ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
true that.
Wat ga je bestellen?
Alleen met bestellen is et zo stom dat je niet van alles wat hebt. Soms heb je gwn zin in chocolade pizza, chips andere zoete dingen..
en bij bestellen is et echt zo van oki pizza blikje drinken. en dan zit je zo vol maar eigenlijk wil je nog wat anders of zo:$
dan moet je je ritme fixenquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe ik altijd. keiveel ook nog.
hoor ook wel es dat mensen niet kunnen slapen met volle buik idd.
mrja als je ritme leven is van 14:00 uur tot 6:00
dan krijg je pas tegen 23:00 uur echte honger.
dat dusquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja liefste zou ik gwn allemaal munchiefood van appie laten komen
goeie voornemens voor 2017quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan moet je je ritme fixen
rook jij die wieries?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
dat dus
[..]
goeie voornemens voor 2017
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Waarom kijk ik dit nu pas. Nu al vaker gelachen dan bij andere tekenfilm serie's.
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..quote:
voelt als tijdverspillingquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan boodschappen doen?
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspillingquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
fokken (over dat je geen eten hebt) is pas tijdsverspilling
ok smurfjequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
quote:
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozenquote:
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kan niet sorry zeggen voor mijn lengt daar heb ik niet voor gekozen
die tijd kan je beter besteden aan eten halen tochquote:
ook nice tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee niets. ik kan niets over me longen roken. Anders zou ik zeker doen. ik kook alleen in melk/thee shit
hahha wow kleinequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
ik korter 201quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik wil ook wel langer zijn. ben nu 159
haha heb je al die desserts al opquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
Ik heb lays, doritos, Pringles, ontbijtkoek, chocoladeletter en lolly's
ik gebruik vaporizerquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij wel toch... hasj dikke vreetkicks... dan niet genoeg alleen aan pizza..
ben je nl?quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:45 schreef Neverknown het volgende:
gvd nederlandse mensen zn zo lang. voelde me vandaag echt een dwergje in de ah XL
kut reuzen
haal liever onderweg wat, ben toch alleen in de avond thuisquote:Op vrijdag 30 december 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
die tijd kan je beter besteden aan eten halen toch
ik had die halve kilo tiramisu en witte chocolademousse meegenomen naar mijn ouders met kerst en die panna cotta heb ik nogquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:56 schreef Drug het volgende:
[..]
haal liever onderweg wat, ben toch alleen in de avond thuis
oh zo lief van jequote:Op vrijdag 30 december 2016 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had die halve kilo tiramisu en witte chocolademousse meegenomen naar mijn ouders met kerst en die panna cotta heb ik nog
hoe laat ben je thuis?quote:
pffff ja dan snap ik wel dat je geen zin hebt om boodschappen te doenquote:
ja heb best war reistijd omdat ik werk in amsterdamquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
pffff ja dan snap ik wel dat je geen zin hebt om boodschappen te doen
vermoeiend is dat, met OV?quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb best war reistijd omdat ik werk in amsterdam
vind OV prima, maar elke dag in de spits, mehhhquote:
gelukkig kan ik meestal wel een trein pakken die niet overvol is 😅quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind OV prima, maar elke dag in de spits, mehhh
ah beterquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:25 schreef Drug het volgende:
[..]
gelukkig kan ik meestal wel een trein pakken die niet overvol is 😅
slaap lekker 😘quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ah beter
Ik ga slapen, slaap lekker xoxo
ja maar wel kleiner als een gemiddelde chineze vrouwmens ;dquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ja maar wel kleiner als een gemiddelde chineze vrouwmens ;d
Haha slapen is voor apenquote:Op vrijdag 30 december 2016 06:36 schreef deadprez het volgende:
godverdomme die tyfus nieuwsticker is terug
laat ze barsten johquote:Op vrijdag 30 december 2016 07:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Pff deze boi staat er alleen voor vandaag gvd
je bent zelf een oliebolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
Vannacht hoorde ik jou anders niet klagen over 'iets later komen'. Dat was sneller haags sneller, dieper!!!!! Ojaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 december 2016 08:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kon je niet ieys later komen nu valt t erg op dat we tegelijk in de sc posten
vriend wat ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
doe ff mak aan , niet iedereen zit al aan de snts![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Pensylvania het volgende:
echt lekkere trio met haags en madeliefff gehad
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff warenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Niks van gemerkt dat jij erbij was.
even rustig aan, sommige moeten nog ontwakenquote:
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energiequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
even rustig aan, sommige moeten nog ontwaken
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah jij dacht dat dat de vingers van Madelieff waren![]()
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze zo slecht typt.
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ook een beetje maar toch ook weer niet. heb best wat energie![]()
![]()
ze is opeens weg. Echt opeens he.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jeetje wat een hatelijke opmerking na zo'n wonderlijke nacht
Zit onder mijn bureau te troostkluivenquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze is opeens weg. Echt opeens he.
Moet ze weer slikken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zit onder mijn bureau te troostkluiven
klote man, hoop dat je morgen weer helemaal beter bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
is je penis zo betreurenswaardig?quote:
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trioquote:
Door met FOK!Ken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal naar de k*. Hele gezin is ziek inclusief mezelf. Maar ik ga gewoon door hoor.
Frassquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
stomp op je bolle ogen jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jelly dat cachy wel van de mijne genoot tijdens onze vorige trio
obey your master, bitchquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
Nog even alle legendes hier worshippen hoor, voordat ze dood neervallen. Het is tenslotte nog steeds 2016.
Faka Niels. Nog plannen vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
Is het nu eens afgelopen met die mist?
Ja sinds gisteren al geen last meer van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppenquote:
Weet ik niet, ik zie niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
storinganalyse, kleding naar het ziekenhuis brengen voor m'n pa, suddervlees klaarmaken, buuv' komt pas laat dus vanavond flightsim denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Faka Niels. Nog plannen vandaag
ff dimme hequote:Op vrijdag 30 december 2016 09:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zei ik gister ook tegen een zeker persoon waardoor je mij op mijn bolle ogen wil meppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |