Gewoon peace, love and anarchy!quote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
this too shall pass, you must endurequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rt
beter bloedige expropriatie
Waar zie je mij klagen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
alles shall pass en als je doodgaat maakt niets meer uitquote:Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
this too shall pass, you must endure
lief liedjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
nee sorry, kan ik nietquote:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een helquote:
Simon & Garfunkelquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
shit gaat diepquote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef PeZu het volgende:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een hel
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd manquote:
en wijs zo te horenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd man
De put wordt pas gedempt als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
er moeten altijd eerst doden vallen he
kom danquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Stelletje voor me in de trein doet vies klef, ben jaloers shit
hier kusjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraaptquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraapt
een kind van 2 vijanden uit een oorlog in een ander land is vroeg wijs drugquote:
streel langzaam met je hand over het sleutelbeen van de jongenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |