nee sorry, kan ik nietquote:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een helquote:
Simon & Garfunkelquote:Op donderdag 29 december 2016 22:26 schreef HPLC het volgende:
Laat maar. Eerst Mrs. Robinson luisteren
shit gaat diepquote:Op donderdag 29 december 2016 22:27 schreef PeZu het volgende:
ach waren allen mensen wijs en deden daarbij wel, het levens was een paradijs nu dikwijls een hel
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd manquote:
en wijs zo te horenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit preekte mijn opa altijd, mijn naamgever en zeer geliefd man
De put wordt pas gedempt als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
er moeten altijd eerst doden vallen he
kom danquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Stelletje voor me in de trein doet vies klef, ben jaloers shit
hier kusjequote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraaptquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ga heel passief agressief afkeurend kijken terwijl je je keel schraapt
een kind van 2 vijanden uit een oorlog in een ander land is vroeg wijs drugquote:
streel langzaam met je hand over het sleutelbeen van de jongenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte niet
Bel TARDIS. en doe telefoonseksquote:Op donderdag 29 december 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit achter ze en ze kunnen me niet zien en keel schrapen werkte niet
o dat klinkt niet als een fijne les ;squote:Op donderdag 29 december 2016 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kind van 2 vijanden uit een oorlog in een ander land is vroeg wijs drug
In het ene land is je vader de vijand en in het andere land je moeder een verrader, dan leer je de mensheid en hun nirmen en waarden snel kennen
hij zei dat ie niet zo van bellen houdtquote:
wanneer treinmeet?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |