Bedankt voor de raadquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Sukkels snappen niet wat gezond eten is. Je kunt makkelijk vetjes eten als je maar veel varieert. Vegans en mensen die constant uit de muur eten worden ziek ja met zo'n griepepidemie. Groene bladgroenten en stevig vleesch is het devies. Hou je aan het seizoen.
Die gaat in het quoteboekje, geen zorgenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Rot op joh hansquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
ik zei datquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof was
SOW DANquote:Op donderdag 29 december 2016 21:52 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi zo. Stop dan ook even anderen er in te betrekken als in 'iedereen' 'niemand moet je' Je klinkt nogal onzeker daarin alsof iemand constant je handje moet vasthouden. Ik werk volgens een commando-struktuur en die stelt: 'follow the leader' en jij bent dat niet.
Een meelopertje ben je.
haha o jaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja best wel.
Je was ook de enige die Ronnie door had, hoe vaak ik ook hallootjes zei
Great minds think alikequote:
Kutserie.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nice waar ben je?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ga zo nog een afl Black Mirror kijken
nog niet verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
met pubquiz hebben we plek 19 gehaald, van de 44 teams
vanwaar die rantquote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
Niels is ook diëtist, volgens het groene boekjequote:
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hierquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
diepvriesspinazie?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:51 schreef Kurovski het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |