en dat met dit weer ook nog eensquote:Op donderdag 15 december 2016 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan ook nog effe midnight city, die plaat is het ultieme genot.
Is het ookquote:Op donderdag 15 december 2016 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat Human echt een schijtlied.
prima plaat hoorquote:
hell no....quote:
Yoquote:
Hier staat de top 4000 op. Enkel nu Rene Froger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Al die SR-'voorpret' ging me dusdanig de keel uithangen, dat ik nu al naar 538 ben overgegaan.
Tot februari
Een eigen huisquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier staat de top 4000 op. Enkel nu Rene Froger.
Dikke aids inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit dan voor aids versie dan?
Neen. RENE FROGER CALLING OUT YOUR NAME.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een eigen huis
[..]
Dikke aids inderdaad
Vorig jaar zat ik veilig aan de andere kant van de wereld. Moet nu nog even een reden bedenken om hier niet te posten.quote:
Frank van der Lende.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik veilig aan de andere kant van de wereld. Moet nu nog even een reden bedenken om hier niet te posten.
3FM in het algemeen sinds Der Rudy, Corton en dit jaar nog meer verdwenen zijn.quote:
36 topics in een jaar, wat een treurnis.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja dan worden wij overspoeld met mensen die hier anders nooit komen
Ja de autist in mij kan al die mensen niet aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
Ik moet het 3fm topic nog even ontvolgen, anders wordt ik helemaal leip als ik 'mijn actieve topics' wil bekijkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
36 topics in een jaar, wat een treurnis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |