Is De Staat al geweest?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb oprecht geen idee welke 3 liedjes we nog missen. Jack Garratt, Mo en Bowie ofzo?
oja, die hebben we ook nog. Dan De Staat ipv Mo. (of Bowie)quote:
Good Grief op 26, dat was wel hun grootste hit dit jaarquote:
Die bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Good Grief op 26, dat was wel hun grootste hit dit jaar
Ze waren nog niet langsgekomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaadEn radiohead nog langsgekomen?
Misschien gooien ze er nog wat live materiaal doorheenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
dan beginnen de boodschappenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef MaJo het volgende:
Maar de nummer 1 kan dan toch nooit om 3voor12 uitgezonden worden of was dat een grapje van Frank?
gmtaquote:
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, De Staat wint dus. Toch wel verrassend, als je het mij vraagt.
Als het zo is, tenminste.
Vaak zat gehoord, maar het voelt niet als de year defining classic ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het nummer niet eens voor de geest halen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |