ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
true that.
Wat ga je bestellen?
Alleen met bestellen is et zo stom dat je niet van alles wat hebt. Soms heb je gwn zin in chocolade pizza, chips andere zoete dingen..
en bij bestellen is et echt zo van oki pizza blikje drinken. en dan zit je zo vol maar eigenlijk wil je nog wat anders of zo:$
dan moet je je ritme fixenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe ik altijd. keiveel ook nog.
hoor ook wel es dat mensen niet kunnen slapen met volle buik idd.
mrja als je ritme leven is van 14:00 uur tot 6:00
dan krijg je pas tegen 23:00 uur echte honger.
dat dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komen
goeie voornemens voor 2017quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan moet je je ritme fixen
rook jij die wieries?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
dat dus
[..]
goeie voornemens voor 2017
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Waarom kijk ik dit nu pas. Nu al vaker gelachen dan bij andere tekenfilm serie's.
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..quote:
voelt als tijdverspillingquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan boodschappen doen?
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspillingquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspilling
ok smurfjequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
quote:
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozenquote:
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozen
die tijd kan je beter besteden aan eten halen tochquote:
ook nice tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shit
hahha wow kleinequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
ik korter 201quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
haha heb je al die desserts al opquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb lays, doritos, Pringles, ontbijtkoek, chocoladeletter en lolly's
ik gebruik vaporizerquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..
ben je nl?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |