ja mens met het uiterlijk fysiek van een paard maar wel met paardetrekjes qua karakterquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:29 schreef Drug het volgende: [..] ja sws die blend van mens/dier is surreële shit. zowel visueel als innerlijk/karakter
ja idd vind dat echt tof gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mens met het uiterlijk fysiek van een paard maar wel met paardetrekjes qua karakter
dat was een super episodequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja idd vind dat echt tof gedaan
ook die hele fish under water culture clash
pull over and park the car, it is the freaking horse from horsin' around bojack freakin' horsefacequote:
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseriesquote:
vaag? Shit gaat dieper dan game of thronesquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseries
1 van mijn favoriete. net als die met sextina aquafiiiinaaaaaquote:
het is een psychologisch drama wat idd balls deep gaat zonder dat het zichzelf ooit te serieus neemtquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseries
sarah lyn? Sarah lyn?quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete. net als die met sextina aquafiiiinaaaaaen that's too much man is wel nr1 denk
ik kijk ook geen gotquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaag? Shit gaat dieper dan game of thrones
right in the feelzquote:
vind er niks vaags aanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk ook geen got
En ik bedoelde meer hoe het getekend is
Alles klopt, die kleine referenties steedsquote:
ja shit is over hele seizoenen heen uitgedachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
Alles klopt, die kleine referenties steeds
een man in pak met een paardenhoofd vind ik vrij vreemdquote:
waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
Heb net het vaagste gesprek op aan dating app ooit gehad
ja die meot ik nog tjekkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:56 schreef Drug het volgende:
[..]
ja shit is over hele seizoenen heen uitgedacht
die creator heeft nog 2 animation gemaakt, frisky dingo vond ik wel lache
durf niet hier te zeggenquote:
zijn naam is horseman, duidelijk zat tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
een man in pak met een paardenhoofd vind ik vrij vreemd
rick and mortyquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:57 schreef Drug het volgende:
[..]
adult swim heeft wel meer vette dingen. harvey birdman is super droog, hard gelache
dat is allemaal voor de grap natuurlijk, liefstequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ok
bedoelde eigk waarom zit je op dating app als deze adonis aan je voeten ligt
o ja die ben ik nu mee begonnenquote:
wow :$quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is allemaal voor de grap natuurlijk, liefste
onddeugenddaten.nl?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is allemaal voor de grap natuurlijk, liefste
maart wrsquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt geniale serie jaJammer dat seizoen 3 nog zo lang weg is
Oké ik heb dit aangeklikt. Beter stel je mij nu niet teleur.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:05 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja die ben ik nu mee begonnen
vind 'm vet en weet nu al dat ik de 2e keer nog meer ga genieten
[..]
wow :$
r&m is de briljanste tekenfilmserie ooit puntquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik heb dit aangeklikt. Beter stel je mij nu niet teleur.
jij bent smoker, kan niet misgaan ditquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké ik heb dit aangeklikt. Beter stel je mij nu niet teleur.
ik keek net season2 finalequote:
Eerste aflevering is zo-zo, pas na een paar eps wordt het geweldigquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal zo dadelijk mijn mening even geven over de eerste aflevering.
hij is wel beetje oudquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:13 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ben jij van de oude stempel, TS?
look at mequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eerste aflevering is zo-zo, pas na een paar eps wordt het geweldig
Die met de meeseeks
why did you shoot me beth? Why bethquote:
warempelquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:13 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ben jij van de oude stempel, TS?
ja met een vriendin even kijken wat hier te doen is. Jij?quote:
Ja ik typ de ondertiteling over.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:22 schreef PeZu het volgende:
At least he cared for germany or something
Waar is hier?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja met een vriendin even kijken wat hier te doen is. Jij?
moet nog ff kijkequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja met een vriendin even kijken wat hier te doen is. Jij?
heozo bijzonderquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er in ieder geval 2 best wel bijzondere mensen hier blijven crashen. Dit gaat echt lachen, gieren, brullen worden.
in welk opzichtquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei beetje apart in hun hoofd.
nee lust dat niet bah bahquote:
Bob en Niels?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei beetje apart in hun hoofd.
wat is er zo moeilijk aan boodschappen doen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:26 schreef Drug het volgende:
waarom heb ik nooit eten in huis?
ik moet hier echt zo'n paar snackautomaten neerzetten
Nee. Ik zou zeggen dat 1 van de 2 wel een beetje een Bob type is. (Wel minder extreem maar wel beetje in dat rijtje0quote:
Niets bijzonders. ik word er zenuwachtig van die wisseling. Alsof je oficieel een relatief kutjaar aflsuitquote:
Omg. Je woont niet meer thuis he. Vreselijk. Eten moet je hebben zeker in de laten uurtjes. Doe beroep op thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:26 schreef Drug het volgende:
waarom heb ik nooit eten in huis?
ik moet hier echt zo'n paar snackautomaten neerzetten
nog nooit gedronkenquote:
te makkelijk deze, ik sla even overquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedronkenik ben fan van zoet spul
ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat in avond eet ik vrijwel nooit... Ga toch niet eten vlak voor slapen
soowquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niets bijzonders. ik word er zenuwachtig van die wisseling. Alsof je oficieel een relatief kutjaar aflsuit
ja en ik ben te lui om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef Neverknown het volgende:
Omg. Je woont niet meer thuis he. Vreselijk. Eten moet je hebben zeker in de laten uurtjes. Doe beroep op thuisbezorgd.
Doe ik altijd. keiveel ook nog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnt ook slecht te zijn voor stofwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
true that.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
soow
maar fuck verleden tijd joh
[..]
ja en ik ben te lui om boodschappen te doen
ga wat laten komen ja
gt is perfectie, je gaat zeker genietenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedronkenik ben fan van zoet spul
ja ben aan denken. Toevallig best veel in huis nu. Dus ga wel ff et een en ander af.quote:
ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
true that.
Wat ga je bestellen?
Alleen met bestellen is et zo stom dat je niet van alles wat hebt. Soms heb je gwn zin in chocolade pizza, chips andere zoete dingen..
en bij bestellen is et echt zo van oki pizza blikje drinken. en dan zit je zo vol maar eigenlijk wil je nog wat anders of zo:$
dan moet je je ritme fixenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe ik altijd. keiveel ook nog.
hoor ook wel es dat mensen niet kunnen slapen met volle buik idd.
mrja als je ritme leven is van 14:00 uur tot 6:00
dan krijg je pas tegen 23:00 uur echte honger.
dat dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komen
goeie voornemens voor 2017quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan moet je je ritme fixen
rook jij die wieries?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
dat dus
[..]
goeie voornemens voor 2017
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Waarom kijk ik dit nu pas. Nu al vaker gelachen dan bij andere tekenfilm serie's.
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..quote:
voelt als tijdverspillingquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan boodschappen doen?
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspillingquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspilling
ok smurfjequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
quote:
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozenquote:
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozen
die tijd kan je beter besteden aan eten halen tochquote:
ook nice tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shit
hahha wow kleinequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
ik korter 201quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
haha heb je al die desserts al opquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb lays, doritos, Pringles, ontbijtkoek, chocoladeletter en lolly's
ik gebruik vaporizerquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..
ben je nl?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
haal liever onderweg wat, ben toch alleen in de avond thuisquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
die tijd kan je beter besteden aan eten halen toch
ik had die halve kilo tiramisu en witte chocolademousse meegenomen naar mijn ouders met kerst en die panna cotta heb ik nogquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:56 schreef Drug het volgende:
[..]
haal liever onderweg wat, ben toch alleen in de avond thuis
oh zo lief van jequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had die halve kilo tiramisu en witte chocolademousse meegenomen naar mijn ouders met kerst en die panna cotta heb ik nog
hoe laat ben je thuis?quote:
pffff ja dan snap ik wel dat je geen zin hebt om boodschappen te doenquote:
ja heb best war reistijd omdat ik werk in amsterdamquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
pffff ja dan snap ik wel dat je geen zin hebt om boodschappen te doen
vermoeiend is dat, met OV?quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb best war reistijd omdat ik werk in amsterdam
vind OV prima, maar elke dag in de spits, mehhhquote:
gelukkig kan ik meestal wel een trein pakken die niet overvol is 😅quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind OV prima, maar elke dag in de spits, mehhh
ah beterquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:25 schreef Drug het volgende:
[..]
gelukkig kan ik meestal wel een trein pakken die niet overvol is 😅
slaap lekker 😘quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ah beter
Ik ga slapen, slaap lekker xoxo
ja maar wel kleiner als een gemiddelde chineze vrouwmens ;dquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja maar wel kleiner als een gemiddelde chineze vrouwmens ;d
Haha slapen is voor apenquote:Op vrijdag 30 december 2016 06:36 schreef deadprez het volgende:
godverdomme die tyfus nieuwsticker is terug
laat ze barsten johquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Pff deze boi staat er alleen voor vandaag gvd
je bent zelf een oliebolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
Vannacht hoorde ik jou anders niet klagen over 'iets later komen'. Dat was sneller haags sneller, dieper!!!!! Ojaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kon je niet ieys later komen nu valt t erg op dat we tegelijk in de sc posten
vriend wat ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
doe ff mak aan , niet iedereen zit al aan de snts![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff warenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Niks van gemerkt dat jij erbij was.
even rustig aan, sommige moeten nog ontwakenquote:
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energiequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
even rustig aan, sommige moeten nog ontwaken
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff waren![]()
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energie![]()
![]()
ze is opeens weg. Echt opeens he.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nacht
Zit onder mijn bureau te troostkluivenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze is opeens weg. Echt opeens he.
Moet ze weer slikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zit onder mijn bureau te troostkluiven
klote man, hoop dat je morgen weer helemaal beter bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
is je penis zo betreurenswaardig?quote:
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trioquote:
Door met FOK!Ken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
Frassquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
stomp op je bolle ogen jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trio
obey your master, bitchquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
Faka Niels. Nog plannen vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
Is het nu eens afgelopen met die mist?
Ja sinds gisteren al geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppenquote:
Weet ik niet, ik zie niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
storinganalyse, kleding naar het ziekenhuis brengen voor m'n pa, suddervlees klaarmaken, buuv' komt pas laat dus vanavond flightsim denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Faka Niels. Nog plannen vandaag
ff dimme hequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppen
hahah ja lok me niet uit dan vriendquote:
Wil gewoon nog een keer door je genomen worden. Bestialityyyy!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
had je die weg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 06:36 schreef deadprez het volgende:
godverdomme die tyfus nieuwsticker is terug
wat voor dawg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
zal wel weer zitten te "kakken"quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
alsof jij dat voor elkaar krijgtquote:
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie benquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maanden
haha super madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alsof jij dat voor elkaar krijgt![]()
Niet te hoge dunk hebben van je zelf ventje
was het maar zo'n feest of nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie ben
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest of niet
waar tussen? de billetjes van zeer toch niet? die is altijd zo zuur, wordt volgens mij dagelijks anaal vernederd ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
ga weg srs? waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
dan is je begeleider vrij of wat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
deze warme woordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
je zou ook kunnen uitloggenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zal es tussen jou billetjes komen
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik een goede baan heb, heb ook 14 maand salarissen en 2k scholingsgeld per jaar
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.quote:
wajong is toch een uitkering geen subsidie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?
Sow, de waarheid mag gezegd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand flikker noemen terwijl je zelf vegan bent en dr martens draagt neeeee ok
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
subsidie komt bovenop de wajong nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajong is toch een uitkering geen subsidie?
de rijken worden rijker..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
13e maand en volledig maandsalaris als vakantiebonus
ik ben flikker omdat ik van dick hou, m'n dieet en schoenen hebben daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mondquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bent
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mond
kneusjequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
Hhehehquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben flikker omdat ik van dick houd
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?
Wij al 2 jaar geen bonus gehad. Hopelijk aankomend jaar weer aangezien onze andere locatie verkocht is
werk je voor monsanto?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
nee man, nooitquote:
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
nee man, nooit
heb wel eens gesolliciteerd bij zo'n club maar kon echt niet akkoord gaan met zo'n bedrijf
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....quote:
geef jij gastcolleges?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uitquote:
haha jij ook al jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uit
Waarom geloof jij alles?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
rtquote:
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
Binnen 2 dagen dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
geef hier eens gastcollege danquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?
jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....
Amateur die Mozyquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is gewoon z'n oude ui hoor kweenie
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaal
voor dergelijke partijen is over 100 jaar helemaal geen markt meer
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brbquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geef hier eens gastcollege dan
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zit
don't be, ik voel me zo grieperig opeensquote:
is volgend jaar af met de pret, dan heb ik wel nog 11 weken vakantie maar geen salaris meerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.
nee serieus, ben geïnteresseerdquote:
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
hihihi ik mis den bradster wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
Studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16
Ik heb het idee dat je hier helemaal niks van meentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
pak gewoon een openbaar beschikbaar hoorcollegequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
ja srry ben geen loser die de hele dag op dit forum aan het caren is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is gewoon z'n oude ui hoor kweenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |