cut them loosequote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.
De anderen wel geappt, maar geen antwoord gehad verder.
Maar toen ik op het moment thuiskwam, zat WA vol met scheldende spraakberichten
Ja, echt sneu.quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shocking
pls stop nou maat met dat rechte gebrabbelquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Begrijp echt niet wat er racistisch was aan hetgeen wat ik postte? Iets over een Brown Note, wat een frequentie is die er (schijnbaar) Voor kan zorgen dat je in je broek kakt. nou nou.
Nee, racisme mag blijkbaar gewoonquote:
Oh wauw.quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.
De anderen wel geappt, maar geen antwoord gehad verder.
Maar toen ik op het moment thuiskwam, zat WA vol met scheldende spraakberichten
Lekker voor jequote:
mooi ik hou van licht racistische opmerkingenquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, racisme mag blijkbaar gewoon
Graag gedaan snoesquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het afdragen van belastingsgeld waardoor ik grotendeels gratis ziekenhuiszorg kan krijgen.![]()
lief hoorquote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, horizontaal snijden is voor aandacht hè
Ga wegquote:
linkquote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shocking
het is je gegundquote:Op maandag 12 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het afdragen van belastingsgeld waardoor ik grotendeels gratis ziekenhuiszorg kan krijgen.![]()
Ga je nou weer beginnen?quote:Op maandag 12 december 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Begrijp echt niet wat er racistisch was aan hetgeen wat ik postte? Iets over een Brown Note, wat een frequentie is die er (schijnbaar) Voor kan zorgen dat je in je broek kakt. nou nou.
oke fuck jou danquote:Op maandag 12 december 2016 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
srry ga het niet nog een keer opzoeken heb er echt genoeg van
Heb net geprobeerd het geslachtsdeel van een niet nader te noemen user in m'n keel te steken maar tardis heeft niet zo'n grotequote:Op maandag 12 december 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
moet je iets achter in je keel duwen
Weetje wat Remco, fuck you, ga maar naar huis, we redden het ook wel zonder je, eikel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |