Volgens mij is Crip dat.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
Stuur die pics nou maar.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
je denkt er wel het vaakst aanquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind braddie wel het type dat ik zijn rukbunker met afkeurend geklik naar zijn plakkerige scherm zijn hoofd zit te schudden en denkt: nou nou nou.
quote:
Jij ook.quote:
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.quote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Nog steeds Crip.quote:Op maandag 12 december 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik dat nou leuk vind. Wie ben jij dan?
Spaar je ze ofzoquote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Ik volg je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.quote:
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooienquote:Op maandag 12 december 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.
Ik doe niet aan gokken.quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |