Dat halen we de rest van het jaar niet hoor. (volgend jaar)quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
VBL Hooligansquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dan worden wij overspoeld met mensen die hier anders nooit komen
had je wat?quote:
Duckie welkomquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
Ben jij een hooligan?quote:
gelukkig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij een hooligan?
Ben jij een nieuwkomer?
Noppes, jij hoort hier bij het meubilair.
pistolletjes met brie en geitenkaasquote:
Het is niets meer dat 3FM.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duckie welkom
slinger het een beetje aan hier dan!
Ga je nog SR en T2K volgen dan?quote:
Wijnand?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tame Impala
Wie draait er dit uur eigenlijk?
Haha ja de plaat bleef hangen denk ikquote:
Weet nog niet in wat voor mate.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je nog SR en T2K volgen dan?
Ik verwacht een flop.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Ik verwacht er weinig meer van. Ik zal wel luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me nog écht ga vermaken. Maar toegegeven, dat doe ik sinds 2014 al steeds minder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Wat verwachten jullie van serious request? Er is volgens mij geen Top Serious Request, want de programma's na Serious Request heten allemaal 'Het Langste Weekend'. Vanaf 2 januari 2017 begint de normale programmering weer.
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig meer van. Ik zal wel luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik me nog écht ga vermaken. Maar toegegeven, dat doe ik sinds 2014 al steeds minder.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ze na vorig jaar het écht over een andere boeg hadden moeten gooien en het niet halfbakken moeten veranderen (stilstand is achteruitgang, ditdat)
Dat had ik vorig jaar ook wel. Het enige voordeel is dat het muzikaal meestal wel een redelijk gevarieerde en verrassende week is. (op het geforceerde anthem + themalied na)quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.
Ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Idem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon geen kont zin in. Of ze moeten nog een grote verassing in petto hebben, anders verwacht ik dat ik het zelf maar weinig ga volgen.
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Idem.
Het is een kwartiertje met de trein vandaan maar ik ben er nog niet eens nieuwsgierig naar.
Ik heb het idee dat het stiller dan ooit is om SR heen. Zelfs op 3FM hoorde ik er tot vorige week nauwelijks iets over. Zegt al genoeg dat er maar twee DJ's in dat huis zitten, volgens mij konden ze gewoon geen derde vinden die daar zin in had. Vandaar een halfbakken oplossing met Eva als achtervang. Subforum hier is ook behoorlijk doods. Misschien dat het juist wel leuker is als het minder hype en iets kleinschaliger is trouwens.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:25 schreef MarijeH het volgende:
Het is de kerstgedachtequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoor
best sympathiek dat ze een zwerver onderdak geven in het glazen huis
ok waaromquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet eens meer waar ik heb op gestemd heb voor song van het jaar.
Omdat de lijst gedraaid wordt en ik dan toch wel benieuwd benquote:
heb je geen emailtje gehad met waar je op gestemd hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de lijst gedraaid wordt en ik dan toch wel benieuwd ben
Da's of bedolven of gedeletet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je geen emailtje gehad met waar je op gestemd hebt
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou wel even naar frank hoitjes gaan kijken hoor
best sympathiek dat ze een zwerver onderdak geven in het glazen huis
heb ook wel leuke nummers gehoord maar we zitten nu in het stronthoekje jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:33 schreef CPS2000 het volgende:
lekkere kwaliteits trAckZ achter elkaar
Soms komt zo'n reclame voor die afspeellijsten langs op Spotify. Steeds vaker voor zo'n nederhiphop lijst. Met teksten zoals: meisjes worden leip van money, maar maken de money op ofzoietsquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog meer negermuziek, maar sevn alias vind ik op zich wel komisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |