HCR2020?quote:
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ash laat Mike gewoon zijn vuile werk opknappen
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dusquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggenquote:
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.
ait goed van mij he.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
from ashes to ashes, from dust to dustquote:
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof wasquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
En vooral niet tonen dat dat moeite cost, Ehrmentraut doet vreemdste dingen alsof ze niets voorstele.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?
Hoezo zou je verlegen zijn online?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dus
Ja best wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ait goed van mij he.
voel me beetje dp nu
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof was
Dit is de wederhelft van Profquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
hihi weet niet hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo zou je verlegen zijn online?
Wat voor lulkoek is dat nou weer dan.
Hoi Aberellaquote:
o ja sandwich die dingquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggen
Soort sterrenkok vapen, en dan hier een mooie afghaanse op een bedje van jamaicaanse, verdampt op 200,9 graden voor een extra relaxend effect, let vooral op het fruitumuge aroma van de wiet en het koelende van de hasjies Vape u smakelijk
Bedankt voor de raadquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Die gaat in het quoteboekje, geen zorgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Rot op joh hansquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
ik zei datquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
SOW DANquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
haha o jaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja best wel.
Je was ook de enige die Ronnie door had, hoe vaak ik ook hallootjes zei
Great minds think alikequote:
Kutserie.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nice waar ben je?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nog niet verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
met pubquiz hebben we plek 19 gehaald, van de 44 teams
vanwaar die rantquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Niels is ook diëtist, volgens het groene boekjequote:
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hierquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
diepvriesspinazie?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
jimmy?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef LA_niner het volgende:
Echt iets voor nws, over allochtonen mag gegeneraliseerd worden, over fascisten echter niet.
Koeienpoep heet dat hier. Meh, vind bladspinazie vers natuurlijk beter.quote:
fokquote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef LA_niner het volgende:
Echt iets voor nws, over allochtonen mag gegeneraliseerd worden, over fascisten echter niet.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Rik van de Westelaken naar SBS6, wtf man.
Peking Expressquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Aberella vindt dit leukquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.quote:
quote:Ik hoop na de verkiezingen van 2017 op een mooie coalitie van PVV, Forum voor Democratie, StemNL, GeenPeil, De Burger Beweging, Nieuwe Wegen, de Niet-stemmers, de OndernemersPartij en natuurlijk de Nederlandse Volks-Unie (NVU).
kan je stemmen op de Niet-stemmers?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.
[..]
Zonde.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
inkakke is bijpakkequote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee idd, maar we kakten in want we stonden na een paar rondes gewoon negende
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijvenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hier
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandigheden
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.quote:
er moeten altijd eerst doden vallen hequote:Op donderdag 29 december 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.
Partij van Peter Plasman.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan je stemmen op de Niet-stemmers?
gelukkig maar, werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
zou jou wel verleiden thoquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig maar, werd niet gewaardeerd
nee tijd om bij te pakken suffiequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
pretty thingsquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee tijd om bij te pakken suffie![]()
Maar een royal oak offshore
Gewoon peace, love and anarchy!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
this too shall pass, you must endurequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
Waar zie je mij klagen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
alles shall pass en als je doodgaat maakt niets meer uitquote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
this too shall pass, you must endure
lief liedjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
nee sorry, kan ik nietquote:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een helquote:
Simon & Garfunkelquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
shit gaat diepquote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef PeZu het volgende:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een hel
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd manquote:
en wijs zo te horenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd man
De put wordt pas gedempt als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
er moeten altijd eerst doden vallen he
kom danquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Stelletje voor me in de trein doet vies klef, ben jaloers shit
hier kusjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraaptquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraapt
een kind van 2 vijanden uit een oorlog in een ander land is vroeg wijs drugquote:
streel langzaam met je hand over het sleutelbeen van de jongenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte niet
Bel TARDIS. en doe telefoonseksquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte niet
o dat klinkt niet als een fijne les ;squote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kind van 2 vijanden uit een oorlog in een ander land is vroeg wijs drug
In het ene land is je vader de vijand en in het andere land je moeder een verrader, dan leer je de mensheid en hun nirmen en waarden snel kennen
hij zei dat ie niet zo van bellen houdtquote:
wanneer treinmeet?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
die manquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat ie niet zo van bellen houdt
moet je zo even in Nijmegen instappen en mee reizen naar Arnhemquote:
denk dat ik dan klappen krijgquote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef Trollscience het volgende:
misschien raak je nog wel meer dan zijn sleutelbeen. misschien druipen je vingers langzaam verder naar beneden, over zijn linkertepel, die langzaam verstijft onder het oppervlakte van je wijs- en middelvinger
is goed ik kan over 2 uur in nimma zijn, wacht op mequote:Op donderdag 29 december 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je zo even in Nijmegen instappen en mee reizen naar Arnhem
WWIquote:Op donderdag 29 december 2016 22:38 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat klinkt niet als een fijne les ;s
welke oorlog?
sorry, beetje koudquote:Op donderdag 29 december 2016 22:40 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed ik kan over 2 uur in nimma zijn, wacht op me
hehequote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef PeZu het volgende:
Gelukkig trouwde hij heel slinks voor ww2 een joodse dus hij zat gebeiteld
smoothquote:
dm/pm doet gek maar amerikaanse vader en duitse moeder dusquote:
*aboquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef HRC2020 het volgende:
Zal ik de iPhone 6S bestellen met abbo voor 31,50 p/m?
Heb nu sim only iPhone 5s 17,50 p/m
o jah daar zaten wel wat tensionsquote:Op donderdag 29 december 2016 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dm/pm doet gek maar amerikaanse vader en duitse moeder dus
Neem een FOK! abonnementquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef HRC2020 het volgende:
ja en dat bleef nog wel even zoquote:
nee joh 6s is niksquote:Op donderdag 29 december 2016 22:45 schreef HRC2020 het volgende:
o ja in NL dusquote:Op donderdag 29 december 2016 22:51 schreef PeZu het volgende:
Nederlanders waren toen nog echt nette mensen hoor, iedereen keurig beleefd en blank maar hee als halve duitser was je geen mens
ja in duitsland was het ook geen pretjequote:
Hoeveel cm jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel kg pasta zou je nu opkrijgen?
Ik zal jou eens dubbel rekenenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Bij de afkorting mag de medeklinker dubbel gerekend worden
sowquote:
ja ik ook op school met voetbal haha kut moffen dit datquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Drug het volgende:
ik ben ook nog echt opgegroeid in die sfeer van alle moffen zijn kut
Zijn ze ookquote:Op donderdag 29 december 2016 22:52 schreef Drug het volgende:
ik ben ook nog echt opgegroeid in die sfeer van alle moffen zijn kut
Ik vind het echt jammer dat ik nu weet wie je bent.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zullen we wel even normaal blijven doen?
Ja jammer dat ik niet ben wie jij denkt wie ik ben.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik nu weet wie je bent.
Wie is het wie is het wie is hetquote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik nu weet wie je bent.
Aberquote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is het wie is het wie is het
altijd lekker om irrationeel te wijzen naar anderenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook op school met voetbal haha kut moffen dit dat
Ok ja man leuk hoor
Ja, dit geloof ik echt niet meerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet ben wie jij denkt wie ik ben.
Hoinkquote:Op donderdag 29 december 2016 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is het wie is het wie is het
Ging stuk om die gifquote:Op donderdag 29 december 2016 22:59 schreef Drug het volgende:
[..]
zal je eens laten merken wat smooth is [ afbeelding ]
haal beter sequote:Op donderdag 29 december 2016 22:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben mijn 5s ook wel zat na 3 jaar.
Ik ben letterlijk hier kutquote:Op donderdag 29 december 2016 22:58 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoink
Aberella
Hzaw
Herman
SideEffect
TARDIS.
ach ja ik wist al snel dat mensen veel domme dingen roepen uit ontwetendheid en angst en dat je ze niet te serieus moest nemen dat scheeltquote:Op donderdag 29 december 2016 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker om irrationeel te wijzen naar anderen
beetje eng dat poppetjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:59 schreef Drug het volgende:
[..]
zal je eens laten merken wat smooth is [ afbeelding ]
ja maar zou toch beter zijn als die les niet nodig was.. ;squote:Op donderdag 29 december 2016 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja ik wist al snel dat mensen veel domme dingen roepen uit ontwetendheid en angst en dat je ze niet te serieus moest nemen dat scheelt
Ok zeerquote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niet over allochtonen of de PVV dus je kunt weer gaan.
Ja komen we terug ach watem alle mensen wijs....quote:Op donderdag 29 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar zou toch beter zijn als die les niet nodig was.. ;s
mjah
Ik geloof dit. Die is nogal afwezig anders.quote:
ja iddquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja komen we terug ach watem alle mensen wijs....
Zou mooi zijn maar een utopie vrees ik, voor veel mensen zit in elke afweging ook goud
Komt door het gedoetje met profquote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geloof dit. Die is nogal afwezig anders.
one lobiquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geloof dit. Die is nogal afwezig anders.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zullen we wel even normaal blijven doen?
Dit ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraapt
Geef die arme jongen maar weer de schuldquote:Op donderdag 29 december 2016 23:04 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Komt door het gedoetje met prof
ja datquote:
Hij steunt Baudet.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
o ja hij zit ook in die streekquote:Op donderdag 29 december 2016 23:12 schreef PeZu het volgende:
Ik zag brad dinsdag nog rijden in den twingerdo
ja en ik kom nog wel eens in hilversum en zijn auto valt wel opquote:
Shariadriehoek?quote:
deze ook alquote:
haha funny. heb nog nooit een fokker irl gezienquote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik kom nog wel eens in hilversum en zijn auto valt wel op
is dat een verkeersbord?quote:
niet??quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Drug het volgende:
[..]
haha funny. heb nog nooit een fokker irl gezien
had al vernomen dat kopvodden gemeengoed zijn in de pezu clanquote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef PeZu het volgende:
Ja een duits amerikaans joods nederlandse moslim enclave
die vraag jaquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
[..]
had al vernomen dat kopvodden gemeengoed zijn in de pezu clan
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vraag ja![]()
Mijn oma de jodin droeg btw wel een hoofddoek
donder op idiote mafketel, echt een heel eind.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.
Hoezo dat? Veel mensen van joodse komaf zijn hedendaags progressief-liberaal.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder op idiote mafketel, echt een heel eind.
donder opquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo dat? Veel mensen van joodse komaf zijn hedendaags progressief-liberaal.
ja geschoren ook?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vraag ja![]()
Mijn oma de jodin droeg btw wel een hoofddoek
ja haal mijn afkomst er nog eens bij, en snap nog niet waarom je op kan bokken met je haat. Mensen zoals jij:quote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ooh iemand is op zn semitische teentjes getrapt. Neem een chillpill oder so...
opkkquote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.
nee dat niet maar in die tijd droegen gewoon meer vrouwen een hoofddoekquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geschoren ook?
nu vaak wigs toch?
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja haal mijn afkomst er nog eens bij, en snap nog niet waarom je op kan bokken met je haat. Mensen zoals jij:_!
deze logica, echt jouw brein is heel erg stuk.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.
Dus ofwel haat je je eigen komaf, ofwel haat je jouw eigen ideologie, ofwel ben je een kind die gewoon schreeuwt omdat die dat wil.
ja mijn oma ook wel somsquote:Op donderdag 29 december 2016 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat niet maar in die tijd droegen gewoon meer vrouwen een hoofddoek
Ik kan me nog een tijd herinneren waarin veel bejaarden vrouwen in nl een hooffdoek droegen op straat
Hey Bruinhemdquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
vage shit ditquote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.
Dus ofwel haat je je eigen komaf, ofwel haat je jouw eigen ideologie, ofwel ben je een kind die gewoon schreeuwt omdat die dat wil.
Toch zegt je afkomst meer over je dan je zelf in de gaten hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze logica, echt jouw brein is heel erg stuk.
Donder op joh gek
dingen als "het is gewoon een feit" zeggen om te doen alsof je een valide argument droptquote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
echt een schevequote:Op donderdag 29 december 2016 23:36 schreef PeZu het volgende:
Ik vertel open in geur en kleur over mijn afkomst maar ik zou me ervoor schamen, hoe verknipt is je gedachtegang dan
nee jij bent gewoon een mongoolquote:Op donderdag 29 december 2016 23:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zegt je afkomst meer over je dan je zelf in de gaten hebt.
Als ik jou was zou ik eens de Noorse docu (is engels ondertiteld wees maar niet band) Hjernevask kijken. Voornamelijk deel 2 en 6.
Zijn heus geen "racistische" of extreemrechts getinte docus mocht je dat denken. Gewoon ter informatie.
Heeft 1 van jouw voorouders toevallig Gilles de la tourette en een andere hevig autisme en adhd? Gezien de manier waarop je impulsief scheldt, schreeuwt en kwaad wordt? Of ben je zelf gediagnosticeerd met 1 van deze aandoeningen, dan zal ik daar rekening mee houden.
dat kan jij niet, daarvoor moet je compasie en empathie hebben en die ontbreken je.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zal rekening houden met je handicap.
man deze ongekende droeftoeter moet in de sc zijn gram halen omdat we wel eens kwarrelen in klb topics en dan moet ie er afkomst bijpakken, ja dan verdien je nul respect hoorquote:
ik heb liever thee als dat kanquote:
Nee dank je. Zo maar 'ns aanstalten maken te gaan slapen. Drukke dag morgen.quote:
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalquote:Op donderdag 29 december 2016 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
man deze ongekende droeftoeter moet in de sc zijn gram halen omdat we wel eens kwarrelen in klb topics en dan moet ie er afkomst bijpakken, ja dan verdien je nul respect hoor
ja ik ben er nogquote:
nee je bedoelde het vast goed heh, je bent hier nooit maar moet wel mij even quoten als ik juist dat post en heel toevallig is het onderwerp in topics waar wij elkaar treffen?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalde lach die jij elke dag op mijn gezicht tovert is groots PeZu. Jij bent de reden waarom ik met plezier leef.
stigma'squote:Op donderdag 29 december 2016 23:51 schreef Kurovski het volgende:
Een werkloze pedofiel die alcoholist is, maar elke dag om 6am aantreedt is ook echt een geloofwaardig verhaal.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalde lach die jij elke dag op mijn gezicht tovert is groots PeZu. Jij bent de reden waarom ik met plezier leef.
la3nat allahu 3laikquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
/ignore vanaf nuquote:
one sweet world, ja man koffie ijs was lekker, helemaal met die warme maca's gvd nicequote:
haha krijg honger vanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
one sweet world, ja man koffie ijs was lekker, helemaal met die warme maca's gvd nice
Echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 23:51 schreef Kurovski het volgende:
Een werkloze pedofiel die alcoholist is, maar elke dag om 6am aantreedt is ook echt een geloofwaardig verhaal.
Lijkt me echt niet te drinken.quote:
Mag ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb liever thee als dat kan
Welterustenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee dank je. Zo maar 'ns aanstalten maken te gaan slapen. Drukke dag morgen.
Alleen ik ben er nog en neequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
zijn jullie religieus of spiritueel ofzo?
zou geven maar heb alles opquote:
die hitte mij wel hard tbhquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou geven maar heb alles op![]()
And there is the mystery behind my goddamn missing selfrespect, i didnt even want the muffins but i ate a 12 size serving in one sitting
quote:
ik eet Pringles, lust je datquote:
maar is hij nu meer paard dan man of meer man dan paard?quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:18 schreef Drug het volgende:
[..]
echt geweldig hoe ze dat paard zoooow realistisch menselijk hebben gemaakt
DM openbaren BANquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof kijk dan ik word gestalkt
[ afbeelding ]
kom Danzig vriendquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga stappen in Utrecht. Wie gaat mee.
hahahha paxie geeft gewoon om jequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof kijk dan ik word gestalkt
[ afbeelding ]
ja is wel cutequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha paxie geeft gewoon om je
nee ben te moequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga stappen in Utrecht. Wie gaat mee.
bedoelt ie dat je geen chick mag fixen?quote:
jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoelt ie dat je geen chick mag fixen?
Een agnostisch atheïstquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ok beschouw je je dan atheist of agnost?
ben jij wel goed in tochquote:
ja sws die blend van mens/dier is surreële shit. zowel visueel als innerlijk/karakterquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar is hij nu meer paard dan man of meer man dan paard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |