Geen spotify premium hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms komt zo'n reclame voor die afspeellijsten langs op Spotify. Steeds vaker voor zo'n nederhiphop lijst. Met teksten zoals: meisjes worden leip van money, maar maken de money op ofzoiets
DNCE is leuk, klaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
DNCE vind ik wel een lekker nummertje hebben![]()
![]()
Ik weet het, het mag écht niet. Maar ik vind het toch.
Verkeerde smiley,hij zal namelijk wel komen zingen.quote:
gadverdammequote:
quote:
Gelukkig is er ook wel wat aardige urban uitgekomen dit jaar. (Al vind ik de grens tussen urban en edm soms wat dun)quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Againzender het volgende:
Jezus, moet het weer urban worden
tyfus
'Ik kan niet fokken met venus/jezus/hades/vredes/penis'
ze stonden toch in Amsterdam deze week? Nooit live gezien, maar op plaat is het zeker leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sue the Night is live niets aan, maar op plaat is het wel leuk. Hopelijk staat de betere versie, Amber Arcades, wel een stukje hoger.
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Weekend en The Chainsmokers vind ik zéker niet minder dan oke.
Er zijn nog wel meer voorbeelden, als ze langskomen geef ik even een seintjequote:
De Staat zal wel top drie wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
Starboy of Closer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef CPS2000 het volgende:
Komt zo weer zo'n kneiter, Ronnie Flex jwz.
Denk dat het Starboy wordt die Song van het Jaar, wat jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |