De slachtoffers zijn al betaald en de vervangende hechtenis die opgelegd wordt is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, geen vervanging, maar slechts een pressiemiddel. Ook ná uitzitten van de vervangende hechtenis heeft hij dus nog een schuld staan.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja
eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?
De schadevergoeding die opgelegd was, was gezamenlijk, maar ieder hoofdelijk verantwoordelijk, er was ook gewoon een afbetalingsregeling mogelijk, maar dat hebben ze niet geregeld, en zo wel dan hebben ze niet afbetaald.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:09 schreef Re het volgende:
nou ja
eigenlijk willen ze geld inzamelen om iets af te betalen, als hij geen geld kan betalen dan gaat hij weer een paar maanden de gevangenis in en dan wordt er niets betaald. ik neem aan dat de familie van het slachtoffer al wel betaald zijn, of zijn die ook afhankelijk van dat geld?
oh verder natuurlijk belachelijk en disrespectvol
De familie van het slachtoffer heeft al de schadevergoeding gehad van de staat. De staat moet het bedrag nu alleen nog terugvorderen van de daders.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:41 schreef Nielsch het volgende:
Gaat dat geld eigenlijk naar de familie van het slachtoffer of naar de staatskas?
de dame in kwestie is getrouwd met een naffer en heeft inmiddels hun walgelijke gebrek aan erkenning van misstanden en totale gebrek aan zelfreflectie overgenomenquote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt dit:
[..]
Maar dat klopt toch niet, maakt niet uit hoe je dan heet. Zijn schuld is wel bewezen iig.
geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende jaquote:Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...
Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:49 schreef Harlon het volgende:
[..]
geenstijl had 'r gelinkt naar een formulier waar d'r 06 bij stond, inmiddels is die link leeg maar staat nog in de google cache. De dame zal wel even gekregen hebben wat ze verdiende ja
quote:Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.
Doe mij dan toch de normale rechtspraak maar.
Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."quote:Op maandag 2 januari 2017 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl als rechter en de platrechtse massa als beul.
Doe mij dan toch de normale rechtspraak maar.
Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas trekt mevrouw van Putten zich ook niets aan van de normale rechtspraak, beetje jammer, met haar "Zijn schuld is volgens ons in ieder geval nooit bewezen."
'akkefietje' ook gewoonquote:Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
DENK-kandidaat steunt inzamelingsactie voor man die grensrechter Nieuwenhuizen doodschopte
De kieslijst van DENK is pas net gepubliceerd, maar het eerste schandaal dient zich nu al aan: Mourad Taimounti, nummer 7 op de lijst, steunt een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
De veroordeelde man moet een boete van 60.000 euro betalen, of een gevangenisstraf uitzitten. Om die reden circuleert zijn familie een oproep om geld te doneren zodat hij zijn boete kan afbetalen. DENK-kandidaat Mourad Taimounti doet daar maar al te graag aan mee, en geeft zelfs aan dat hij de voetbalvader persoonlijk kent. Hij doet het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen af als een simpel “akkefietje”.
http://www.dagelijksestan(...)nhuizen-doodschopte/
Ontkenning van een volslagen wereldvreemde idioot. Steun aan een kopschoppend wezen. Ik hoop deze fout flink wordt afgestraft en dat ze haar les leert. Weekje zwaar leven zodat ze snapt dat ze dit nooit meer moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2017 07:58 schreef Eenskijken het volgende:
Hanna van Putten hmmm...
Die gaat het zwaar krijgen komende dagen gok ik zo
Ja, vervelend is dat.... en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laat dan de platrechtse massa er maar op los ja.
Nou, 'achterlijk en primitief', zou ik het eerder noemen.quote:
Ja, natuurlijk.quote:en toch heb ik in deze meer sympathie voor de familie Nieuwenhuizen, die deze gotspe ook gewoon meekrijgt.
Mooi en vlot gereageerd door Mehdi Harboulquote:Op maandag 2 januari 2017 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geen benefiettoernooi voor veroordeelde voetbalvader
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voetbalvader__.html
uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:28 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, het bestuur was er (behalve de broer van de veroordeelde) dus kennelijk helemaal niet van op de hoogte en dan gebruikt een groepje leden de naam van de Club om dit te organiseren en verwacht ook nog dat ze dat op het terrein van de club kunnen doen.
Mijn hemel, de arrogantie.
Uitstekende reactie van de voorzitter
Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
uit het bericht kan zelfs dat die broer niet eens op de hoogte was, de organisatie baseerde hun compassie op het feit dat hij in het bestuur zit.
Maar we zullen zien
en het aan de voorzitter overlaten om te reageren...quote:Op maandag 2 januari 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd ook nog kunnen, maar dit nieuws is al een halve dag oud, als de broer van de veroordeelde het geen goed idee vond had hij zich ook direct kunnen uitspreken, iig al richting de organisatoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |