ja mens met het uiterlijk fysiek van een paard maar wel met paardetrekjes qua karakterquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:29 schreef Drug het volgende: [..] ja sws die blend van mens/dier is surreële shit. zowel visueel als innerlijk/karakter
ja idd vind dat echt tof gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mens met het uiterlijk fysiek van een paard maar wel met paardetrekjes qua karakter
dat was een super episodequote:Op vrijdag 30 december 2016 00:33 schreef Drug het volgende:
[..]
ja idd vind dat echt tof gedaan
ook die hele fish under water culture clash
pull over and park the car, it is the freaking horse from horsin' around bojack freakin' horsefacequote:
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseriesquote:
vaag? Shit gaat dieper dan game of thronesquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseries
1 van mijn favoriete. net als die met sextina aquafiiiinaaaaaquote:
het is een psychologisch drama wat idd balls deep gaat zonder dat het zichzelf ooit te serieus neemtquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik hou niet zo van die vage tekenseries
sarah lyn? Sarah lyn?quote:Op vrijdag 30 december 2016 00:44 schreef Drug het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete. net als die met sextina aquafiiiinaaaaaen that's too much man is wel nr1 denk
ik kijk ook geen gotquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaag? Shit gaat dieper dan game of thrones
right in the feelzquote:
vind er niks vaags aanquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk ook geen got
En ik bedoelde meer hoe het getekend is
Alles klopt, die kleine referenties steedsquote:
ja shit is over hele seizoenen heen uitgedachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
Alles klopt, die kleine referenties steeds
een man in pak met een paardenhoofd vind ik vrij vreemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |