HCR2020?quote:
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ash laat Mike gewoon zijn vuile werk opknappen
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dusquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggenquote:
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.
ait goed van mij he.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
from ashes to ashes, from dust to dustquote:
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof wasquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
En vooral niet tonen dat dat moeite cost, Ehrmentraut doet vreemdste dingen alsof ze niets voorstele.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?
Hoezo zou je verlegen zijn online?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dus
Ja best wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ait goed van mij he.
voel me beetje dp nu
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof was
Dit is de wederhelft van Profquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
hihi weet niet hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo zou je verlegen zijn online?
Wat voor lulkoek is dat nou weer dan.
Hoi Aberellaquote:
o ja sandwich die dingquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggen
Soort sterrenkok vapen, en dan hier een mooie afghaanse op een bedje van jamaicaanse, verdampt op 200,9 graden voor een extra relaxend effect, let vooral op het fruitumuge aroma van de wiet en het koelende van de hasjies Vape u smakelijk
Bedankt voor de raadquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Die gaat in het quoteboekje, geen zorgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Rot op joh hansquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
ik zei datquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
SOW DANquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
haha o jaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja best wel.
Je was ook de enige die Ronnie door had, hoe vaak ik ook hallootjes zei
Great minds think alikequote:
Kutserie.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nice waar ben je?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nog niet verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
met pubquiz hebben we plek 19 gehaald, van de 44 teams
vanwaar die rantquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Niels is ook diëtist, volgens het groene boekjequote:
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hierquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
diepvriesspinazie?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
jimmy?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef LA_niner het volgende:
Echt iets voor nws, over allochtonen mag gegeneraliseerd worden, over fascisten echter niet.
Koeienpoep heet dat hier. Meh, vind bladspinazie vers natuurlijk beter.quote:
fokquote:Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef LA_niner het volgende:
Echt iets voor nws, over allochtonen mag gegeneraliseerd worden, over fascisten echter niet.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef HPLC het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Rik van de Westelaken naar SBS6, wtf man.
Peking Expressquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Aberella vindt dit leukquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.quote:
quote:Ik hoop na de verkiezingen van 2017 op een mooie coalitie van PVV, Forum voor Democratie, StemNL, GeenPeil, De Burger Beweging, Nieuwe Wegen, de Niet-stemmers, de OndernemersPartij en natuurlijk de Nederlandse Volks-Unie (NVU).
kan je stemmen op de Niet-stemmers?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.
[..]
Zonde.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
inkakke is bijpakkequote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee idd, maar we kakten in want we stonden na een paar rondes gewoon negende
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijvenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hier
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandigheden
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.quote:
er moeten altijd eerst doden vallen hequote:Op donderdag 29 december 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.
Partij van Peter Plasman.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan je stemmen op de Niet-stemmers?
gelukkig maar, werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
zou jou wel verleiden thoquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig maar, werd niet gewaardeerd
nee tijd om bij te pakken suffiequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
pretty thingsquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee tijd om bij te pakken suffie![]()
Maar een royal oak offshore
Gewoon peace, love and anarchy!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
this too shall pass, you must endurequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
Waar zie je mij klagen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
alles shall pass en als je doodgaat maakt niets meer uitquote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
this too shall pass, you must endure
lief liedjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |