Wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Rik van de Westelaken naar SBS6, wtf man.
Peking Expressquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Aberella vindt dit leukquote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.quote:
quote:Ik hoop na de verkiezingen van 2017 op een mooie coalitie van PVV, Forum voor Democratie, StemNL, GeenPeil, De Burger Beweging, Nieuwe Wegen, de Niet-stemmers, de OndernemersPartij en natuurlijk de Nederlandse Volks-Unie (NVU).
kan je stemmen op de Niet-stemmers?quote:Op donderdag 29 december 2016 22:08 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Nee, een NVU'er zeurde over een topic waarin ik Duitse fascisten aanduidde als PVV'ers, oftewel hij zeurde over generalisatie terwijl zijn club niets anders doet.
[..]
Zonde.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:05 schreef Mozy het volgende:
inkakke is bijpakkequote:Op donderdag 29 december 2016 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee idd, maar we kakten in want we stonden na een paar rondes gewoon negende
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijvenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb anders wel je gesprekken met crip gezien hier
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon altijd bijpakken, ongeacht de omstandigheden
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.quote:
er moeten altijd eerst doden vallen hequote:Op donderdag 29 december 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1912. Morse-code is vlak daarna gestandardiseerd en Radio-Holland is ivm die gebeurtenis toen opgericht. Een mijlpaal.
Partij van Peter Plasman.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan je stemmen op de Niet-stemmers?
gelukkig maar, werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 29 december 2016 22:13 schreef Drug het volgende:
[..]
inkakke is bijpakke
[..]
ja maar om dat weer te herhalen ;s ik moet wel origineel blijven
zou jou wel verleiden thoquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig maar, werd niet gewaardeerd
nee tijd om bij te pakken suffiequote:
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef goodtripbob het volgende:
Mensen die denken dat stemmen iets uit maakt.____.
Maar er is geen tijd dat men niet over de regering klaagt...!
Maar na de volgende verkiezingen gaat er echt wat veranderen hoor!!
____
pretty thingsquote:Op donderdag 29 december 2016 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee tijd om bij te pakken suffie![]()
Maar een royal oak offshore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |