ja datquote:
Hij steunt Baudet.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niet over allochtonen of de PVV dus je kunt weer gaan.
o ja hij zit ook in die streekquote:Op donderdag 29 december 2016 23:12 schreef PeZu het volgende:
Ik zag brad dinsdag nog rijden in den twingerdo
ja en ik kom nog wel eens in hilversum en zijn auto valt wel opquote:
Shariadriehoek?quote:
deze ook alquote:
haha funny. heb nog nooit een fokker irl gezienquote:Op donderdag 29 december 2016 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik kom nog wel eens in hilversum en zijn auto valt wel op
is dat een verkeersbord?quote:
niet??quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Drug het volgende:
[..]
haha funny. heb nog nooit een fokker irl gezien
had al vernomen dat kopvodden gemeengoed zijn in de pezu clanquote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef PeZu het volgende:
Ja een duits amerikaans joods nederlandse moslim enclave
die vraag jaquote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
[..]
had al vernomen dat kopvodden gemeengoed zijn in de pezu clan
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vraag ja![]()
Mijn oma de jodin droeg btw wel een hoofddoek
donder op idiote mafketel, echt een heel eind.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Aah Joodse komaf, dat verklaart al veel.
Hoezo dat? Veel mensen van joodse komaf zijn hedendaags progressief-liberaal.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder op idiote mafketel, echt een heel eind.
donder opquote:Op donderdag 29 december 2016 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo dat? Veel mensen van joodse komaf zijn hedendaags progressief-liberaal.
ja geschoren ook?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
die vraag ja![]()
Mijn oma de jodin droeg btw wel een hoofddoek
ja haal mijn afkomst er nog eens bij, en snap nog niet waarom je op kan bokken met je haat. Mensen zoals jij:quote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ooh iemand is op zn semitische teentjes getrapt. Neem een chillpill oder so...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |