Zit onder mijn bureau te troostkluivenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze is opeens weg. Echt opeens he.
Moet ze weer slikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zit onder mijn bureau te troostkluiven
klote man, hoop dat je morgen weer helemaal beter bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
is je penis zo betreurenswaardig?quote:
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trioquote:
Door met FOK!Ken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
Frassquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
stomp op je bolle ogen jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trio
obey your master, bitchquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
Faka Niels. Nog plannen vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
Is het nu eens afgelopen met die mist?
Ja sinds gisteren al geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppenquote:
Weet ik niet, ik zie niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
storinganalyse, kleding naar het ziekenhuis brengen voor m'n pa, suddervlees klaarmaken, buuv' komt pas laat dus vanavond flightsim denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Faka Niels. Nog plannen vandaag
ff dimme hequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |