Geen spotify premium hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms komt zo'n reclame voor die afspeellijsten langs op Spotify. Steeds vaker voor zo'n nederhiphop lijst. Met teksten zoals: meisjes worden leip van money, maar maken de money op ofzoiets
DNCE is leuk, klaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
DNCE vind ik wel een lekker nummertje hebben![]()
![]()
Ik weet het, het mag écht niet. Maar ik vind het toch.
Verkeerde smiley,hij zal namelijk wel komen zingen.quote:
gadverdammequote:
quote:
Gelukkig is er ook wel wat aardige urban uitgekomen dit jaar. (Al vind ik de grens tussen urban en edm soms wat dun)quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Againzender het volgende:
Jezus, moet het weer urban worden
tyfus
'Ik kan niet fokken met venus/jezus/hades/vredes/penis'
ze stonden toch in Amsterdam deze week? Nooit live gezien, maar op plaat is het zeker leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sue the Night is live niets aan, maar op plaat is het wel leuk. Hopelijk staat de betere versie, Amber Arcades, wel een stukje hoger.
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Weekend en The Chainsmokers vind ik zéker niet minder dan oke.
Er zijn nog wel meer voorbeelden, als ze langskomen geef ik even een seintjequote:
De Staat zal wel top drie wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
Starboy of Closer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
Ja al die nederhop is ontzettend vermoeiend. Ik snap de hype echt niet, want het genre heeft zich ook nog eens negatief ontwikkeld sinds 2008, toen er echt wel toffe dingetjes tussen zaten (en nu zijn die op 1 hand te tellen)quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een boel meuk zeg.
Zou blij zijn als dat hele urban gedoe overwaaid.
Idd, met het gevaar dat ik weer als een oude lul klink maar in dit geval was het vroeger wel echt beter. En toen ging het ook nog enigszins ergens over. Wat het afgelopen uur is gedraaid klinkt allemaal hetzelfde en gaat over hetzelfde. En zo'n Lil Kleine van net, die kan gewoon niet rappen. Das niet eens een smaakding. Ik hou het er maar op dat het nu populair is bij de kids, zoals in de jaren '90 happy hardcore en in de '00 boybands ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al die nederhop is ontzettend vermoeiend. Ik snap de hype echt niet, want het genre heeft zich ook nog eens negatief ontwikkeld sinds 2008, toen er echt wel toffe dingetjes tussen zaten (en nu zijn die op 1 hand te tellen)
Ik heb het ook gelezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:22 schreef CPS2000 het volgende:
Denk dat ik per volgend jaar wel eens echt de switch ga maken naar StuBru en Radio 2. Interview met Basyl de Groot in Trouw stemt me niet hoopvol dat 3FM meer gaat opschuiven in een door mijn gewenste richting. Algoritmes die op basis van een aantal geselecteerde nummers de playlists bepalen, geen ruimte meer voor iets oudere muziek.. I'm getting too old for this shit.
James Bayquote:
Dat klopt, Rob heeft Basyl ook ooit binnengehaald bij 3FM om [Westbroekmodus]Muziekpolitie[/Westbroekmodus] te spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:57 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij (waarvan ik gelezen meen te hebben dat 'ie een klik heeft met Rob Stenders; dan verwacht je toch wat leukers?) lijkt doodsbang voor die zenders, als ik zo lees hoe alle spontaniteit vermeden wordt. De nieuwe visuele huisstijl oogt ook al zo zouteloos.
iets te laat maarquote:
VeeWat was dat dan? Nagels over het schoolbord of Jett Rebel? Want iets slechter dan Dotan...quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef Againzender het volgende:
Echt, Dotan is vele malen beter dan wat er net was.
James Bay was op tijd hoorquote:
Hoe wordt dat dan bepaald?quote:Na de kerst ligt Nederland een paar dagen stil en is het dus eigenlijk een week lang weekend, het Langste Weekend van het jaar! Op NPO 3FM hoor je deze week de beste muziek van 2000 tot nu.
Zonde, top SR was altijd wel een leuk intermezzo naar de top 2000 namelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:47 schreef jcdragon het volgende:
Effe gecheckt. Na SR komt geen Top Serious Request maar Het Langste Weekend.
[..]
Hoe wordt dat dan bepaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |