SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 22-11-2016 is dit ¤ 77.895
18-12-2016 -- ¤
19-12-2016 -- ¤
20-12-2016 -- ¤
21-12-2016 -- ¤
22-12-2016 -- ¤
23-12-2016 -- ¤
24-12-2016 -- ¤
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3. En natuurlijk online.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
> 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
> TV Beelden live
> Webcam + FOK!
Radiostreams
> MP3
> AAC
Extra informatie
> Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
> Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
> Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!lekker faxen heel de dag echt genot
ky goetquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is beina niets mis mee joh.
ok nou ja ik heb dus mijn kerstavatar weer van stal gehaald (:quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is beina niets mis mee joh.
Wat is dezen partytent?quote:
Prima artiest en ook een prima plaatquote:
QFTquote:Op woensdag 14 december 2016 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima artiest en ook een prima plaat
Vind het helemaal niets.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima artiest en ook een prima plaat
Zou ik momenteel niet doen!quote:
quote:
Kleine ieniminimuis Bobjesquote:
Ik denk gewoon elke keer dat ik Robbie Williams hoor...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas Azier heeft een toffe single.
tergend kut inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 1 van de slechtste samples ooit.
Ik heb geen idee over wat en wie je het hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas Azier heeft een toffe single.
Wordt verpest door FairytaleOf
New
York
Iedereen op FOK! loopt er mee weg maar ik vind het een vreselijke plaat.
en dat met dit weer ook nog eensquote:Op donderdag 15 december 2016 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan ook nog effe midnight city, die plaat is het ultieme genot.
Is het ookquote:Op donderdag 15 december 2016 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat Human echt een schijtlied.
prima plaat hoorquote:
hell no....quote:
Yoquote:
Hier staat de top 4000 op. Enkel nu Rene Froger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Al die SR-'voorpret' ging me dusdanig de keel uithangen, dat ik nu al naar 538 ben overgegaan.
Tot februari
Een eigen huisquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier staat de top 4000 op. Enkel nu Rene Froger.
Dikke aids inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor aids versie dan?
Neen. RENE FROGER CALLING OUT YOUR NAME.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een eigen huis
[..]
Dikke aids inderdaad
Vorig jaar zat ik veilig aan de andere kant van de wereld. Moet nu nog even een reden bedenken om hier niet te posten.quote:
Frank van der Lende.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik veilig aan de andere kant van de wereld. Moet nu nog even een reden bedenken om hier niet te posten.
3FM in het algemeen sinds Der Rudy, Corton en dit jaar nog meer verdwenen zijn.quote:
36 topics in een jaar, wat een treurnis.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dan worden wij overspoeld met mensen die hier anders nooit komen
Ja de autist in mij kan al die mensen niet aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
Ik moet het 3fm topic nog even ontvolgen, anders wordt ik helemaal leip als ik 'mijn actieve topics' wil bekijkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat halen we de rest van het jaar niet hoor. (volgend jaar)quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VBL Hooligansquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dan worden wij overspoeld met mensen die hier anders nooit komen
had je wat?quote:
Duckie welkomquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben jij een hooligan?quote:
gelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij een hooligan?
Ben jij een nieuwkomer?
Noppes, jij hoort hier bij het meubilair.
pistolletjes met brie en geitenkaasquote:
Het is niets meer dat 3FM.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duckie welkom
slinger het een beetje aan hier dan!
Ga je nog SR en T2K volgen dan?quote:
Wijnand?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tame Impala
Wie draait er dit uur eigenlijk?
Haha ja de plaat bleef hangen denk ikquote:
Weet nog niet in wat voor mate.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je nog SR en T2K volgen dan?
Ik verwacht een flop.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Ik verwacht er weinig meer van. Ik zal wel luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me nog écht ga vermaken. Maar toegegeven, dat doe ik sinds 2014 al steeds minder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig meer van. Ik zal wel luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me nog écht ga vermaken. Maar toegegeven, dat doe ik sinds 2014 al steeds minder.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ze na vorig jaar het écht over een andere boeg hadden moeten gooien en het niet halfbakken moeten veranderen (stilstand is achteruitgang, ditdat)
Dat had ik vorig jaar ook wel. Het enige voordeel is dat het muzikaal meestal wel een redelijk gevarieerde en verrassende week is. (op het geforceerde anthem + themalied na)quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Idem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Idem.
Het is een kwartiertje met de trein vandaan maar ik ben er nog niet eens nieuwsgierig naar.
Ik heb het idee dat het stiller dan ooit is om SR heen. Zelfs op 3FM hoorde ik er tot vorige week nauwelijks iets over. Zegt al genoeg dat er maar twee DJ's in dat huis zitten, volgens mij konden ze gewoon geen derde vinden die daar zin in had. Vandaar een halfbakken oplossing met Eva als achtervang. Subforum hier is ook behoorlijk doods. Misschien dat het juist wel leuker is als het minder hype en iets kleinschaliger is trouwens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Het is de kerstgedachtequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoor
best sympathiek dat ze een zwerver onderdak geven in het glazen huis
ok waaromquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet eens meer waar ik heb op gestemd heb voor song van het jaar.
Omdat de lijst gedraaid wordt en ik dan toch wel benieuwd benquote:
heb je geen emailtje gehad met waar je op gestemd hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de lijst gedraaid wordt en ik dan toch wel benieuwd ben
Da's of bedolven of gedeletet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je geen emailtje gehad met waar je op gestemd hebt
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoor
best sympathiek dat ze een zwerver onderdak geven in het glazen huis
heb ook wel leuke nummers gehoord maar we zitten nu in het stronthoekje jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:33 schreef CPS2000 het volgende:
lekkere kwaliteits trAckZ achter elkaar
Soms komt zo'n reclame voor die afspeellijsten langs op Spotify. Steeds vaker voor zo'n nederhiphop lijst. Met teksten zoals: meisjes worden leip van money, maar maken de money op ofzoietsquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog meer negermuziek, maar sevn alias vind ik op zich wel komisch.
Geen spotify premium hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms komt zo'n reclame voor die afspeellijsten langs op Spotify. Steeds vaker voor zo'n nederhiphop lijst. Met teksten zoals: meisjes worden leip van money, maar maken de money op ofzoiets
DNCE is leuk, klaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
DNCE vind ik wel een lekker nummertje hebben![]()
![]()
Ik weet het, het mag écht niet. Maar ik vind het toch.
Verkeerde smiley,hij zal namelijk wel komen zingen.quote:
gadverdammequote:
quote:
Gelukkig is er ook wel wat aardige urban uitgekomen dit jaar. (Al vind ik de grens tussen urban en edm soms wat dun)quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Againzender het volgende:
Jezus, moet het weer urban worden
tyfus
'Ik kan niet fokken met venus/jezus/hades/vredes/penis'
ze stonden toch in Amsterdam deze week? Nooit live gezien, maar op plaat is het zeker leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sue the Night is live niets aan, maar op plaat is het wel leuk. Hopelijk staat de betere versie, Amber Arcades, wel een stukje hoger.
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Weekend en The Chainsmokers vind ik zéker niet minder dan oke.
Er zijn nog wel meer voorbeelden, als ze langskomen geef ik even een seintjequote:
De Staat zal wel top drie wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
Starboy of Closer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
Ja al die nederhop is ontzettend vermoeiend. Ik snap de hype echt niet, want het genre heeft zich ook nog eens negatief ontwikkeld sinds 2008, toen er echt wel toffe dingetjes tussen zaten (en nu zijn die op 1 hand te tellen)quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een boel meuk zeg.
Zou blij zijn als dat hele urban gedoe overwaaid.
Idd, met het gevaar dat ik weer als een oude lul klink maar in dit geval was het vroeger wel echt beter. En toen ging het ook nog enigszins ergens over. Wat het afgelopen uur is gedraaid klinkt allemaal hetzelfde en gaat over hetzelfde. En zo'n Lil Kleine van net, die kan gewoon niet rappen. Das niet eens een smaakding. Ik hou het er maar op dat het nu populair is bij de kids, zoals in de jaren '90 happy hardcore en in de '00 boybands ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al die nederhop is ontzettend vermoeiend. Ik snap de hype echt niet, want het genre heeft zich ook nog eens negatief ontwikkeld sinds 2008, toen er echt wel toffe dingetjes tussen zaten (en nu zijn die op 1 hand te tellen)
Ik heb het ook gelezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:22 schreef CPS2000 het volgende:
Denk dat ik per volgend jaar wel eens echt de switch ga maken naar StuBru en Radio 2. Interview met Basyl de Groot in Trouw stemt me niet hoopvol dat 3FM meer gaat opschuiven in een door mijn gewenste richting. Algoritmes die op basis van een aantal geselecteerde nummers de playlists bepalen, geen ruimte meer voor iets oudere muziek.. I'm getting too old for this shit.
James Bayquote:
Dat klopt, Rob heeft Basyl ook ooit binnengehaald bij 3FM om [Westbroekmodus]Muziekpolitie[/Westbroekmodus] te spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij (waarvan ik gelezen meen te hebben dat 'ie een klik heeft met Rob Stenders; dan verwacht je toch wat leukers?) lijkt doodsbang voor die zenders, als ik zo lees hoe alle spontaniteit vermeden wordt. De nieuwe visuele huisstijl oogt ook al zo zouteloos.
iets te laat maarquote:
VeeWat was dat dan? Nagels over het schoolbord of Jett Rebel? Want iets slechter dan Dotan...quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef Againzender het volgende:
Echt, Dotan is vele malen beter dan wat er net was.
James Bay was op tijd hoorquote:
Hoe wordt dat dan bepaald?quote:Na de kerst ligt Nederland een paar dagen stil en is het dus eigenlijk een week lang weekend, het Langste Weekend van het jaar! Op NPO 3FM hoor je deze week de beste muziek van 2000 tot nu.
Zonde, top SR was altijd wel een leuk intermezzo naar de top 2000 namelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:47 schreef jcdragon het volgende:
Effe gecheckt. Na SR komt geen Top Serious Request maar Het Langste Weekend.
[..]
Hoe wordt dat dan bepaald?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die jongen heeft er verstand van.
(voor wie t niet snapte: mijn berichtje werd genoemd)
Ik heb er ook op gestemdquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
DNCE vind ik wel een lekker nummertje hebben![]()
![]()
Ik weet het, het mag écht niet. Maar ik vind het toch.
Ik begin langzaam bang te worden dat dat Broederliefde ofzo gaat worden..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook op gestemdben benieuwd wat de nummer 1 wordt!
Dat zou wel ernstig zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begin langzaam bang te worden dat dat Broederliefde ofzo gaat worden..
Ik vraag me af of Radiohead, bijvoorbeeld, uberhaupt in de lijst staat.
Is De Staat al geweest?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb oprecht geen idee welke 3 liedjes we nog missen. Jack Garratt, Mo en Bowie ofzo?
oja, die hebben we ook nog. Dan De Staat ipv Mo. (of Bowie)quote:
Good Grief op 26, dat was wel hun grootste hit dit jaarquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Good Grief op 26, dat was wel hun grootste hit dit jaar
Ze waren nog niet langsgekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaadEn radiohead nog langsgekomen?
Misschien gooien ze er nog wat live materiaal doorheenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
dan beginnen de boodschappenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, De Staat wint dus. Toch wel verrassend, als je het mij vraagt.
Als het zo is, tenminste.
Vaak zat gehoord, maar het voelt niet als de year defining classic ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halen
beste nummer van 2016 stond niet in de keuzelijst: Decks Dark van Radioheadquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Oh ja dit nummer, hmmm leuk nummer maar zeker niet het beste nummer van 2016
Nee precies, niet eens het beste nummer van de Staat ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak zat gehoord, maar het voelt niet als de year defining classic ofzo.
True Love Waits en If I Get High staan er niet eens in neequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Oh ja dit nummer, hmmm leuk nummer maar zeker niet het beste nummer van 2016
Gek, ik heb laatst alle nummers 1s geluisterd en volgens mij waren dat dotan, krezip en kyteman. Welke 2 nog meer danquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef Sirolf het volgende:
De 6e Nederlandse winnaar in de 33-jarige geschiedenis van de lijst!
Die stond bij mij op 6. Beste liedje uit de keuzelijst vond ik You Want it Darker, meest terechte en logische winnaars Burn the Witch en Starboyquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste nummer van 2016 stond niet in de keuzelijst: Decks Dark van Radiohead
Dat zei Roos net op het podium. Geen idee wat die zes precies zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gek, ik heb laatst alle nummers 1s geluisterd en volgens mij waren dat dotan, krezip en kyteman. Welke 2 nog meer dan
Ach ze lult wel eens vaker uit haar nek dus wie weetquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zei Roos net op het podium. Geen idee wat die zes precies zijn.
Osdorp Posse vind ik ook wel een rare winnaar danquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:55 schreef MaJo het volgende:
Osdorp Posse en Johan zijn de andere twee zie ik
ik had natuurlijk gewoon moeten durven zeggen dat ze eerste zouden staanquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Staat zal wel top drie worden
Had je goed gezien, ik had op het laatst geen idee meer wie het zou worden. Toch een verrassend 'goede' top 3. De Dotans en Kensingtons werden ons bespaard.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had natuurlijk gewoon moeten durven zeggen dat ze eerste zouden staan
Er komen wel nachtgasten en andere gasten. Maar ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is echt zo'n slecht idee dit met zn tweeen te doen. Niet alleen voor de slaapuren, maar ook de diversiteit en groepsdynamiek. Frank ben ik nu al zat en dat zal met Domien ook weldra gebeuren. Dit worden 6 dagen saaie radio
Morgen, in de loop van de middag waarschijnlijk.quote:
en hoe was het??quote:
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 00:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.
ik heb gezapt... was toch herhaling van homevideo'squote:Op zondag 18 december 2016 00:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.
Kabuf klinkt inderdaad wat anders.quote:
of ze bellen hem nu om te daten met pattyquote:
Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze bellen hem nu om te daten met patty
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje opquote:
Story of my lifequote:Op zondag 18 december 2016 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje op
quote:Op zondag 18 december 2016 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje op
lekker hoor, ik gok dat ik dat niet vol ga houden...quote:Op zondag 18 december 2016 00:11 schreef KaBuf het volgende:
Bellen ze weer op, komt er een of andere artiest tussendoor zodadelijk
Maar goed dat ik nog ff wakker blijf
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 18 december 2016 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker hoor, ik gok dat ik dat niet vol ga houden...
is dit die artiest?quote:
Ik snap er ook geen zak vanquote:
Hij is niet aan het vissen. Veel interessanter?quote:
Uiteindelijk wel aan het vissen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is niet aan het vissen. Veel interessanter?
heet je britt?quote:Op zondag 18 december 2016 00:17 schreef KaBuf het volgende:
Als iemand het over een casino heeft, ben ik het.
Ook niet.quote:
Eén glaasje wijn hoooooorrrrrrrr.....quote:
Zeg dat zo maar in de uitzending.quote:Op zondag 18 december 2016 00:19 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ook niet.![]()
Echte anticlimax dit tot nu toe.
Durf ik niet hoor.quote:
Dan maar een imitatie. "Ik ben Kabuf, 24 jaar en ik doe roadrunner na..... miep miep"quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar een imitatie. "Ik ben Kabuf, 24 jaar en ik doe roadrunner na..... miep miep"
quote:Op zondag 18 december 2016 00:36 schreef Nizno het volgende:
Dennis heeft wel een punt om het niet in 1 pakket te doen alleen maakte hij het verhaal niet af.
Ik hoop dat die Lex dat ook doorheeft en alle items los op de veiling komen.quote:Op zondag 18 december 2016 00:38 schreef Nizno het volgende:
ja ik hoef bijv niets van Dio of Lex of Bertie maar will best die Totem
0100?quote:Op zondag 18 december 2016 00:40 schreef Nizno het volgende:
Tot hoe laat gaat Lex door eigenlijk?
Dus tot hoe laat heeft kabuufje de kans in de uitzending te komen?
hij noemt het een uniek pakket dus ben er bang voor van niet.quote:Op zondag 18 december 2016 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Lex dat ook doorheeft en alle items los op de veiling komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |