hahah ja lok me niet uit dan vriendquote:
Wil gewoon nog een keer door je genomen worden. Bestialityyyy!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
had je die weg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 06:36 schreef deadprez het volgende:
godverdomme die tyfus nieuwsticker is terug
wat voor dawg?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Kurovski het volgende:
De hond begon gisteren zielig te doen. Die mist z'n baas dus ik heb 'm op bed genomen. Is 'ie ook niet meer weg te krijgen lijkt het. Ligt er al de hele ochtend.
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
wat probeer jij je in te likken in een keer
madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
zal wel weer zitten te "kakken"quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
alsof jij dat voor elkaar krijgtquote:
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
laat mij lekker lachen om 1 goede post van jou in de afgelopen 10 maanden. Het zal hierna ook wel weer afgelopen zijn met je. Kwalikutuser.
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie benquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:01 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer is nog op vakantie zo te zien
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu is het nog wachten op jouw eerste geode post in 10 maanden
haha super madquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alsof jij dat voor elkaar krijgt![]()
Niet te hoge dunk hebben van je zelf ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |