ja ik ben er nogquote:
nee je bedoelde het vast goed heh, je bent hier nooit maar moet wel mij even quoten als ik juist dat post en heel toevallig is het onderwerp in topics waar wij elkaar treffen?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalde lach die jij elke dag op mijn gezicht tovert is groots PeZu. Jij bent de reden waarom ik met plezier leef.
stigma'squote:Op donderdag 29 december 2016 23:51 schreef Kurovski het volgende:
Een werkloze pedofiel die alcoholist is, maar elke dag om 6am aantreedt is ook echt een geloofwaardig verhaal.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar zeg je alweer afkomst bijpakken in negatieve zin, en dan mij ervoor uitmaken dat ik dingen uit de context haalde lach die jij elke dag op mijn gezicht tovert is groots PeZu. Jij bent de reden waarom ik met plezier leef.
la3nat allahu 3laikquote:Op donderdag 29 december 2016 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ooh iemand is op zn semitische teentjes getrapt. Neem een chillpill oder so...
/ignore vanaf nuquote:
one sweet world, ja man koffie ijs was lekker, helemaal met die warme maca's gvd nicequote:
haha krijg honger vanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
one sweet world, ja man koffie ijs was lekker, helemaal met die warme maca's gvd nice
Echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 23:51 schreef Kurovski het volgende:
Een werkloze pedofiel die alcoholist is, maar elke dag om 6am aantreedt is ook echt een geloofwaardig verhaal.
Lijkt me echt niet te drinken.quote:
Mag ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb liever thee als dat kan
Welterustenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee dank je. Zo maar 'ns aanstalten maken te gaan slapen. Drukke dag morgen.
Alleen ik ben er nog en neequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:10 schreef Drug het volgende:
zijn jullie religieus of spiritueel ofzo?
zou geven maar heb alles opquote:
die hitte mij wel hard tbhquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou geven maar heb alles op![]()
And there is the mystery behind my goddamn missing selfrespect, i didnt even want the muffins but i ate a 12 size serving in one sitting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |