Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat jou wel even alleen met Mortaxx in cafe de Vink
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ikquote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomen
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deurquote:Op maandag 12 december 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet waar het is, ben er langs gelopen.
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijnquote:Op maandag 12 december 2016 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze wonen zelf in Zoetermeer, maar moesten wel iemand wakker bellen hoorde ik
De muziek stond wel hard, maar ik begrijp dat daar vaker wel wat hard staat daar.quote:Op maandag 12 december 2016 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zag er zeker gezellig uit. Ook altijd hele vriendelijke mannen voor de deur
Daarom vond ik het ook niet zo leuk, ik moest al een stuk rijden om er te komen en dan word ik alsnog als bob aangewezen omdat geen ander vervoer geregeld was, wat wel beloofd was.quote:Op maandag 12 december 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahh zo, best eindje van zaandam om bobje te zijn
Wil je me dood hebbenquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden of drie liter water drinken in een kwartier.
Ze heeft de hik geen doodswensquote:Op maandag 12 december 2016 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tien minuten je adem inhouden of drie liter water drinken in een kwartier.
Huhquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je heel erg hard proberen om te hikken
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
Die laatste is wel nicequote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze moest gaan hikken?quote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens haar sig, stelde jij ook zoiets voor.
Helpt nietquote:Op maandag 12 december 2016 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nou probeer maar om te hikken
Dus bewust proberen te hikken. Beetje je best doen
In haar sig staat wat andersquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ze heeft de hik geen doodswens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |