Namen en rugnummers aubquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
kers op mijn taart ben jequote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken in oplossingen bby
zo madquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het overquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Den Haag leer je automatisch duits want ja de joden moet je wel kunnen uitschelden....
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeks
Dan heeft haags je gefoptquote:Op maandag 12 december 2016 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het over
Klinkt lekker, maar gisteren al ovenschotel gehadquote:Op maandag 12 december 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |