Waarom geloof jij alles?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
rtquote:
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha jij ook al ja
maar hoe moet ik me zo'n gastcollege voorstellen?
Binnen 2 dagen dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
geef hier eens gastcollege danquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb een aantal vakgebieden waar ik veel van af weet en maak dan op aanvraag van zo'n studieleider een college en geef dat dan?
jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik ga niet zo veel doen gok ik zo....
Amateur die Mozyquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is gewoon z'n oude ui hoor kweenie
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:09 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin heeft minder vakantie dus weet nooit zo goed wat ik met die tijd moet eigenlijk
13e maand en volledig maandsalaris als vakantiebonus
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind hun hele visie op landbouw werkelijk zo achterhaald, nog los van het hele gmo verhaal
voor dergelijke partijen is over 100 jaar helemaal geen markt meer
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brbquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geef hier eens gastcollege dan
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
geef eens een link van een bedrijf waar veel toekomst in zit
don't be, ik voel me zo grieperig opeensquote:
is volgend jaar af met de pret, dan heb ik wel nog 11 weken vakantie maar geen salaris meerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Word zo iemand die de hele tijd bezig is met klussen aan zijn huis.
nee serieus, ben geïnteresseerdquote:
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal ik een ban aanvragen zodat ik minder sog vertoon?
hihihi ik mis den bradster wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je weggaat tot 2017 en kom binnen 20 minuten terug.
Studie ontwijkend gedragquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
huh wat? sog? sorry ik niet snap maar volgens zeer ben ik dan ook een kneusje van 16
Ik heb het idee dat je hier helemaal niks van meentquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
pak gewoon een openbaar beschikbaar hoorcollegequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja wacht ik post even wat powerpoints met m'n naam en toenaam en neem 3 uur audio op in vocaro, brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |