Wat onaangenaam.quote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
was vergeten gehakt uit de vriezer te halen en dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeksquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
gewoon beetje ketjap erdoorquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
was vergeten gehakt uit de vriezer te halen en dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
Ik ga straks nasi maken, je mag wel aanschuivenquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssssquote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeks
Ja, snap ik. Ik had alleen verwacht dat het meer zou zijn. Nou ja, als je maar bezig bent om te beginnen. Dan is het ook makkelijker om wat anders te vinden.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hplc het is weinig maar ik ben blij dat ik werk. Heb 4 maanden werkeloos thuis gezeten.
Was komen eten als dit het was geworden.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssss
Ahw, wat zielig. Je kan met Remqo mee-eten.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssss
Dat gebeurt mij wekelijks :squote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
wil ook wel helpen koken hoorquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga straks nasi maken, je mag wel aanschuiven
ja remqo is echt qtquote:Op maandag 12 december 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig. Je kan met Remqo mee-eten.
kom mij etenquote:Op maandag 12 december 2016 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was komen eten als dit het was geworden.
Als jij het gehakt gaat kruiden, dan snij ik de uien welquote:
DAS WAR EIN TAALFAUT ABFÜHREN!!!quote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
en dan te bedenken dat sommige hier al jaren thuis zittenquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hplc het is weinig maar ik ben blij dat ik werk. Heb 4 maanden werkeloos thuis gezeten.
Hoe houden ze het volquote:Op maandag 12 december 2016 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat sommige hier al jaren thuis zitten
Gewoon in pan met flink wat boter gooien, ontdooit snel genoeg hoor, laagje voor laagje afschrapenquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie.quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
Ik eet boerenkoolpestosaus met spaghetti bij mijn ouders
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaienquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon in pan met flink wat boter gooien, ontdooit snel genoeg hoor
mag ik ook komenquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
Ik eet boerenkoolpestosaus met spaghetti bij mijn ouders
Klinkt als hoe mijn leven er de komende tijd uit gaat zien, behalve dat ik niet werkloos ben. FML.quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje blowen beetje gamen beetje vloggen
in magnetron danquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjesquote:
heb ik niequote:
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel meequote:
ik heb geen zielquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel mee
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjes
dan mag je niet komen sorryquote:
vanavond, je mag mortaxx' plaataquote:
kan ook wel pasta maken eigenlijk jaquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'
Primaquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond, je mag mortaxx' plaata
Denken in oplossingen bbyquote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ook wel pasta maken eigenlijk ja
Namen en rugnummers aubquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
kers op mijn taart ben jequote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken in oplossingen bby
zo madquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het overquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Den Haag leer je automatisch duits want ja de joden moet je wel kunnen uitschelden....
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeks
Dan heeft haags je gefoptquote:Op maandag 12 december 2016 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het over
Klinkt lekker, maar gisteren al ovenschotel gehadquote:Op maandag 12 december 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.
ja 10 uurquote:Op maandag 12 december 2016 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stad is toch tot laat open
Neeeequote:
Behalve als je met mij eet hè. Jaja.quote:
Nee helemaal niet, denk juist lekkerder dan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Behalve als je met mij eet hè. Jaja.
Wij zouden wel gezellig hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 18:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, denk juist lekkerder dan.
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.quote:
Oh, nou jammer dat jij er anders over denkt. Denk dat wij het best gezellig zouden hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.
En wij? Uiteraard wij, ja nee duidelijk. Ik denk dat ik mijn vleesmes maar ga gebruiken.
JA HOU OP HOOR. Je steekt de draak met mequote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nou jammer dat jij er anders over denkt. Denk dat wij het best gezellig zouden hebben.
Je bent een goede kerel.quote:Op maandag 12 december 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HOU OP HOOR. Je steekt de draak met me
Nou nou.quote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.
En wij? Uiteraard wij, ja nee duidelijk. Ik denk dat ik mijn vleesmes maar ga gebruiken.
Moet je maar niet goeiesmorgens zeggen in de avond mafkees.quote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Goeiesmorgens Nielsquote:Op maandag 12 december 2016 18:58 schreef Kurovski het volgende:
Een vrouw sprak me net aan op straat. Precies zo'n stem als juffrouw Jannie.
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooitquote:Op maandag 12 december 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker. Pics van de maaltijd pls.
Ginnegappenquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Oké girlygirl.quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
ok girlygirlquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, met alle respect Chloro, maar zoals ik jou soms dingen neer zie gooien over seks en wat je wel met die en die zou doen, en wat je er dan weer aan beledigingen uitgooit
Soms lees ik hier gewoon mee zonder wat te posten, en dan ben ik echt met stomheid geslagen.
Heb ik overigens niet alleen met jou hoor, maar de meeste posts waarvan ik denk nou nou nouKomen wel van jouw hand.
Ah, BHV. Is dat 2 dagen?quote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef HPLC het volgende:
Ik had laatst dus BHV-cursus en die man van de cursus had dezelfde stem als Jos (Herman Koch dus) en de manier van praten van Storm. Dus ik moest de hele tijd aan 'rampenplan' denken en toen zat ik dus dom te ginnegappen.
Ja mee eensquote:Op maandag 12 december 2016 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was braddie :squote:
Vind braddie wel het type dat ik zijn rukbunker met afkeurend geklik naar zijn plakkerige scherm zijn hoofd zit te schudden en denkt: nou nou nou.quote:
Volgens mij is Crip dat.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
Stuur die pics nou maar.quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Niemand heeft me genomineerd voor de fokawards user die meest over seks praat, dus allemaal jullie smoel houden
je denkt er wel het vaakst aanquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2016 #2quote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 12 december 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind braddie wel het type dat ik zijn rukbunker met afkeurend geklik naar zijn plakkerige scherm zijn hoofd zit te schudden en denkt: nou nou nou.
quote:
Jij ook.quote:
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.quote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Nog steeds Crip.quote:Op maandag 12 december 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ik dat nou leuk vind. Wie ben jij dan?
Spaar je ze ofzoquote:Op maandag 12 december 2016 19:12 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik heb er sinds net weer een 2 euro muntstuk bij.
Een tijdje geleden dat ik er weer eentje bij heb.
Deze uit Italië:
[ afbeelding ]
Ik volg je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik wel een vast inkomen heb en niet al mijn geluk in 2 euro steek.
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.quote:
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooienquote:Op maandag 12 december 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja. Heb nu ongeveer 55 verschillende. Totaal zijn het er meer dan 100 die zijn uitgegeven.
Ik doe niet aan gokken.quote:Op maandag 12 december 2016 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je die allemaal in een gokautomaat gooien
was vroeger ook goed in vakkenvullen, pwndequote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak al mijn huisgenoten af met Fifa
Transformers! Robots in disguise.quote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak al mijn huisgenoten af met Fifa
Oke pinmanquote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Transformers! Robots in disguise.
Hoi, schatje van me. Ik zet nu koffie.quote:Op maandag 12 december 2016 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN HPLC, RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
LEKKER HEET!quote:Op maandag 12 december 2016 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi, schatje van me. Ik zet nu koffie.
Je hebt ook chocolademunten en dropmuntenquote:Op maandag 12 december 2016 19:35 schreef Kurovski het volgende:
Maar Chloro, er zijn 3 soorten 2 euromuntstukken.
De standaardmunt van een land en die kan ook wel 'ns veranderen, zoals die met prinses Beatrix en koning Willem.
Dan zijn er de herdenkingsmunten die gezamelijk worden uitgegeven zoals '10 jaar euro' en '30 jaar EU-vlag'.
Dan zijn er de nationale herdenkingsmunten. Vuistregel is dat een land er daar maximaal 2 van per jaar mag uitgeven.
Eigenlijk is er ook nog een vierde soort:
Twee landen die hetzelfde herdenken zoals het 'Elysee verdrag' en '150 jaar Rode Kruis'.
Done.quote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef wickedmen het volgende:
Wie potje Fifa
Voeg me toe, Wickedmen030 op PSN
Ik normaal 's avonds ook niet echt. Maar mijn ogen vallen nu al bijna dicht. Gaat echt niet goed met me, vet vaak moe de laatste tijdquote:Op maandag 12 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, drink na 13.00 geen koffie meer.
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik normaal 's avonds ook niet echt. Maar mijn ogen vallen nu al bijna dicht. Gaat echt niet goed met me, vet vaak moe de laatt
Geen idee, ik lig er meestal gewoon rond elven in en dan 7 uur ongeveer er uit. Dus vaak ruim 7 uur slaapquote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.
Hmm..quote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, ik lig er meestal gewoon rond elven in en dan 7 uur ongeveer er uit. Dus vaak ruim 7 uur slaap
Jij slaapt toch ook echt weinig?quote:Op maandag 12 december 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat dan? Herken het wel, ik heb het ook.
Klopt, maar ik ben gewend om een dag door te brengen op 4-5 uur slaap. Maar dat lukt me nu ook maar net. Heb moeite om in de avond niet in slaap te vallen op de bank.quote:
De kerstpuzzel van de AIVDquote:Op maandag 12 december 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
Elk jaar denk ik van: laat ik die Kerstpuzzel van de AIVD maken, maar dan zie ik de opgaven en dan voel ik me weer dom en dan leg ik hem weg.
Haha dommerdquote:Op maandag 12 december 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
Elk jaar denk ik van: laat ik die Kerstpuzzel van de AIVD maken, maar dan zie ik de opgaven en dan voel ik me weer dom en dan leg ik hem weg.
It's the most wonderfull puzzle of the yearquote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstpuzzel van de AIVD
Is dat een woordzoeker vol jihadisten ofzo?
lolquote:Op maandag 12 december 2016 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
It's the most wonderfull puzzle of the year
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016quote:Op maandag 12 december 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De kerstpuzzel van de AIVD
Is dat een woordzoeker vol jihadisten ofzo?
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016
Ja die weet ik dan weer nietquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is de hoofdstad van Tennessee?
Reykjavikquote:Op maandag 12 december 2016 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is de hoofdstad van Tennessee?
Wat?quote:Op maandag 12 december 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dat voor rare grap dan
Marokko!!quote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is de hoofdstad van Istanbul?
Jeruzalemquote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Constantinopelquote:Op maandag 12 december 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sacramento - Californiaquote:Op maandag 12 december 2016 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Juneau... is Alaska
Little Rock is Arkansas
Phoenix is Arizona
KOM DAN
Madison, Wisconsinquote:Op maandag 12 december 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sacramento - California
Albany - New York
Ga m ook uitprinten, maar kijken of ik uberhaupt eentje weet op te lossenquote:Op maandag 12 december 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
https://www.aivd.nl/publi(...)/12/kerstpuzzel-2016
alle 50?quote:Op maandag 12 december 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
Ik ben allang blij dat ik de staten van de VS weet
Etto is weer in alle statenquote:Op maandag 12 december 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
Ik ben allang blij dat ik de staten van de VS weet
Charlestonquote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
Country roads, take me home
To the place I belong,
West Virginia,
Mountain mamma, take me home
Country roads
heb je het nu over die AIVD-puzzel?quote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik zo helft wel weet en voor de rest zou ik hard moeten nadenken
Woont daar die ene hamlap?quote:Op maandag 12 december 2016 20:14 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel dat in North Dakota een plaatsje is met de naam Bozeman
Dan zou het plaatsje Bozemann hetenquote:
Ik noem het de donkere dagen voor kerstquote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S
IT'S THE
IT'S THE MOST
IT'S THE MOST WONDERFUL
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE
IF'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Dat zijn het momenteel wel ja. Godskolere, geen zon te bekennenquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik noem het de donkere dagen voor kerst
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUEquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn het momenteel wel ja. Godskolere, geen zon te bekennen
quote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUE
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlatenquote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE HAGUE
was je toen in aggaquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlaten
Dan heb je geen leuke avond gehad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb afgelopen zaterdagnacht met gierende banden Den Haag verlaten
Ik was niet in de stemming, moest de BOB spelenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Had even gezegd dan waren Haags en ik langs gekomen
Heb het al vaker gezegd. Maar Remqo heeft er niet zo'n zin in.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Nee, inderdaad niet, werd zat van het nuchter zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je geen leuke avond gehad.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet, werd zat van het nuchter zijn.
welke kroeg was jequote:Op maandag 12 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik was niet in de stemming, moest de BOB spelen
zie jij bt nog wel eens?quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je toen in agga
Een of andere latinoclub, naast de Paap.quote:
wat een kerelquote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zie wel eens wat op fb tho. Heeft het wel goed voor elkaar
tering daar wil je toch niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een of andere latinoclub, naast de Paap.
Tent was best wel leuk, maar het gezelschap waar ik mee was bleef maar doorzuipen terwijl ik aan de frisjes en water zat
Toen ze tijd gingen rekken, want ik wou al naar huis gaan, heb ik m'n jas gepakt en ben maar alleen naar huis gereden.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tering daar wil je toch niet dood gevonden worden
Het was beter dan Lustig, wat een ranzige tent was dat zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tering daar wil je toch niet dood gevonden worden
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tent was best wel leuk, maar het gezelschap waar ik mee was bleef maar doorzuipen terwijl ik aan de frisjes en water zat
Toen ze tijd gingen rekken, want ik wou al naar huis gaan, heb ik m'n jas gepakt en ben maar alleen naar huis gereden.
lustigquote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was beter dan Lustig, wat een ranzige tent was dat zeg.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?
o m gquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lustigje weet ze wel uit te kiezen zeg. Volgende keer wordt dat het feest van Sinterklaas
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weerquote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
noemen jullie elkaar nu nog vrienden?
Heb je ze nog wel weer gesproken?quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb geen zin in morgen en overmorgen en daarna die morgen
Komt wel weer goed.quote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weer
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meerquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lustigje weet ze wel uit te kiezen zeg. Volgende keer wordt dat het feest van Sinterklaas
zou ook boos zijn als m'n buddy me zo'n 1,5 uur van huis achter zou latenquote:Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
nu voornamelijk eikel en klootzak over en weer
Ga dan een keer met mortaxx en mij mee.quote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meer
Weet er misschien 10quote:Op maandag 12 december 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat ik zo helft wel weet en voor de rest zou ik hard moeten nadenken
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef zeer het volgende:
[..]
zou ook boos zijn als m'n buddy me zo'n 1,5 uur van huis achter zou laten
Beter planquote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga dan een keer met mortaxx en mij mee.
ja jeetje is het de eerste keer dat je bob was?quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
den Haag is niet zo bijzonder maar dit zijn wel de meest trieste tenten. Ik ga nog liever naar Vink of Thai Princessquote:Op maandag 12 december 2016 20:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, ik ken het niet, zij wel daar... Ik heb nu vast een verkeerd beeld van Den Haag gekregen, want veel zin om die kant op te gaan heb ik niet meer
quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is niet zo bijzonder maar dit zijn wel de meest trieste tenten. Ik ga nog liever naar Vink of Thai Princess
ik hoorde dat de wcs daar niet op slot kunnenquote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat jou wel even alleen met Mortaxx in cafe de Vink
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomenquote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet ie maar geen pitcher bier bestellen als ik om 3:30 met de autosleutels sta te rammelen om te gaan.
Vreemd.quote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoorde dat de wcs daar niet op slot kunnen
Eerste trein.quote:Op maandag 12 december 2016 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zijn ze dan weer thuis gekomen
Ben het wel eens vaker, maar de vorige keer werd beloofd dat er vervoer geregeld werd.quote:Op maandag 12 december 2016 20:34 schreef zeer het volgende:
[..]
ja jeetje is het de eerste keer dat je bob was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |