Wat onaangenaam.quote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
was vergeten gehakt uit de vriezer te halen en dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeksquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
gewoon beetje ketjap erdoorquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
was vergeten gehakt uit de vriezer te halen en dus ga maar droge rijst eten ofzo ;sss
Ik ga straks nasi maken, je mag wel aanschuivenquote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssssquote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeks
Ja, snap ik. Ik had alleen verwacht dat het meer zou zijn. Nou ja, als je maar bezig bent om te beginnen. Dan is het ook makkelijker om wat anders te vinden.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hplc het is weinig maar ik ben blij dat ik werk. Heb 4 maanden werkeloos thuis gezeten.
Was komen eten als dit het was geworden.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssss
Ahw, wat zielig. Je kan met Remqo mee-eten.quote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja ik had helemaal bedacht, gehaktballetjes met rijst en sperzieboontjes in boemboe tattie maar mn hele avond verpest omdat gehakt nog bevroren is ;ssss
Dat gebeurt mij wekelijks :squote:Op maandag 12 december 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
wil ook wel helpen koken hoorquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga straks nasi maken, je mag wel aanschuiven
ja remqo is echt qtquote:Op maandag 12 december 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig. Je kan met Remqo mee-eten.
kom mij etenquote:Op maandag 12 december 2016 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was komen eten als dit het was geworden.
Als jij het gehakt gaat kruiden, dan snij ik de uien welquote:
DAS WAR EIN TAALFAUT ABFÜHREN!!!quote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
en dan te bedenken dat sommige hier al jaren thuis zittenquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hplc het is weinig maar ik ben blij dat ik werk. Heb 4 maanden werkeloos thuis gezeten.
Hoe houden ze het volquote:Op maandag 12 december 2016 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat sommige hier al jaren thuis zitten
Gewoon in pan met flink wat boter gooien, ontdooit snel genoeg hoor, laagje voor laagje afschrapenquote:Op maandag 12 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een aparte combinatie.quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
Ik eet boerenkoolpestosaus met spaghetti bij mijn ouders
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaienquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon in pan met flink wat boter gooien, ontdooit snel genoeg hoor
mag ik ook komenquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
Ik eet boerenkoolpestosaus met spaghetti bij mijn ouders
Klinkt als hoe mijn leven er de komende tijd uit gaat zien, behalve dat ik niet werkloos ben. FML.quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje blowen beetje gamen beetje vloggen
in magnetron danquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjesquote:
heb ik niequote:
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel meequote:
ik heb geen zielquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel mee
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjes
dan mag je niet komen sorryquote:
vanavond, je mag mortaxx' plaataquote:
kan ook wel pasta maken eigenlijk jaquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'
Primaquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond, je mag mortaxx' plaata
Denken in oplossingen bbyquote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ook wel pasta maken eigenlijk ja
Namen en rugnummers aubquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
kers op mijn taart ben jequote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denken in oplossingen bby
zo madquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan idd goed Duits ja. Maar er zijn bepaalde personen die ik weiger te helpen.
Goed zo.quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het overquote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Den Haag leer je automatisch duits want ja de joden moet je wel kunnen uitschelden....
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uitgebreid kookt doordeweeks
Dan heeft haags je gefoptquote:Op maandag 12 december 2016 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags en ik zijn vrienden van Israël dus waar heb jij het over
Klinkt lekker, maar gisteren al ovenschotel gehadquote:Op maandag 12 december 2016 18:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik maak een ovenschotel met gehakt, aubergine en aardappelen.
ja 10 uurquote:Op maandag 12 december 2016 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stad is toch tot laat open
Neeeequote:
Behalve als je met mij eet hè. Jaja.quote:
Nee helemaal niet, denk juist lekkerder dan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Behalve als je met mij eet hè. Jaja.
Wij zouden wel gezellig hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 18:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, denk juist lekkerder dan.
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.quote:
Oh, nou jammer dat jij er anders over denkt. Denk dat wij het best gezellig zouden hebben.quote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.
En wij? Uiteraard wij, ja nee duidelijk. Ik denk dat ik mijn vleesmes maar ga gebruiken.
JA HOU OP HOOR. Je steekt de draak met mequote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nou jammer dat jij er anders over denkt. Denk dat wij het best gezellig zouden hebben.
Je bent een goede kerel.quote:Op maandag 12 december 2016 18:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA HOU OP HOOR. Je steekt de draak met me
Nou nou.quote:Op maandag 12 december 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
'Wij zouden het wel gezellig hebben'.
En wij? Uiteraard wij, ja nee duidelijk. Ik denk dat ik mijn vleesmes maar ga gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |