abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167825117
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja

eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?
De slachtoffers zijn al betaald en de vervangende hechtenis die opgelegd wordt is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, geen vervanging, maar slechts een pressiemiddel. Ook ná uitzitten van de vervangende hechtenis heeft hij dus nog een schuld staan.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  maandag 2 januari 2017 @ 11:35:27 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167825413
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja

eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?

oh verder natuurlijk belachelijk en disrespectvol
De schadevergoeding die opgelegd was, was gezamenlijk, maar ieder hoofdelijk verantwoordelijk, er was ook gewoon een afbetalingsregeling mogelijk, maar dat hebben ze niet geregeld, en zo wel dan hebben ze niet afbetaald.
Als er een afbetalingsregeling was getroffen, dan hadden ze met z'n vijven of zessen 72 maanden lang ¤ 800 per maand moeten betalen.
We hebben het dan dus over ¤ 160 per maand, zelfs een puber moet dat bij elkaar kunnen werken.

Als je dat niet doet of zegt niet te kunnen dan ben je gewoon een asociale hufter, maar dat hadden we ook al kunnen concluderen op basis van het doodschoppen van de grensrechter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167825512
Gaat dat geld eigenlijk naar de familie van het slachtoffer of naar de staatskas?
PWBF
pi_167825523
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Gaat dat geld eigenlijk naar de familie van het slachtoffer of naar de staatskas?
De familie van het slachtoffer heeft al de schadevergoeding gehad van de staat. De staat moet het bedrag nu alleen nog terugvorderen van de daders.
pi_167825586
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze zegt dit:

[..]

Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.
de dame in kwestie is getrouwd met een naffer en heeft inmiddels hun walgelijke gebrek aan erkenning van misstanden en totale gebrek aan zelfreflectie overgenomen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_167825646
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...

Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende ja
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_167825673
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef Harlon het volgende:

[..]

geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende ja
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.

Doe mij dan toch de normale rechtspraak maar.
  maandag 2 januari 2017 @ 11:53:13 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167825717
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

She's a wiiitch!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 2 januari 2017 @ 11:54:04 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167825723
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_167825748
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.
  maandag 2 januari 2017 @ 11:56:32 #111
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167825764
eens kijken hoeveel doodsbedreigingen ze zal ontvangen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 januari 2017 @ 12:00:32 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_167825858
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DENK-kandidaat steunt inzamelingsactie voor man die grensrechter Nieuwenhuizen doodschopte

De kieslijst van DENK is pas net gepubliceerd, maar het eerste schandaal dient zich nu al aan: Mourad Taimounti, nummer 7 op de lijst, steunt een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.

De veroordeelde man moet een boete van 60.000 euro betalen, of een gevangenisstraf uitzitten. Om die reden circuleert zijn familie een oproep om geld te doneren zodat hij zijn boete kan afbetalen. DENK-kandidaat Mourad Taimounti doet daar maar al te graag aan mee, en geeft zelfs aan dat hij de voetbalvader persoonlijk kent. Hij doet het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen af als een simpel “akkefietje”.
http://www.dagelijksestan(...)nhuizen-doodschopte/
'akkefietje' ook gewoon :') :|W
denk is er echt niet om 'te verbinden'. Het zijn een stel racistische varkens in de rol van zelfverklaarde slachtoffers met een zelfreflecterend vermogen van een amoebe.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...

Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
Ontkenning van een volslagen wereldvreemde idioot. Steun aan een kopschoppend wezen. Ik hoop deze fout flink wordt afgestraft en dat ze haar les leert. Weekje zwaar leven zodat ze snapt dat ze dit nooit meer moet doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 2 januari 2017 @ 12:01:01 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167825876
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.
Ja, vervelend is dat.... en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_167825915
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, vervelend is dat....
Nou, 'achterlijk en primitief', zou ik het eerder noemen.
quote:
en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.
Ja, natuurlijk.
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2017 @ 12:07:44 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_167826026
Te bizar :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167826218
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader

Voetbalclub Nieuw West United voelt zich ernstig beschadigd in haar goede naam door een solo-actie van enkele clubleden om een benefiettoernooi te organiseren voor El-Hassan D., de veroordeelde voetbalvader die zes jaar celstraf kreeg vanwege betrokkenheid bij de fatale mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.

,,Ik heb er niet van kunnen slapen", reageert voorzitter Mehdi Harboul aangeslagen. ,,Dat toernooi gaat absoluut niet georganiseerd worden op onze club. Wij staan niet achter dit initiatief als bestuur en als leden iets willen organiseren op onze club, zullen ze daarvoor toch echt onze toestemming nodig hebben. En ik kan hierbij al zeggen dat we niet zullen meewerken."
Harboul baalt niet alleen dat de naam van club in diskrediet is gebracht door de actie, maar is ook begaan met de nabestaanden van de familie Nieuwenhuizen: ,,Zij hebben al zoveel moeten doorstaan. Ik gun deze mensen rust om hun grote verlies te verwerken."

Nieuw West United kreeg tot dusverre nog geen opzeggingen van verontwaardige leden: ,,Maar we overwegen wel juridische stappen te nemen omdat onze naam ten onrechte in een kwaad daglicht is gesteld. We onderzoeken de mogelijkheden daartoe met onze advocaat."

Afgelopen maand was het vier jaar geleden dat grensrechter Richard Nieuwenhuizen na afloop van een jeugdwedstrijd tussen sc Buitenboys uit Almere en sv Nieuw Sloten uit Amsterdam werd doorgetrapt door enkele spelers van de Amsterdamse club. Naast enkele spelers van het team, die één tot twee jaar jeugddetentie kregen, werd ook voetbalvader El-Hassan D. veroordeeld tot zes jaar celstraf. Hij moet daarnaast zestig duizend euro schadevergoeding betalen aan de nabestaanden. Vorige week ontstond commotie toen bleek dat er in Nieuw West een inzamelingsactie werd gehouden om het geld bij elkaar te brengen voor D. Mocht de veroordeelde voetbalvader half januari de schadevergoeding niet hebben betaald, dan kan de deurwaarder beslag leggen op zijn inboedel en Justitie hem een jaar vervangende hechtenis geven.

Rob Mueller, die namens de nabestaanden van Richard Nieuwenhuizen optreedt, stelde in een reactie dat de familie niet inhoudelijk wenst te reageren en het ,,hen niet interesseert hoe D. de schadevergoeding bij elkaar krijgt."
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html

[ Bericht 20% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-01-2017 12:22:44 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 2 januari 2017 @ 12:18:31 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167826252
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html
Mooi en vlot gereageerd door Mehdi Harboul _O_

Denk dat juridische stappen geen zin heeft. Beter kick je gewoon deze ongelooflijke debiele mensen uit je club.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167826348
Mooi gereageerd ja.

Wel echt bizar dat er mensen bestaan die zo'n actie wél een goed idee leek.
  maandag 2 januari 2017 @ 12:27:52 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167826440
ik hoop dat de reactie van het bestuur niet verwatert met de schade die de leden nu al hebben toegediend...
  maandag 2 januari 2017 @ 12:28:31 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167826455
Zo dan, het bestuur was er (behalve de broer van de veroordeelde) dus kennelijk helemaal niet van op de hoogte en dan gebruikt een groepje leden de naam van de club om dit te organiseren en verwacht ook nog dat ze dat op het terrein van de club kunnen doen.
Mijn hemel, de arrogantie.

Uitstekende reactie van de voorzitter _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 2 januari 2017 @ 12:29:11 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167826468
Oef, wat een opluchting.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 2 januari 2017 @ 12:31:01 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167826498
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:28 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, het bestuur was er (behalve de broer van de veroordeelde) dus kennelijk helemaal niet van op de hoogte en dan gebruikt een groepje leden de naam van de Club om dit te organiseren en verwacht ook nog dat ze dat op het terrein van de club kunnen doen.
Mijn hemel, de arrogantie.

Uitstekende reactie van de voorzitter _O_
uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.

Maar we zullen zien
  maandag 2 januari 2017 @ 12:33:53 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167826533
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.

Maar we zullen zien
Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 2 januari 2017 @ 12:36:15 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167826573
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.
en het aan de voorzitter overlaten om te reageren...

indirect lees ik trouwens wel dat de familie van het slachtoffer het geld nog niet heeft en ze stellen dat het hun niet uitmaakt hoe dat geld bij elkaar wordt gekregen, als ze het maar krijgen
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2017 @ 12:36:49 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_167826588
Goeie reactie van de voorzitter.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')