Dat halen we de rest van het jaar niet hoor. (volgend jaar)quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
VBL Hooligansquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dan worden wij overspoeld met mensen die hier anders nooit komen
had je wat?quote:
Duckie welkomquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
Ben jij een hooligan?quote:
gelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij een hooligan?
Ben jij een nieuwkomer?
Noppes, jij hoort hier bij het meubilair.
pistolletjes met brie en geitenkaasquote:
Het is niets meer dat 3FM.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duckie welkom
slinger het een beetje aan hier dan!
Ga je nog SR en T2K volgen dan?quote:
Wijnand?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tame Impala
Wie draait er dit uur eigenlijk?
Haha ja de plaat bleef hangen denk ikquote:
Weet nog niet in wat voor mate.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je nog SR en T2K volgen dan?
Ik verwacht een flop.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Ik verwacht er weinig meer van. Ik zal wel luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me nog écht ga vermaken. Maar toegegeven, dat doe ik sinds 2014 al steeds minder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |