HCR2020?quote:
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ash laat Mike gewoon zijn vuile werk opknappen
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dusquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ben verlegen online. zou wel irl in je ear whisperen ☺
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggenquote:
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Box, heb Ehrmentrauts functie overigens aan jou aangebode dus in principe zou jij hem dan in de pan moeten gooien.
ait goed van mij he.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
from ashes to ashes, from dust to dustquote:
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof wasquote:Op donderdag 29 december 2016 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, en weet het haast wel zeker nu ook eigenlijk. Postgedrag kwam me al zo bekend voor
En vooral niet tonen dat dat moeite cost, Ehrmentraut doet vreemdste dingen alsof ze niets voorstele.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet ik gewoon poef poef doen en lichaam begraven?
Hoezo zou je verlegen zijn online?quote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verlegen online en irl niet. Omgekeerde FOK!ker dus
Ja best wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ait goed van mij he.
voel me beetje dp nu
quote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof was
Dit is de wederhelft van Profquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dacht eerst dat het Prof was
hihi weet niet hahaquote:Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo zou je verlegen zijn online?
Wat voor lulkoek is dat nou weer dan.
Hoi Aberellaquote:
o ja sandwich die dingquote:Op donderdag 29 december 2016 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe het als mix met wiet, kan het boven op de wiet leggen
Soort sterrenkok vapen, en dan hier een mooie afghaanse op een bedje van jamaicaanse, verdampt op 200,9 graden voor een extra relaxend effect, let vooral op het fruitumuge aroma van de wiet en het koelende van de hasjies Vape u smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |