kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaienquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon in pan met flink wat boter gooien, ontdooit snel genoeg hoor
mag ik ook komenquote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
Ik eet boerenkoolpestosaus met spaghetti bij mijn ouders
Klinkt als hoe mijn leven er de komende tijd uit gaat zien, behalve dat ik niet werkloos ben. FML.quote:Op maandag 12 december 2016 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje blowen beetje gamen beetje vloggen
in magnetron danquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjesquote:
heb ik niequote:
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ik er toch geen gehaktballen meer van draaien
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel meequote:
ik heb geen zielquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mag wel, mijn oom is er ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugde dus neem je ziel mee
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kookt lekker goed en dus van die aparte dingetjes
dan mag je niet komen sorryquote:
vanavond, je mag mortaxx' plaataquote:
kan ook wel pasta maken eigenlijk jaquote:Op maandag 12 december 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sliertjes gehakt is ook lekker hoor, of je fietst naar supermarkt voor 'verse'
Primaquote:Op maandag 12 december 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond, je mag mortaxx' plaata
Denken in oplossingen bbyquote:Op maandag 12 december 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kan ook wel pasta maken eigenlijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |