Als mijn organisatie zulke figuren zou sponsoren zou ik een melding daaromtrent wel waarderen, maar goed er zijn ook mensen die iemand doodtrappen onder een akkefietje scharen.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden zure mensen niet overal uitgelachen?
quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
Indien ik het niet verkeerd zie zal ik naar een bank moeten overstappen die moraal wat hoger in het vaandel heeft staan, zoals de Triodos
quote:In 2010 kreeg de Triodos Bank de Meester Kackadorisprijs. Deze prijs van de Vereniging tegen kwakzalverij is bestemd voor een instelling of persoon die het afgelopen jaar de kwakzalverij het meest heeft bevorderd. Triodos Bank kreeg deze prijs omdat ze geld van haar klanten belegt in homeopathie, acupunctuur en antroposofie. De bank gaf hierop aan geen specifieke voorkeuren te hebben voor de alternatieve dan wel reguliere gezondheidszorg.
In 2013 kreeg Triodos Bank kritiek vanwege de (her)financiering van de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Uitspraken van de rector van deze instelling over het toepassen van de doodstraf voor homoseksualiteit zouden in contrast staan met de door Triodos voorgestane menselijke waardigheid. Het krediet werd in 2003 verstrekt en "enige tijd" vóór januari 2014 door de bank ingetrokken.
In 2013 schreef NRC Handelsblad dat de bank niet uitsluitend in duurzame projecten investeerde: zij bracht haar geld ook onder bij andere banken zoals de Rabobank en ABN AMRO, die investeren in projecten en bedrijven die weinig tot niks met duurzaam ondernemen, ecologie of fairtrade te maken hebben. Hetzelfde jaar publiceerde het magazine M-Belgique een lijst met belastingparadijzen waar Triodos offshoreconstructies had opgezet
Triodos Bank
quote:Op maandag 2 januari 2017 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader
Voetbalclub Nieuw West United voelt zich ernstig beschadigd in haar goede naam door een solo-actie van enkele clubleden om een benefiettoernooi te organiseren voor El-Hassan D., de veroordeelde voetbalvader die zes jaar celstraf kreeg vanwege betrokkenheid bij de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
[ afbeelding ]
,,Ik heb er niet van kunnen slapen", reageert voorzitter Mehdi Harboul aangeslagen. ,,Dat toernooi gaat absoluut niet georganiseerd worden op onze club. Wij staan niet achter dit initiatief als bestuur en als leden iets willen organiseren op onze club, zullen ze daarvoor toch echt onze toestemming nodig hebben. En ik kan hierbij al zeggen dat we niet zullen meewerken."
Harboul baalt niet alleen dat de naam van club in diskrediet is gebracht door de actie, maar is ook begaan met de nabestaanden van de familie Nieuwenhuizen: ,,Zij hebben al zoveel moeten doorstaan. Ik gun deze mensen rust om hun grote verlies te verwerken."
Nieuw West United kreeg tot dusverre nog geen opzeggingen van verontwaardige leden: ,,Maar we overwegen wel juridische stappen te nemen omdat onze naam ten onrechte in een kwaad daglicht is gesteld. We onderzoeken de mogelijkheden daartoe met onze advocaat."
Afgelopen maand was het vier jaar geleden dat grensrechter Richard Nieuwenhuizen na afloop van een jeugdwedstrijd tussen sc Buitenboys uit Almere en sv Nieuw Sloten uit Amsterdam werd doorgetrapt door enkele spelers van de Amsterdamse club. Naast enkele spelers van het team, die één tot twee jaar jeugddetentie kregen, werd ook voetbalvader El-Hassan D. veroordeeld tot zes jaar celstraf. Hij moet daarnaast zestig duizend euro schadevergoeding betalen aan de nabestaanden. Vorige week ontstond commotie toen bleek dat er in Nieuw West een inzamelingsactie werd gehouden om het geld bij elkaar te brengen voor D. Mocht de veroordeelde voetbalvader half januari de schadevergoeding niet hebben betaald, dan kan de deurwaarder beslag leggen op zijn inboedel en Justitie hem een jaar vervangende hechtenis geven.
Rob Mueller, die namens de nabestaanden van Richard Nieuwenhuizen optreedt, stelde in een reactie dat de familie niet inhoudelijk wenst te reageren en het ,,hen niet interesseert hoe D. de schadevergoeding bij elkaar krijgt."
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:26 schreef Peter het volgende:
Heeft DENK al gereageerd op hun nummer 7? heeft iemand ze al gemaild?
Ach, even goed lachen is nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.
Triest dit, ik wil niet weten hoe DENK zal reageren
Wat? Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik had gemist dat die Facebookdebiel op de lijst van DENK staat.
Triest dit, ik wil niet weten hoe DENK zal reageren
Die stond ook achter het benefiet-idee, naar het schijnt.quote:
Ik heb ergens gelezen (geen idee of het waar is en nee, ik ga dit niet verder uitzoeken) dat er wederzijds mailverkeer is geweest, waar o.a. uit blijkt dat het bestuur wel degelijk op de hoogte was. Het zou me zomaar niets verbazen als die Van Putten nu geslachtofferd wordt bij wijze van damage control. Ze was natuurlijk sws al een excuus-truus.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze die stappen tegen Het Parool beter achterwege kunnen laten.
nou heb ik hier op FOK! ook gelezen dat jij je graag anaal laat vernederen door zolderkamerautisten (geen idee of het waar is....)quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen (geen idee of het waar is en nee, ik ga dit niet verder uitzoeken) dat er wederzijds mailverkeer is geweest, waar o.a. uit blijkt dat het bestuur wel degelijk op de hoogte was. Het zou me zomaar niets verbazen als die Van Putten nu geslachtofferd wordt bij wijze van damage control. Ze was natuurlijk sws al een excuus-truus.
Zo hé, voel jij je nu effe lekker stoer!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
nou heb ik hier op FOK! ook gelezen dat jij je graag anaal laat vernederen door zolderkamerautisten (geen idee of het waar is....)
... is er al gereageerd?quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |