Moet je maar niet goeiesmorgens zeggen in de avond mafkees.quote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Goeiesmorgens Nielsquote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooitquote:Op maandag 12 december 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker. Pics van de maaltijd pls.
Ginnegappenquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Oké girlygirl.quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
ok girlygirlquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
Ah, BHV. Is dat 2 dagen?quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Ja mee eensquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was braddie :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |