hahah ja lok me niet uit dan vriendquote:
Wil gewoon nog een keer door je genomen worden. Bestialityyyy!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
had je die weg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 06:36 schreef deadprez het volgende:
godverdomme die tyfus nieuwsticker is terug
wat voor dawg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
zal wel weer zitten te "kakken"quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
alsof jij dat voor elkaar krijgtquote:
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie benquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maanden
haha super madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alsof jij dat voor elkaar krijgt![]()
Niet te hoge dunk hebben van je zelf ventje
was het maar zo'n feest of nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie ben
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest of niet
waar tussen? de billetjes van zeer toch niet? die is altijd zo zuur, wordt volgens mij dagelijks anaal vernederd ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
ga weg srs? waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
dan is je begeleider vrij of wat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
deze warme woordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
je zou ook kunnen uitloggenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zal es tussen jou billetjes komen
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik een goede baan heb, heb ook 14 maand salarissen en 2k scholingsgeld per jaar
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.quote:
wajong is toch een uitkering geen subsidie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?
Sow, de waarheid mag gezegd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand flikker noemen terwijl je zelf vegan bent en dr martens draagt neeeee ok
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
subsidie komt bovenop de wajong nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajong is toch een uitkering geen subsidie?
de rijken worden rijker..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
13e maand en volledig maandsalaris als vakantiebonus
ik ben flikker omdat ik van dick hou, m'n dieet en schoenen hebben daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mondquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bent
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mond
kneusjequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond anders maak ik je persoonsgebondenbudget van deze maand weer over naar mijn eigen rekening he!
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
Hhehehquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben flikker omdat ik van dick houd
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jelly hoor maar je zal wel veel werkdruk ervaren?
Wij al 2 jaar geen bonus gehad. Hopelijk aankomend jaar weer aangezien onze andere locatie verkocht is
werk je voor monsanto?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
nee man, nooitquote:
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
nee man, nooit
heb wel eens gesolliciteerd bij zo'n club maar kon echt niet akkoord gaan met zo'n bedrijf
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....quote:
geef jij gastcolleges?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
heb soms piekmomenten als ik veel proeven moet draaien maar meestal best rustig, tenzij ik gastcolleges geef, dan is het ook wel even rennen
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ze zullen wel ook goeie dingen doen of niet?
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uitquote:
haha jij ook al jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, ik post dat voor de grap omdat ik alles hier bij elkaar verzin, zit eigenlijk op een heftruck dag in dag uit
Waarom geloof jij alles?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
rtquote:
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
Binnen 2 dagen dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
geef hier eens gastcollege danquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?
jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....
Amateur die Mozyquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is gewoon z'n oude ui hoor kweenie
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaal
voor dergelijke partijen is over 100 jaar helemaal geen markt meer
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brbquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geef hier eens gastcollege dan
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zit
don't be, ik voel me zo grieperig opeensquote:
is volgend jaar af met de pret, dan heb ik wel nog 11 weken vakantie maar geen salaris meerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.
nee serieus, ben geïnteresseerdquote:
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
hihihi ik mis den bradster wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
Studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16
Ik heb het idee dat je hier helemaal niks van meentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
pak gewoon een openbaar beschikbaar hoorcollegequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |