Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat jou wel even alleen met Mortaxx in cafe de Vink
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ikquote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomen
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deurquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ik
De muziek stond wel hard, maar ik begrijp dat daar vaker wel wat hard staat daar.quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deur
Daarom vond ik het ook niet zo leuk, ik moest al een stuk rijden om er te komen en dan word ik alsnog als bob aangewezen omdat geen ander vervoer geregeld was, wat wel beloofd was.quote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijn
Wil je me dood hebbenquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden of drie liter water drinken in een kwartier.
Ze heeft de hik geen doodswensquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huhquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je heel erg hard proberen om te hikken
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
Die laatste is wel nicequote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze moest gaan hikken?quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.
Helpt nietquote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nou probeer maar om te hikken
Dus bewust proberen te hikken. Beetje je best doen
In haar sig staat wat andersquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
Bedankt Hansquote:
Oh godverdommequote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je bruine noten?quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Die doodsverwensingen zijn niet nieuw, maar dat racistische geneuzel waar braddie gisteren mee op de proppen kwam was wel echt triest.
Wil je voelen?quote:
Is gewoon om werkgevers af te schrikken zodat hij nooit aan de bak hoeft.quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Die doodsverwensingen zijn niet nieuw, maar dat racistische geneuzel waar braddie gisteren mee op de proppen kwam was wel echt triest.
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shockingquote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ja eentje, die begreep mijn reactie ook wel.quote:Op maandag 12 december 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Remco had je die mensen nog weer gesproken na zaterdag?
quote:Op maandag 12 december 2016 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
Zullen we ook best friends kettinkjes gaan dragen?
maar geen ban?quote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het vanmorgen srs nog een keer nagelezen om te zien of we niet caught up in the moment waren naar was weer shocking
Oké, horizontaal snijden is voor aandacht hèquote:Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef Drug het volgende:
i know i'm smiling right now but inside i'm dying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |