opkkquote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.
nee dat niet maar in die tijd droegen gewoon meer vrouwen een hoofddoekquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja geschoren ook?
nu vaak wigs toch?
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja haal mijn afkomst er nog eens bij, en snap nog niet waarom je op kan bokken met je haat. Mensen zoals jij:_!
deze logica, echt jouw brein is heel erg stuk.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.
Dus ofwel haat je je eigen komaf, ofwel haat je jouw eigen ideologie, ofwel ben je een kind die gewoon schreeuwt omdat die dat wil.
ja mijn oma ook wel somsquote:Op donderdag 29 december 2016 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat niet maar in die tijd droegen gewoon meer vrouwen een hoofddoek
Ik kan me nog een tijd herinneren waarin veel bejaarden vrouwen in nl een hooffdoek droegen op straat
Hey Bruinhemdquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ooh iemand is op zn semitische teentjes getrapt. Neem een chillpill oder so...
vage shit ditquote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben je zo beschaamd over je afkomst? Het was niet eens beledigend of denigrerend bedoeld gek. Het is gewoon een feit dat mensen van joodse komaf in de 21ste eeuw heel vaak progressief liberaal zijn.
Dus ofwel haat je je eigen komaf, ofwel haat je jouw eigen ideologie, ofwel ben je een kind die gewoon schreeuwt omdat die dat wil.
Toch zegt je afkomst meer over je dan je zelf in de gaten hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze logica, echt jouw brein is heel erg stuk.
Donder op joh gek
dingen als "het is gewoon een feit" zeggen om te doen alsof je een valide argument droptquote:Op donderdag 29 december 2016 23:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
echt een schevequote:Op donderdag 29 december 2016 23:36 schreef PeZu het volgende:
Ik vertel open in geur en kleur over mijn afkomst maar ik zou me ervoor schamen, hoe verknipt is je gedachtegang dan
nee jij bent gewoon een mongoolquote:Op donderdag 29 december 2016 23:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zegt je afkomst meer over je dan je zelf in de gaten hebt.
Als ik jou was zou ik eens de Noorse docu (is engels ondertiteld wees maar niet band) Hjernevask kijken. Voornamelijk deel 2 en 6.
Zijn heus geen "racistische" of extreemrechts getinte docus mocht je dat denken. Gewoon ter informatie.
Heeft 1 van jouw voorouders toevallig Gilles de la tourette en een andere hevig autisme en adhd? Gezien de manier waarop je impulsief scheldt, schreeuwt en kwaad wordt? Of ben je zelf gediagnosticeerd met 1 van deze aandoeningen, dan zal ik daar rekening mee houden.
dat kan jij niet, daarvoor moet je compasie en empathie hebben en die ontbreken je.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zal rekening houden met je handicap.
man deze ongekende droeftoeter moet in de sc zijn gram halen omdat we wel eens kwarrelen in klb topics en dan moet ie er afkomst bijpakken, ja dan verdien je nul respect hoorquote:
ik heb liever thee als dat kanquote:
Nee dank je. Zo maar 'ns aanstalten maken te gaan slapen. Drukke dag morgen.quote:
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalquote:Op donderdag 29 december 2016 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
man deze ongekende droeftoeter moet in de sc zijn gram halen omdat we wel eens kwarrelen in klb topics en dan moet ie er afkomst bijpakken, ja dan verdien je nul respect hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |