor doodslag werden veroordeeld omdat men de hoofddader niet kon aanduiden (degene die de dodelijke schop, die de wervelslagader beschadigde, heeft uitgedeeld). Voordien werden daders in zo'n geval slechts veroordeeld voor wat kon bewezen worden (toebrengen van slagen en verwondingen neem ik aan).quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dit:
[..]
Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.
quote:Vanochtend vernam ik een in mijn ogen zeer ontstemmend bericht. Het betreft de shirtsponsoring van ING voor SV Nieuw-West, een club die herhaardelijk zeer negatief in het nieuws is geweest. Niet alleen vanwege hun temperamentvolle spelers die een onschuldige huisvader dood schopten, maar ook voor hun afhandeling van deze casus. Met als kers op de taart het benefiettoernooi wat voor een door de rechter veroordeelde begeleider van deze club wordt georganiseerd om zijn boete aan de nabestaanden te betalen, naast andere inzamelingsacties. Ondanks het feit dat meer dan tien getuigen deze man expliciet als mededader identificeerden, hebben alle betrokkenen het lef om deze man als slachtoffer af te schilderen.
Uit bovenstaande rijst de vraag: Waarom denkt ING dat het op enigerlei wijze verstandig is om dit soort dubieuze clubs te ondersteunen, ook gezien zij in het verleden al vaker voor geweld hebben gezorgd op de voetbalvelden. Hoe past dit in de holle frasen van maatschappelijk verantwoord ondernemen waar jullie claimen een voorstander van te zijn? Uiteraard bleek dat al een wassen neus te zijn nadat bekend werd dat ING het zeer omstreden Dakota Pipeline Project ondersteunt. Indien ik het verkeerd zie hoor ik het graag van een van u beiden. Indien ik het niet verkeerd zie zal ik naar een bank moeten overstappen die moraal wat hoger in het vaandel heeft staan, zoals de Triodos. Let wel dat mijn onvrede niet naar u persoonlijk is gericht, ik hou u niet persoonlijk verantwoordelijk voor deze kwestie. Maar u bent wel in staat er wellicht wat aan te doen.
Houd.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd:
[..]
Ik ben net wakker en heb dit in een hostel in Litouwen op mijn mobiel getyped. Ach, 1 klein foutje zij me vergevenquote:
Je klanten uitlachen, welk bedrijf is er niet groot mee geworden.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Dven het volgende:
Ook echt mailtjes sturen naar een banker zal weer een hoop gelachen worden daar in de callcenters.
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je klanten uitlachen, welk bedrijf is er niet groot mee geworden.
Zo te horen heb je ervaring met werken op een callcenter...quote:Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Dven het volgende:
Ook echt mailtjes sturen naar een banker zal weer een hoop gelachen worden daar in de callcenters.
Ja, jammer is dat, het opzeggen van een krant is stukken eenvoudiger.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.
De bank wordt geattendeerd op iets wat mensen, waaronder ik, niet waarderen.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.
quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
[..]
Krant opzeggen zou inderdaad een stuk lastiger moeten zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat, het opzeggen van een krant is stukken eenvoudiger.
Of een opzegtermijn van 5 jaarquote:Op maandag 2 januari 2017 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krant opzeggen zou inderdaad een stuk lastiger moeten zijn.
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
[..]
[..]
Banken die gevoelig zijn, ik moet ze nog tegenkomen.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
De ING krijgt het nog druk met fok! en banken zijn zeker gevoelig voor dergelijke mails van klanten.
De slachtoffers zijn al betaald en de vervangende hechtenis die opgelegd wordt is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, geen vervanging, maar slechts een pressiemiddel. Ook ná uitzitten van de vervangende hechtenis heeft hij dus nog een schuld staan.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja
eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?
De schadevergoeding die opgelegd was, was gezamenlijk, maar ieder hoofdelijk verantwoordelijk, er was ook gewoon een afbetalingsregeling mogelijk, maar dat hebben ze niet geregeld, en zo wel dan hebben ze niet afbetaald.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja
eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?
oh verder natuurlijk belachelijk en disrespectvol
De familie van het slachtoffer heeft al de schadevergoeding gehad van de staat. De staat moet het bedrag nu alleen nog terugvorderen van de daders.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Gaat dat geld eigenlijk naar de familie van het slachtoffer of naar de staatskas?
de dame in kwestie is getrouwd met een naffer en heeft inmiddels hun walgelijke gebrek aan erkenning van misstanden en totale gebrek aan zelfreflectie overgenomenquote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dit:
[..]
geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende jaquote:Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...
Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef Harlon het volgende:
[..]
geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende ja
quote:Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.
Doe mij dan toch de normale rechtspraak maar.
Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."quote:Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.
Doe mij dan toch de normale rechtspraak maar.
Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
'akkefietje' ook gewoonquote:Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ontkenning van een volslagen wereldvreemde idioot. Steun aan een kopschoppend wezen. Ik hoop deze fout flink wordt afgestraft en dat ze haar les leert. Weekje zwaar leven zodat ze snapt dat ze dit nooit meer moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...
Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
Ja, vervelend is dat.... en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.
Nou, 'achterlijk en primitief', zou ik het eerder noemen.quote:
Ja, natuurlijk.quote:en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.
Mooi en vlot gereageerd door Mehdi Harboulquote:Op maandag 2 januari 2017 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html
uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:28 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, het bestuur was er (behalve de broer van de veroordeelde) dus kennelijk helemaal niet van op de hoogte en dan gebruikt een groepje leden de naam van de Club om dit te organiseren en verwacht ook nog dat ze dat op het terrein van de club kunnen doen.
Mijn hemel, de arrogantie.
Uitstekende reactie van de voorzitter
Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.
Maar we zullen zien
en het aan de voorzitter overlaten om te reageren...quote:Op maandag 2 januari 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.
Poeh... Wel knap hoor zo'n houding. Feitelijk hebben ze gelijk, maar bij menigeen zouden dit soort acties echt heel veel kwaad bloed zetten.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:36 schreef Re het volgende:
indirect lees ik trouwens wel dat de familie van het slachtoffer het geld nog niet heeft en ze stellen dat het hun niet uitmaakt hoe dat geld bij elkaar wordt gekregen, als ze het maar krijgen
Even het hele stuk lezen, er ontbreekt een stukje van het artikel, maar dat kan ook zijn doordat het later aangevuld isquote:Op maandag 2 januari 2017 12:36 schreef Re het volgende:
[..]
en het aan de voorzitter overlaten om te reageren...
indirect lees ik trouwens wel dat de familie van het slachtoffer het geld nog niet heeft en ze stellen dat het hun niet uitmaakt hoe dat geld bij elkaar wordt gekregen, als ze het maar krijgen
Wat doen ze ook? Vrouwen met eigen mening met verkrachting bedreigen? Mensen en hun kinderen met de dood bedreigen?quote:
nou die allochtonen kunnen er ook wat van hoorquote:Op maandag 2 januari 2017 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
He, dat zijn autochtonen ook weleens.
quote:
Wat? Iemand kopschoppen veroordeeld worden voor een gevangenisstraf en schadevergoeding en daarna een benefietavond houden omdat de dader de schadevergoeding niet kan betalen?quote:
Die Hanna is (of was) de penningmeester, dus ook een bestuurslid.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:28 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, het bestuur was er (behalve de broer van de veroordeelde) dus kennelijk helemaal niet van op de hoogte
Laten we hopen dat het verleden tijd is.....quote:Op maandag 2 januari 2017 13:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Die Hanna is (of was) de penningmeester, dus ook een bestuurslid.
Terwijl het Parool toch echt doet lijken alsof ze haar gesproken hebben: http://www.parool.nl/amst(...)ent&utm_content=freequote:Beste Leden,
Het bestuur van SV Nieuw West United is geschrokken door het artikel dat door het Parool is gepubliceerd, waarin staat dat SV NWU van plan zou zijn een benefiettoernooi te organiseren voor het gezin van de heer Hassan. D. Enkele leden binnen de club waren voor ziens het gezin van de heer Hassan. D te helpen door een activiteit te organiseren, dit was echter niet in overleg met het bestuur . Het vervelendst is dat onze penningmeester mevrouw H. Van Putten ten onrechte wordt genoemd als organisator door de desbetreffende krant en dat dat de aanleiding is geweest voor andere media om allerlei onwaarheden te schrijven. Wij distantiëren ons van het geheel en zijn in beraad om eventuele stappen richting het Parool te nemen.
Het Bestuur
Staan ze om bekend anderen de schuld te gevenquote:Op maandag 2 januari 2017 13:10 schreef Leandra het volgende:
Interessant dit, ze doen nu net alsof het Parool het gedaan heeft
http://www.svnwu.nl/nieuws/8-nieuws-mededelingen/56-beste-leden
[..]
Terwijl het Parool toch echt doet lijken alsof ze haar gesproken hebben: http://www.parool.nl/amst(...)ent&utm_content=free
Wie staan daarom bekend? Voetballers? Amsterdammers? Mensen die Van Putten heten?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Staan ze om bekend anderen de schuld te geven
Koot en Bie.......quote:
Marokkanenquote:Op maandag 2 januari 2017 13:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Wie staan daarom bekend? Voetballers? Amsterdammers? Mensen die Van Putten heten?
Iets zegt me dat ze die stappen tegen Het Parool beter achterwege kunnen laten.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:10 schreef Leandra het volgende:
Interessant dit, ze doen nu net alsof het Parool het gedaan heeft
http://www.svnwu.nl/nieuws/8-nieuws-mededelingen/56-beste-leden
[..]
Terwijl het Parool toch echt doet lijken alsof ze haar gesproken hebben: http://www.parool.nl/amst(...)ent&utm_content=free
Zal inderdaad ook uitermate 'netjes' bahandeld worden. Maak jij je vooral maar niet dik hoor.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo te horen heb je ervaring met werken op een callcenter...
Zullen dan ook mensen werken met het niveautje van die kopschoppers, zij dienen deze klacht gewoon netjes te behandelen.
Worden zure mensen niet overal uitgelachen?quote:Op maandag 2 januari 2017 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je klanten uitlachen, welk bedrijf is er niet groot mee geworden.
Dat weet jij het bestequote:Op maandag 2 januari 2017 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden zure mensen niet overal uitgelachen?
Als mijn organisatie zulke figuren zou sponsoren zou ik een melding daaromtrent wel waarderen, maar goed er zijn ook mensen die iemand doodtrappen onder een akkefietje scharen.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden zure mensen niet overal uitgelachen?
Indien ik het niet verkeerd zie zal ik naar een bank moeten overstappen die moraal wat hoger in het vaandel heeft staan, zoals de Triodos
quote:In 2010 kreeg de Triodos Bank de Meester Kackadorisprijs. Deze prijs van de Vereniging tegen kwakzalverij is bestemd voor een instelling of persoon die het afgelopen jaar de kwakzalverij het meest heeft bevorderd. Triodos Bank kreeg deze prijs omdat ze geld van haar klanten belegt in homeopathie, acupunctuur en antroposofie. De bank gaf hierop aan geen specifieke voorkeuren te hebben voor de alternatieve dan wel reguliere gezondheidszorg.
In 2013 kreeg Triodos Bank kritiek vanwege de (her)financiering van de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Uitspraken van de rector van deze instelling over het toepassen van de doodstraf voor homoseksualiteit zouden in contrast staan met de door Triodos voorgestane menselijke waardigheid. Het krediet werd in 2003 verstrekt en "enige tijd" vóór januari 2014 door de bank ingetrokken.
In 2013 schreef NRC Handelsblad dat de bank niet uitsluitend in duurzame projecten investeerde: zij bracht haar geld ook onder bij andere banken zoals de Rabobank en ABN AMRO, die investeren in projecten en bedrijven die weinig tot niks met duurzaam ondernemen, ecologie of fairtrade te maken hebben. Hetzelfde jaar publiceerde het magazine M-Belgique een lijst met belastingparadijzen waar Triodos offshoreconstructies had opgezet
Triodos Bank
quote:Op maandag 2 januari 2017 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader
Voetbalclub Nieuw West United voelt zich ernstig beschadigd in haar goede naam door een solo-actie van enkele clubleden om een benefiettoernooi te organiseren voor El-Hassan D., de veroordeelde voetbalvader die zes jaar celstraf kreeg vanwege betrokkenheid bij de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
[ afbeelding ]
,,Ik heb er niet van kunnen slapen", reageert voorzitter Mehdi Harboul aangeslagen. ,,Dat toernooi gaat absoluut niet georganiseerd worden op onze club. Wij staan niet achter dit initiatief als bestuur en als leden iets willen organiseren op onze club, zullen ze daarvoor toch echt onze toestemming nodig hebben. En ik kan hierbij al zeggen dat we niet zullen meewerken."
Harboul baalt niet alleen dat de naam van club in diskrediet is gebracht door de actie, maar is ook begaan met de nabestaanden van de familie Nieuwenhuizen: ,,Zij hebben al zoveel moeten doorstaan. Ik gun deze mensen rust om hun grote verlies te verwerken."
Nieuw West United kreeg tot dusverre nog geen opzeggingen van verontwaardige leden: ,,Maar we overwegen wel juridische stappen te nemen omdat onze naam ten onrechte in een kwaad daglicht is gesteld. We onderzoeken de mogelijkheden daartoe met onze advocaat."
Afgelopen maand was het vier jaar geleden dat grensrechter Richard Nieuwenhuizen na afloop van een jeugdwedstrijd tussen sc Buitenboys uit Almere en sv Nieuw Sloten uit Amsterdam werd doorgetrapt door enkele spelers van de Amsterdamse club. Naast enkele spelers van het team, die één tot twee jaar jeugddetentie kregen, werd ook voetbalvader El-Hassan D. veroordeeld tot zes jaar celstraf. Hij moet daarnaast zestig duizend euro schadevergoeding betalen aan de nabestaanden. Vorige week ontstond commotie toen bleek dat er in Nieuw West een inzamelingsactie werd gehouden om het geld bij elkaar te brengen voor D. Mocht de veroordeelde voetbalvader half januari de schadevergoeding niet hebben betaald, dan kan de deurwaarder beslag leggen op zijn inboedel en Justitie hem een jaar vervangende hechtenis geven.
Rob Mueller, die namens de nabestaanden van Richard Nieuwenhuizen optreedt, stelde in een reactie dat de familie niet inhoudelijk wenst te reageren en het ,,hen niet interesseert hoe D. de schadevergoeding bij elkaar krijgt."
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:26 schreef Peter het volgende:
Heeft DENK al gereageerd op hun nummer 7? heeft iemand ze al gemaild?
Ach, even goed lachen is nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.
Triest dit, ik wil niet weten hoe DENK zal reageren
Wat? Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.
Triest dit, ik wil niet weten hoe DENK zal reageren
Die stond ook achter het benefiet-idee, naar het schijnt.quote:
Ik heb ergens gelezen (geen idee of het waar is en nee, ik ga dit niet verder uitzoeken) dat er wederzijds mailverkeer is geweest, waar o.a. uit blijkt dat het bestuur wel degelijk op de hoogte was. Het zou me zomaar niets verbazen als die Van Putten nu geslachtofferd wordt bij wijze van damage control. Ze was natuurlijk sws al een excuus-truus.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze die stappen tegen Het Parool beter achterwege kunnen laten.
nou heb ik hier op FOK! ook gelezen dat jij je graag anaal laat vernederen door zolderkamerautisten (geen idee of het waar is....)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen (geen idee of het waar is en nee, ik ga dit niet verder uitzoeken) dat er wederzijds mailverkeer is geweest, waar o.a. uit blijkt dat het bestuur wel degelijk op de hoogte was. Het zou me zomaar niets verbazen als die Van Putten nu geslachtofferd wordt bij wijze van damage control. Ze was natuurlijk sws al een excuus-truus.
Zo hé, voel jij je nu effe lekker stoer!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
nou heb ik hier op FOK! ook gelezen dat jij je graag anaal laat vernederen door zolderkamerautisten (geen idee of het waar is....)
... is er al gereageerd?quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |