Misschien gooien ze er nog wat live materiaal doorheenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
dan beginnen de boodschappenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
gmtaquote:
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, De Staat wint dus. Toch wel verrassend, als je het mij vraagt.
Als het zo is, tenminste.
Vaak zat gehoord, maar het voelt niet als de year defining classic ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halen
quote:
beste nummer van 2016 stond niet in de keuzelijst: Decks Dark van Radioheadquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Oh ja dit nummer, hmmm leuk nummer maar zeker niet het beste nummer van 2016
Nee precies, niet eens het beste nummer van de Staat ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak zat gehoord, maar het voelt niet als de year defining classic ofzo.
True Love Waits en If I Get High staan er niet eens in neequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Oh ja dit nummer, hmmm leuk nummer maar zeker niet het beste nummer van 2016
Gek, ik heb laatst alle nummers 1s geluisterd en volgens mij waren dat dotan, krezip en kyteman. Welke 2 nog meer danquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:49 schreef Sirolf het volgende:
De 6e Nederlandse winnaar in de 33-jarige geschiedenis van de lijst!
Die stond bij mij op 6. Beste liedje uit de keuzelijst vond ik You Want it Darker, meest terechte en logische winnaars Burn the Witch en Starboyquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste nummer van 2016 stond niet in de keuzelijst: Decks Dark van Radiohead
Dat zei Roos net op het podium. Geen idee wat die zes precies zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gek, ik heb laatst alle nummers 1s geluisterd en volgens mij waren dat dotan, krezip en kyteman. Welke 2 nog meer dan
Ach ze lult wel eens vaker uit haar nek dus wie weetquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zei Roos net op het podium. Geen idee wat die zes precies zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |