laat ze barsten johquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Pff deze boi staat er alleen voor vandaag gvd
je bent zelf een oliebolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
Vannacht hoorde ik jou anders niet klagen over 'iets later komen'. Dat was sneller haags sneller, dieper!!!!! Ojaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kon je niet ieys later komen nu valt t erg op dat we tegelijk in de sc posten
vriend wat ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
doe ff mak aan , niet iedereen zit al aan de snts![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff warenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Niks van gemerkt dat jij erbij was.
even rustig aan, sommige moeten nog ontwakenquote:
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energiequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
even rustig aan, sommige moeten nog ontwaken
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff waren![]()
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energie![]()
![]()
ze is opeens weg. Echt opeens he.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |