Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
THE ONLY GOOD FASCIST IS A DEAD ONE
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Ik weet niet wat erger is. Dat of VVD,D66 en CDA.quote:Op maandag 12 december 2016 17:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartnerquote:Op maandag 12 december 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Misschien een minderheidskabinet. Kunnen ze over alles telkens gaan onderhandelen. In Denemarken werkt het ook, dus waarom niet? Krijgen kleine partijen wellicht ook wat in de melk te brokkelen.
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regerenquote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Wat een farce was datquote:Op maandag 12 december 2016 17:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartner
Echt zo weinig maar? Dat is bijna een bijbaanquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
CDA is de vorige keer niet vergeten lijkt me. Heeft ze veel zetels gekost daarna en D'66 walgt van de PVV dus nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 12 december 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regeren
pff zware tijdenquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
Nee, kuttaal.quote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
Haags is een Duitserquote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |