Z'n schuld aan doodslag eigenlijk niet. Dit was de eerste zaak in Nederland waar meerdere verdachten voor doodslag werden veroordeeld omdat men de hoofddader niet kon aanduiden (degene die de dodelijke schop, die de wervelslagader beschadigde, heeft uitgedeeld). Voordien werden daders in zo'n geval slechts veroordeeld voor wat kon bewezen worden (toebrengen van slagen en verwondingen neem ik aan).quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dit:
[..]
Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.
quote:Vanochtend vernam ik een in mijn ogen zeer ontstemmend bericht. Het betreft de shirtsponsoring van ING voor SV Nieuw-West, een club die herhaardelijk zeer negatief in het nieuws is geweest. Niet alleen vanwege hun temperamentvolle spelers die een onschuldige huisvader dood schopten, maar ook voor hun afhandeling van deze casus. Met als kers op de taart het benefiettoernooi wat voor een door de rechter veroordeelde begeleider van deze club wordt georganiseerd om zijn boete aan de nabestaanden te betalen, naast andere inzamelingsacties. Ondanks het feit dat meer dan tien getuigen deze man expliciet als mededader identificeerden, hebben alle betrokkenen het lef om deze man als slachtoffer af te schilderen.
Uit bovenstaande rijst de vraag: Waarom denkt ING dat het op enigerlei wijze verstandig is om dit soort dubieuze clubs te ondersteunen, ook gezien zij in het verleden al vaker voor geweld hebben gezorgd op de voetbalvelden. Hoe past dit in de holle frasen van maatschappelijk verantwoord ondernemen waar jullie claimen een voorstander van te zijn? Uiteraard bleek dat al een wassen neus te zijn nadat bekend werd dat ING het zeer omstreden Dakota Pipeline Project ondersteunt. Indien ik het verkeerd zie hoor ik het graag van een van u beiden. Indien ik het niet verkeerd zie zal ik naar een bank moeten overstappen die moraal wat hoger in het vaandel heeft staan, zoals de Triodos. Let wel dat mijn onvrede niet naar u persoonlijk is gericht, ik hou u niet persoonlijk verantwoordelijk voor deze kwestie. Maar u bent wel in staat er wellicht wat aan te doen.
Houd.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd:
[..]
Ik ben net wakker en heb dit in een hostel in Litouwen op mijn mobiel getyped. Ach, 1 klein foutje zij me vergevenquote:
Je klanten uitlachen, welk bedrijf is er niet groot mee geworden.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Dven het volgende:
Ook echt mailtjes sturen naar een banker zal weer een hoop gelachen worden daar in de callcenters.
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je klanten uitlachen, welk bedrijf is er niet groot mee geworden.
Zo te horen heb je ervaring met werken op een callcenter...quote:Op maandag 2 januari 2017 09:24 schreef Dven het volgende:
Ook echt mailtjes sturen naar een banker zal weer een hoop gelachen worden daar in de callcenters.
Ja, jammer is dat, het opzeggen van een krant is stukken eenvoudiger.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.
De bank wordt geattendeerd op iets wat mensen, waaronder ik, niet waarderen.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De bank weet dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, de meeste klanten het houden bij dreigen. Er komt namelijk nogal wat kijken bij het overstappen naar een andere bank.
quote:Op maandag 2 januari 2017 09:13 schreef Richestorags het volgende:
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
[..]
Krant opzeggen zou inderdaad een stuk lastiger moeten zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat, het opzeggen van een krant is stukken eenvoudiger.
Of een opzegtermijn van 5 jaarquote:Op maandag 2 januari 2017 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krant opzeggen zou inderdaad een stuk lastiger moeten zijn.
Zojuist dit mailtje verstuurd naar twee mensen (hoofd mediarelaties en corporate responsibility persoon):
[..]
[..]
Banken die gevoelig zijn, ik moet ze nog tegenkomen.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
De ING krijgt het nog druk met fok! en banken zijn zeker gevoelig voor dergelijke mails van klanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |