krieger bevestigt ditquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Begrijp echt niet wat er racistisch was aan hetgeen wat ik postte? Iets over een Brown Note, wat een frequentie is die er (schijnbaar) Voor kan zorgen dat je in je broek kakt. nou nou.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!
half uurtje later:
Remco, waar zit je nou? je auto staat er niet meer'
slechts een kriebeltje halverwege de tongquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net geprobeerd het geslachtsdeel van een niet nader te noemen user in m'n keel te steken maar tardis heeft niet zo'n grote
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem tochquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
slechts een kriebeltje halverwege de tong
veertje in je cunt voel je nie bezem welquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem toch
ik zeg altijd grassprietje en boomstam maar snap wat je bedoeltquote:Op maandag 12 december 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja een veertje kietelt beter dan een bezem toch
Bedankt voor deze toelichtingquote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
veertje in je cunt voel je nie bezem wel
Zuig je ballen binnenstebuitenquote:
Watskeburtquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!
half uurtje later:
Remco, waar zit je nou? je auto staat er niet meer'
quote:Op maandag 12 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuig je ballen binnenstebuiten
Ik altijd veertje en boomstam.quote:Op maandag 12 december 2016 20:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zeg altijd grassprietje en boomstam maar snap wat je bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |