was het maar zo'n feest of nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef zeer het volgende:
[..]
als je dat aan mijn aanwezigheid ziet, moet je wel denken dat ik altijd op vakantie ben
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest of niet
waar tussen? de billetjes van zeer toch niet? die is altijd zo zuur, wordt volgens mij dagelijks anaal vernederd ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
ga weg srs? waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
dan is je begeleider vrij of wat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel minstens 11 weken vakantie per jaar
deze warme woordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
ah komt goed pensy ik ben er ook makkelijk tussen gekomen
je zou ook kunnen uitloggenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zal es tussen jou billetjes komen
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:06 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ik een goede baan heb, heb ook 14 maand salarissen en 2k scholingsgeld per jaar
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.quote:
wajong is toch een uitkering geen subsidie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 weken vakantie klinkt wel als puur genot. 13 en 14de maand ja? ben je zo slim enzo ja?
Sow, de waarheid mag gezegd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand flikker noemen terwijl je zelf vegan bent en dr martens draagt neeeee ok
echt bij iedere post die jij post bevestig je m'n vermoeden dat je een jaar of 15-16 bentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen. maar ik weet hoezeer je mijn aanwezigheid apprecieert, plus dat ik subsidie ontvang om jou bezig te houden, dus ik blijf nog ff lekker.
subsidie komt bovenop de wajong nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajong is toch een uitkering geen subsidie?
de rijken worden rijker..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
13e maand en volledig maandsalaris als vakantiebonus
ik ben flikker omdat ik van dick hou, m'n dieet en schoenen hebben daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
maar flikkers nemen toch juist vleesstaven in hun mondquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |