Osdorp Posse vind ik ook wel een rare winnaar danquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:55 schreef MaJo het volgende:
Osdorp Posse en Johan zijn de andere twee zie ik
ik had natuurlijk gewoon moeten durven zeggen dat ze eerste zouden staanquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Staat zal wel top drie worden
Had je goed gezien, ik had op het laatst geen idee meer wie het zou worden. Toch een verrassend 'goede' top 3. De Dotans en Kensingtons werden ons bespaard.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had natuurlijk gewoon moeten durven zeggen dat ze eerste zouden staan
Brace for impact.quote:
Er komen wel nachtgasten en andere gasten. Maar ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is echt zo'n slecht idee dit met zn tweeen te doen. Niet alleen voor de slaapuren, maar ook de diversiteit en groepsdynamiek. Frank ben ik nu al zat en dat zal met Domien ook weldra gebeuren. Dit worden 6 dagen saaie radio
Morgen, in de loop van de middag waarschijnlijk.quote:
en hoe was het??quote:
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 00:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.
ik heb gezapt... was toch herhaling van homevideo'squote:Op zondag 18 december 2016 00:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij moet nog bellen. Dus als je snel bent, kan je me live horen.
Kabuf klinkt inderdaad wat anders.quote:
of ze bellen hem nu om te daten met pattyquote:
Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze bellen hem nu om te daten met patty
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje opquote:
Story of my lifequote:Op zondag 18 december 2016 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje op
quote:Op zondag 18 december 2016 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wijst hem al af voor ze hem bellen, zo snel liep hij nog niet eerder een blauwtje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |