niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bent
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mond
kneusjequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
13e maand en volledig maandsalaris als vakantiebonus
Hhehehquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben flikker omdat ik van dick houd
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?
Wij al 2 jaar geen bonus gehad. Hopelijk aankomend jaar weer aangezien onze andere locatie verkocht is
werk je voor monsanto?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
nee man, nooitquote:
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
nee man, nooit
heb wel eens gesolliciteerd bij zo'n club maar kon echt niet akkoord gaan met zo'n bedrijf
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....quote:
geef jij gastcolleges?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uitquote:
haha jij ook al jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |