Wat?quote:Op maandag 12 december 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dat voor rare grap dan
Marokko!!quote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de hoofdstad van Istanbul?
Jeruzalemquote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Constantinopelquote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sacramento - Californiaquote:Op maandag 12 december 2016 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Juneau... is Alaska
Little Rock is Arkansas
Phoenix is Arizona
KOM DAN
Madison, Wisconsinquote:Op maandag 12 december 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sacramento - California
Albany - New York
Ga m ook uitprinten, maar kijken of ik uberhaupt eentje weet op te lossenquote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016
alle 50?quote:Op maandag 12 december 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
Ik ben allang blij dat ik de staten van de VS weet
Etto is weer in alle statenquote:Op maandag 12 december 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
Ik ben allang blij dat ik de staten van de VS weet
Charlestonquote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
Country roads, take me home
To the place I belong,
West Virginia,
Mountain mamma, take me home
Country roads
heb je het nu over die AIVD-puzzel?quote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik zo helft wel weet en voor de rest zou ik hard moeten nadenken
Woont daar die ene hamlap?quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel dat in North Dakota een plaatsje is met de naam Bozeman
Dan zou het plaatsje Bozemann hetenquote:
Ik noem het de donkere dagen voor kerstquote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S
IT'S THE
IT'S THE MOST
IT'S THE MOST WONDERFUL
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE
IF'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Dat zijn het momenteel wel ja. Godskolere, geen zon te bekennenquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik noem het de donkere dagen voor kerst
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUEquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn het momenteel wel ja. Godskolere, geen zon te bekennen
quote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUE
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlatenquote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUE
was je toen in aggaquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlaten
Dan heb je geen leuke avond gehad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlaten
Ik was niet in de stemming, moest de BOB spelenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Had even gezegd dan waren Haags en ik langs gekomen
Heb het al vaker gezegd. Maar Remqo heeft er niet zo'n zin in.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Nee, inderdaad niet, werd zat van het nuchter zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je geen leuke avond gehad.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet, werd zat van het nuchter zijn.
welke kroeg was jequote:Op maandag 12 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was niet in de stemming, moest de BOB spelen
zie jij bt nog wel eens?quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Een of andere latinoclub, naast de Paap.quote:
wat een kerelquote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zie wel eens wat op fb tho. Heeft het wel goed voor elkaar
tering daar wil je toch niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een of andere latinoclub, naast de Paap.
Tent was best wel leuk, maar het gezelschap waar ik mee was bleef maar doorzuipen terwijl ik aan de frisjes en water zat
Toen ze tijd gingen rekken, want ik wou al naar huis gaan, heb ik m'n jas gepakt en ben maar alleen naar huis gereden.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tering daar wil je toch niet dood gevonden worden
Het was beter dan Lustig, wat een ranzige tent was dat zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tering daar wil je toch niet dood gevonden worden
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tent was best wel leuk, maar het gezelschap waar ik mee was bleef maar doorzuipen terwijl ik aan de frisjes en water zat
Toen ze tijd gingen rekken, want ik wou al naar huis gaan, heb ik m'n jas gepakt en ben maar alleen naar huis gereden.
lustigquote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was beter dan Lustig, wat een ranzige tent was dat zeg.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?
o m gquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lustigje weet ze wel uit te kiezen zeg. Volgende keer wordt dat het feest van Sinterklaas
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weerquote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?
Heb je ze nog wel weer gesproken?quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb geen zin in morgen en overmorgen en daarna die morgen
Komt wel weer goed.quote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weer
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meerquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lustigje weet ze wel uit te kiezen zeg. Volgende keer wordt dat het feest van Sinterklaas
zou ook boos zijn als m'n buddy me zo'n 1,5 uur van huis achter zou latenquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weer
Ga dan een keer met mortaxx en mij mee.quote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meer
Weet er misschien 10quote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik zo helft wel weet en voor de rest zou ik hard moeten nadenken
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
zou ook boos zijn als m'n buddy me zo'n 1,5 uur van huis achter zou laten
Beter planquote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga dan een keer met mortaxx en mij mee.
ja jeetje is het de eerste keer dat je bob was?quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
den Haag is niet zo bijzonder maar dit zijn wel de meest trieste tenten. Ik ga nog liever naar Vink of Thai Princessquote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meer
quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is niet zo bijzonder maar dit zijn wel de meest trieste tenten. Ik ga nog liever naar Vink of Thai Princess
ik hoorde dat de wcs daar niet op slot kunnenquote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat jou wel even alleen met Mortaxx in cafe de Vink
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomenquote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
Vreemd.quote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat de wcs daar niet op slot kunnen
Eerste trein.quote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |