in welk opzichtquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei beetje apart in hun hoofd.
nee lust dat niet bah bahquote:
Bob en Niels?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allebei beetje apart in hun hoofd.
wat is er zo moeilijk aan boodschappen doen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:26 schreef Drug het volgende:
waarom heb ik nooit eten in huis?
ik moet hier echt zo'n paar snackautomaten neerzetten
Nee. Ik zou zeggen dat 1 van de 2 wel een beetje een Bob type is. (Wel minder extreem maar wel beetje in dat rijtje0quote:
Niets bijzonders. ik word er zenuwachtig van die wisseling. Alsof je oficieel een relatief kutjaar aflsuitquote:
Omg. Je woont niet meer thuis he. Vreselijk. Eten moet je hebben zeker in de laten uurtjes. Doe beroep op thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:26 schreef Drug het volgende:
waarom heb ik nooit eten in huis?
ik moet hier echt zo'n paar snackautomaten neerzetten
nog nooit gedronkenquote:
te makkelijk deze, ik sla even overquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedronkenik ben fan van zoet spul
ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat in avond eet ik vrijwel nooit... Ga toch niet eten vlak voor slapen
soowquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niets bijzonders. ik word er zenuwachtig van die wisseling. Alsof je oficieel een relatief kutjaar aflsuit
ja en ik ben te lui om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef Neverknown het volgende:
Omg. Je woont niet meer thuis he. Vreselijk. Eten moet je hebben zeker in de laten uurtjes. Doe beroep op thuisbezorgd.
Doe ik altijd. keiveel ook nog.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnt ook slecht te zijn voor stofwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
true that.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:30 schreef Drug het volgende:
[..]
soow
maar fuck verleden tijd joh
[..]
ja en ik ben te lui om boodschappen te doen
ga wat laten komen ja
gt is perfectie, je gaat zeker genietenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit gedronkenik ben fan van zoet spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |