Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat jou wel even alleen met Mortaxx in cafe de Vink
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ikquote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomen
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deurquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ik
De muziek stond wel hard, maar ik begrijp dat daar vaker wel wat hard staat daar.quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deur
Daarom vond ik het ook niet zo leuk, ik moest al een stuk rijden om er te komen en dan word ik alsnog als bob aangewezen omdat geen ander vervoer geregeld was, wat wel beloofd was.quote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijn
Wil je me dood hebbenquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden of drie liter water drinken in een kwartier.
Ze heeft de hik geen doodswensquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je heel erg hard proberen om te hikken
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
Die laatste is wel nicequote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze moest gaan hikken?quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.
Helpt nietquote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nou probeer maar om te hikken
Dus bewust proberen te hikken. Beetje je best doen
In haar sig staat wat andersquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
Bedankt Hansquote:
Oh godverdommequote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je bruine noten?quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Die doodsverwensingen zijn niet nieuw, maar dat racistische geneuzel waar braddie gisteren mee op de proppen kwam was wel echt triest.
Wil je voelen?quote:
Is gewoon om werkgevers af te schrikken zodat hij nooit aan de bak hoeft.quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Die doodsverwensingen zijn niet nieuw, maar dat racistische geneuzel waar braddie gisteren mee op de proppen kwam was wel echt triest.
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shockingquote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Remco had je die mensen nog weer gesproken na zaterdag?
quote:Op maandag 12 december 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen we ook best friends kettinkjes gaan dragen?
maar geen ban?quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shocking
Oké, horizontaal snijden is voor aandacht hèquote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
i know i'm smiling right now but inside i'm dying
cut them loosequote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.
De anderen wel geappt, maar geen antwoord gehad verder.
Maar toen ik op het moment thuiskwam, zat WA vol met scheldende spraakberichten
Ja, echt sneu.quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shocking
pls stop nou maat met dat rechte gebrabbelquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Begrijp echt niet wat er racistisch was aan hetgeen wat ik postte? Iets over een Brown Note, wat een frequentie is die er (schijnbaar) Voor kan zorgen dat je in je broek kakt. nou nou.
Nee, racisme mag blijkbaar gewoonquote:
Oh wauw.quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.
De anderen wel geappt, maar geen antwoord gehad verder.
Maar toen ik op het moment thuiskwam, zat WA vol met scheldende spraakberichten
Lekker voor jequote:
mooi ik hou van licht racistische opmerkingenquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, racisme mag blijkbaar gewoon
Graag gedaan snoesquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het afdragen van belastingsgeld waardoor ik grotendeels gratis ziekenhuiszorg kan krijgen.![]()
lief hoorquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, horizontaal snijden is voor aandacht hè
Ga wegquote:
linkquote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
het is je gegundquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het afdragen van belastingsgeld waardoor ik grotendeels gratis ziekenhuiszorg kan krijgen.![]()
Ga je nou weer beginnen?quote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Begrijp echt niet wat er racistisch was aan hetgeen wat ik postte? Iets over een Brown Note, wat een frequentie is die er (schijnbaar) Voor kan zorgen dat je in je broek kakt. nou nou.
oke fuck jou danquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
srry ga het niet nog een keer opzoeken heb er echt genoeg van
Heb net geprobeerd het geslachtsdeel van een niet nader te noemen user in m'n keel te steken maar tardis heeft niet zo'n grotequote:Op maandag 12 december 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
moet je iets achter in je keel duwen
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!quote:
krieger bevestigt ditquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!
half uurtje later:
Remco, waar zit je nou? je auto staat er niet meer'
slechts een kriebeltje halverwege de tongquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net geprobeerd het geslachtsdeel van een niet nader te noemen user in m'n keel te steken maar tardis heeft niet zo'n grote
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem tochquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
slechts een kriebeltje halverwege de tong
veertje in je cunt voel je nie bezem welquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem toch
ik zeg altijd grassprietje en boomstam maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem toch
Bedankt voor deze toelichtingquote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
veertje in je cunt voel je nie bezem wel
Zuig je ballen binnenstebuitenquote:
Watskeburtquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!
half uurtje later:
Remco, waar zit je nou? je auto staat er niet meer'
quote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuig je ballen binnenstebuiten
Ik altijd veertje en boomstam.quote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zeg altijd grassprietje en boomstam maar snap wat je bedoelt
He kut, je hebt me door.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Kijk die jongen wanhopig aandacht zitten te trekken dan
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekkenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Het begon vanaf hier.quote:
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?quote:
Jammer dat niemand dit ooit bij mij wil doenquote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuig je ballen binnenstebuiten
Ach die ene pizza meer of minderquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef dan, anders eet hij vannacht weer een pizza uit frustratie.
Zal ik handje helpenquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw post zit ik hier aan wat anders te trekken
Ga zelf wegquote:
ik quote jou altijdquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
HEY HALLO LAAT IK EVEN SCHREEUWEN MISSCHIEN QUOTEN JULLIE ME DAN WEL
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.quote:Op maandag 12 december 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je niet eerst nog iemand doodwensen of racistische opmerkingen maken?
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r backquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okquote:
HALLO FRASSquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
nee braddiequote:Op maandag 12 december 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh ja, DOEI.
(Nu ben ik wel echt weg![]()
)
Eindigen dates met jou altijd zo?quote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen met sambal vlekken in je tapijt badend in het zweet hijgend wakker word.
Wromquote:
Ga zelf wegquote:
maak danquote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
neenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
goed ideequote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
Heb zin in een tosti met tonijn, kaas, sambal en cripsy uitjes. ;s
tosti is lekkerderquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef hugecooll het volgende:
zou je trouwens niet gewoon een pizza pakken dan als het zo moet? :0
Zal je nooit meer negeren dan.quote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Moet ik ook in caps gaan praten ofzo, wow :s
Klinkt als die Sandwich Spread, was echt niet te hakken datquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik deed er weleens van die Tosti Quick op. Da's ook wel goed te doen
heb dat nog nooit gekocht, maar die tosti is alleen lekker met sambal van die vietnamese loempia kraam hier.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey geeltandquote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef wickedmen het volgende:
Dima waarom ga je telkens weg uit die groep
Wie moet dan een spannend verhaal over treinmeisje vertellen
R&R like share retweet snapchat instagram enzquote:Op maandag 12 december 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had net gereageerd maar jij geeft geen r&r back
gast, dat is een soort tomatensaus.quote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
Ja weet ik veel johquote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gast, dat is een soort tomatensaus.
is een sausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tosti Quick wat? Is het echt zoveel werk om wat kaas op brood te doen dat je liever voorverpakte meuk eet?
denk je dat ons dat interesseert?quote:
Is geen kaas. Da's zo'n pizza-achtige tomatensausquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
weeniequote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom the fuck heet dat ding dan tosti quick, wat een kutmarketing
Mweh.quote:Op maandag 12 december 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat kun je er eventueel nog op doenquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Heinz ketchup toch
Dat is van dat stinkkaas of niet?quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk meer trek in een broodje tomaat, met Zwitserse strooikaas met een kloddertje mayo
R'dam hebben ze ook en Bagdad, in Arizona.quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel dat in North Dakota een plaatsje is met de naam Bozeman
Het ruikt wel inderdaad, maar heerlijk over de tomaten heenquote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Bij mij als school interessant wasquote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n telefoon zit pas op 68%, zo kun je zien dat het een drukke dag op 't werk was
Uit een papieren verpakking. Geel/groen. Vrij klassiek wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is van dat stinkkaas of niet?
Kan Noel niet letterpoepen dan?quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
Zin in een chocoladeletter. Wie komt brengen?
Hou zelf je mondquote:
Heb er nog eentje over, moet ik het opsturen?quote:Op maandag 12 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
Zin in een chocoladeletter. Wie komt brengen?
Wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 12 december 2016 21:17 schreef Kurovski het volgende:
Veelbelovend die ovenschotel. Net er in gezet.
Hij heeft er vast niet met z'n handen aan gezetenquote:
Ja graaaaaag. Wat voor een?quote:Op maandag 12 december 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb er nog eentje over, moet ik het opsturen?
Aardappelen voorgekookt en in schijfjes gesneden, gehakt met sjalot, knoflook en tomaat gestoofd. Aubergine in schijfjes voorgebakken in een koekenpan.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 12 december 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aardappelen voorgekookt en in schijfjes gesneden, Gehakt met sjalot, knoflook en tomaat gestoofd.
Ovenschotel gepakt en in laagjes erin gedaan samen met Schwarzwalderschinken en bovenop blauwe kaas.
wat ga je laten zettenquote:Op maandag 12 december 2016 21:17 schreef KREEFTx het volgende:
Kan iemand me 15 euro lenen voor de kapper
Aubergine dan in schijfjes voorgebakken in olijfolie er nog bij.quote:
Aubergine.quote:Op maandag 12 december 2016 21:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aubergine dan in schijfjes voorgebakken in olijfolie er nog bij.
quote:Op maandag 12 december 2016 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij aubergine moet ik aan courage the cowardly dog denken
Die vent met die opblaaspop vond ik grappigerquote:Op maandag 12 december 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Die aflevering met die ja ja aubergines
Wa?quote:Op maandag 12 december 2016 21:37 schreef Remqo het volgende:
Is iedereen Sex voor de Buch filmpjes aan het kijken?
Nee, ik kijk Streetlab. En ik was even topic openen over nieuw seizoen van Buch in de bajes.quote:Op maandag 12 december 2016 21:37 schreef Remqo het volgende:
Is iedereen Sex voor de Buch filmpjes aan het kijken?
Je kent het serieus niet?quote:
Te jong voor waarschijnlijkquote:Op maandag 12 december 2016 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kent het serieus niet?
In de 90's sprak er iedereen schande van, maar haalde toch miljoenen aan kijkcijfers
Waarschijnlijk op tinderdate nuquote:
Die hebben cachet en ik laatst gezien.quote:
Als je eens wil lachen, het valt vast ergens wel op het net terug te vinden.quote:
lol wrm noem je je bitch eerstquote:Op maandag 12 december 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die hebben cachet en ik laatst gezien.
Gisteren op Netflix die docu over Goldman Sachs gekeken
SLET!quote:Op maandag 12 december 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
gvd deze jongen van tinder.
butthurt omdat ik niet reageer.
5dec
Hey knapperd!
Hoe is het
6dec
Meisjes met hoofddoek zijn net als cadeautjes, het uitpakken is het leukst!
7 dec
Wanneer krijg ik mijn cadeautje?
12 dec
Slet?
lmao
daar ook echt 5 dagen mee wachtenquote:Op maandag 12 december 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
gvd deze jongen van tinder.
butthurt omdat ik niet reageer.
5dec
Hey knapperd!
Hoe is het
6dec
Meisjes met hoofddoek zijn net als cadeautjes, het uitpakken is het leukst!
7 dec
Wanneer krijg ik mijn cadeautje?
12 dec
Slet?
lmao
Dus je vindt het grappig dat Zeer mij bitch noemt? Nee, ok.quote:Op maandag 12 december 2016 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Je hebt me voor een fractie laten stoppen met huilen dankje
wie is deze 'Zeer'?quote:Op maandag 12 december 2016 21:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je vindt het grappig dat Zeer mij bitch noemt? Nee, ok.
dacht dat je alleen van mannen hieldquote:Op maandag 12 december 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
echt he hou alleen van jongens die me meteen slet noemen
klopt.quote:Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht dat je alleen van mannen hield
ergens wel heel alphaquote:Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
en deze dan
- Weetje wat ik gevraagd heb voor sinterklaas?
nee
- jou kont
jouw*
- typfoutje *stuurt gif van schuddende reet*
Ben je mentaal beperkt?
- ga terug naar je eigen land ofso
Ik denk dat ik ook maar aan de tinder gaquote:Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
en deze dan
- Weetje wat ik gevraagd heb voor sinterklaas?
nee
- jou kont
jouw*
- typfoutje *stuurt gif van schuddende reet*
Ben je mentaal beperkt?
- ga terug naar je eigen land ofso
is wel grappigquote:Op maandag 12 december 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar aan de tinder ga
vijf minuten geleden nog gejanktquote:
Wie weet scoor je een date met Aberquote:Op maandag 12 december 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar aan de tinder ga
Ding, oogquote:Op maandag 12 december 2016 21:47 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry een 'ok' van jou maakt weinig indruk geloof ik
Ja nou. Lekker roddelen over jou enzoquote:Op maandag 12 december 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie weet scoor je een date met Aber
Wil je erover praten?quote:Op maandag 12 december 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
vijf minuten geleden nog gejankt
Dat brengt jullie alleen maar dichter bij elkaarquote:Op maandag 12 december 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja nou. Lekker roddelen over jou enzo
nee dankjequote:
Echt gayquote:Op maandag 12 december 2016 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een echte man durft zijn tranen te laten zien
Komt dat even uit, ben toch verkoudenquote:Op maandag 12 december 2016 21:57 schreef Crip het volgende:
echt zo cute als mannen huilen, ze mogen snotteren over mn tits
Alleen als je moet huilenquote:Op maandag 12 december 2016 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komt dat even uit, ben toch verkouden
Oh, ik huil nooit, alleen diep van binnenquote:
Het moet, anders eindig je net zoals andere users hier en voor je het weet sta je op wieltjes te leunen.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 december 2016 21:58 schreef Chloroform het volgende:
Kan echt niet met huilende mensen omgaan
Hjb eensquote:
Daarom ben je ook een goed mens.quote:Op maandag 12 december 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
vertroetel mensen die huilen altijd en feed ze, moet vaak ook huilen als ik iemand anders zie huilen.
I knowquote:
Vrouwen al helemaal niet, brrquote:
Jawel hoor. Maar ik ben nu verdrietig omdat Chloroform mij homo noemtquote:Op maandag 12 december 2016 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, wij zijn één.. hou je niet meer van mij of zo?
Krokodillentranenquote:
Als je maar niet gaat jankenquote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik ben nu verdrietig omdat Chloroform mij homo noemt
Slet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
Frass gaat mij een chocoladeletter opsturen.
quote:
Je bent ook om te jankenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |