Moet je maar niet goeiesmorgens zeggen in de avond mafkees.quote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Goeiesmorgens Nielsquote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooitquote:Op maandag 12 december 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker. Pics van de maaltijd pls.
Ginnegappenquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Oké girlygirl.quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
ok girlygirlquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
Ah, BHV. Is dat 2 dagen?quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Ja mee eensquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was braddie :squote:
Vind braddie wel het type dat ik zijn rukbunker met afkeurend geklik naar zijn plakkerige scherm zijn hoofd zit te schudden en denkt: nou nou nou.quote:
Volgens mij is Crip dat.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
Stuur die pics nou maar.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
je denkt er wel het vaakst aanquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind braddie wel het type dat ik zijn rukbunker met afkeurend geklik naar zijn plakkerige scherm zijn hoofd zit te schudden en denkt: nou nou nou.
quote:
Jij ook.quote:
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.quote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Nog steeds Crip.quote:Op maandag 12 december 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik dat nou leuk vind. Wie ben jij dan?
Spaar je ze ofzoquote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Ik volg je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.quote:
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooienquote:Op maandag 12 december 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.
Ik doe niet aan gokken.quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooien
was vroeger ook goed in vakkenvullen, pwndequote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak al mijn huisgenoten af met Fifa
Transformers! Robots in disguise.quote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak al mijn huisgenoten af met Fifa
Oke pinmanquote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Transformers! Robots in disguise.
Hoi, schatje van me. Ik zet nu koffie.quote:Op maandag 12 december 2016 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN HPLC, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
LEKKER HEET!quote:Op maandag 12 december 2016 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, schatje van me. Ik zet nu koffie.
Je hebt ook chocolademunten en dropmuntenquote:Op maandag 12 december 2016 19:35 schreef Kurovski het volgende:
Maar Chloro, er zijn 3 soorten 2 euromuntstukken.
De standaardmunt van een land en die kan ook wel 'ns veranderen, zoals die met prinses Beatrix en koning Willem.
Dan zijn er de herdenkingsmunten die gezamelijk worden uitgegeven zoals '10 jaar euro' en '30 jaar EU-vlag'.
Dan zijn er de nationale herdenkingsmunten. Vuistregel is dat een land er daar maximaal 2 van per jaar mag uitgeven.
Eigenlijk is er ook nog een vierde soort:
Twee landen die hetzelfde herdenken zoals het 'Elysee verdrag' en '150 jaar Rode Kruis'.
Done.quote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef wickedmen het volgende:
Wie potje Fifa
Voeg me toe, Wickedmen030 op PSN
Ik normaal 's avonds ook niet echt. Maar mijn ogen vallen nu al bijna dicht. Gaat echt niet goed met me, vet vaak moe de laatste tijdquote:Op maandag 12 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, drink na 13.00 geen koffie meer.
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik normaal 's avonds ook niet echt. Maar mijn ogen vallen nu al bijna dicht. Gaat echt niet goed met me, vet vaak moe de laatt
Geen idee, ik lig er meestal gewoon rond elven in en dan 7 uur ongeveer er uit. Dus vaak ruim 7 uur slaapquote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.
Hmm..quote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig er meestal gewoon rond elven in en dan 7 uur ongeveer er uit. Dus vaak ruim 7 uur slaap
Jij slaapt toch ook echt weinig?quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.
Klopt, maar ik ben gewend om een dag door te brengen op 4-5 uur slaap. Maar dat lukt me nu ook maar net. Heb moeite om in de avond niet in slaap te vallen op de bank.quote:
De kerstpuzzel van de AIVDquote:Op maandag 12 december 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
Elk jaar denk ik van: laat ik die Kerstpuzzel van de AIVD maken, maar dan zie ik de opgaven en dan voel ik me weer dom en dan leg ik hem weg.
Haha dommerdquote:Op maandag 12 december 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
Elk jaar denk ik van: laat ik die Kerstpuzzel van de AIVD maken, maar dan zie ik de opgaven en dan voel ik me weer dom en dan leg ik hem weg.
It's the most wonderfull puzzle of the yearquote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstpuzzel van de AIVD
Is dat een woordzoeker vol jihadisten ofzo?
lolquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
It's the most wonderfull puzzle of the year
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016quote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstpuzzel van de AIVD
Is dat een woordzoeker vol jihadisten ofzo?
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016
Ja die weet ik dan weer nietquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is de hoofdstad van Tennessee?
Reykjavikquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is de hoofdstad van Tennessee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |