gifjes? bedoel je soa's?quote:Op maandag 12 december 2016 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wise doet gifjes ruilen met bij op het schoolplein hoor.
heb je geen vriendin?quote:Op maandag 12 december 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar ben ik toch niet voor gemaakt zeg.
oh fucked up broerquote:Op maandag 12 december 2016 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen, geen kaartje helaas.
Denk het wel.quote:Op maandag 12 december 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of je woensdag naar de Albert Heijn gaat
kan ze toch wel voor de vergadering kokenquote:
quote:Op maandag 12 december 2016 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ze toch wel voor de vergadering koken
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannenquote:Op maandag 12 december 2016 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ze toch wel voor de vergadering koken
Verschrikkelijk vind ik datquote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannen
quote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duidelijk een vrouw die niet weet hoe ze moet plannen
jij probeert mij uit de tent te lokken hequote:Op maandag 12 december 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waarvoor ze op deze aarde is gekomen.
Sterven dusquote:Op maandag 12 december 2016 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waarvoor ze op deze aarde is gekomen.
Nee hoezo?quote:Op maandag 12 december 2016 16:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij probeert mij uit de tent te lokken he
Ja hoor, ja.quote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekitquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef HPLC het volgende:
ow, Haags vriendin gaat het over. Dan moet ze gewoon haar benen wijd doen
Zo bedoelde ik hem ook. Er is maar één ding zeker in het levenquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe jij normaal, sterven is enige doel dat we allemaal hebben schele
Ik snap hier niks van, maar dichtkitten klinkt een beetje gayquote:Op maandag 12 december 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je volgende keer wel bij de FOK!meet, ze was allemaal dichtgekit
Beverwijk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
in de kut van haags' baequote:Op maandag 12 december 2016 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WAAR GAAN WE NOU RELLEN DAN GVD
nounounou.. daar valt toch geen eer te behalen man! Primark in de uitverkoop is er niks bij.quote:
oquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer volquote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hmm. Ik krijg morgen kerstversiering van mijn moeders buurvrouw. Misschien moet ik mijn kamer gaan versieren.![]()
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.quote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Dan de tuinquote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een begin. Over 5 jaar hele kamer vol
Op naar 101quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een huis.. Dan kan ik helemaal losgaan.
Van een Wajong kun je geen huis kopen hoor. Of je bedoelt zoiets als Braddie zijn bunker.quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want huren is geen optie meer tegenwoordig?quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van een Wajong kun je geen huis kopen hoor. Of je bedoelt zoiets als Braddie zijn bunker.
Ik donderstraal altijd eerst de kat in de boom en vervolgens hang ik de ballen erin. Dan blijft ze daar vanaf.quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt als een ontzettend slecht idee met een kat.
dit heb ik eerder gelezenquote:Op maandag 12 december 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik donderstraal altijd eerst de kat in de boom en vervolgens hang ik de ballen erin. Dan blijft ze daar vanaf.
Lekker eten en drinken met je naasten. Niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet aan kerst. Tyfus hekel aan.
Was het toen wel grappig of toen ook al niet?quote:
Het is dan ook gewoon de gouden tip voor mensen met een kat die een kerstboom op willen zetten.quote:
Zei ik vijf jaar geleden ook toen ik net op mezelf ging wonen, ik woon nu weer bij mijn moeder. Dusja..quote:Op maandag 12 december 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wederom geen grap.quote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het toen wel grappig of toen ook al niet?
lol waaromquote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zei ik vijf jaar geleden ook toen ik net op mezelf ging wonen, ik woon nu weer bij mijn moeder. Dusja..
Zeg je dat elke keer als iemand zegt dat je grap niet grappig is?quote:Op maandag 12 december 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wederom geen grap.
Net zo vaak als ik wil ja.quote:Op maandag 12 december 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je dat elke keer als iemand zegt dat je grap niet grappig is?
het is kankermoederquote:Op maandag 12 december 2016 17:15 schreef Trollscience het volgende:
damn moeilijke vragen bij mn theorie-exame :s kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
dan ga ik JUICHENquote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan echt debiel veel mensen huilen hier als Geertje volgend jaar wint.
NO NATION NO BORDER FIGHT LAW & ORDERquote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga me kapotlachen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als een boer met kiespijnquote:
cquote:Op maandag 12 december 2016 17:15 schreef Trollscience het volgende:
damn moeilijke vragen bij mn theorie-exame :s kan iemand helpen?
[ afbeelding ]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 17:18 schreef Trollscience het volgende:
THE ONLY GOOD FASCIST IS A DEAD ONE
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.quote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Ik weet niet wat erger is. Dat of VVD,D66 en CDA.quote:Op maandag 12 december 2016 17:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel, PvdA,groenlinks,sp en denk.
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartnerquote:Op maandag 12 december 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Misschien een minderheidskabinet. Kunnen ze over alles telkens gaan onderhandelen. In Denemarken werkt het ook, dus waarom niet? Krijgen kleine partijen wellicht ook wat in de melk te brokkelen.
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regerenquote:Op maandag 12 december 2016 17:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook al wint hij, ik denk niet dat hij er met een andere partij uit gaat komen, dus wordt het VVD, CDA en D'66 ofzo en verandert er niets.
Van mij mag Geert Wilders het proberen. Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Wat een farce was datquote:Op maandag 12 december 2016 17:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hadden we wel eens eerder met PVV als gedoogpartner
Echt zo weinig maar? Dat is bijna een bijbaanquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
CDA is de vorige keer niet vergeten lijkt me. Heeft ze veel zetels gekost daarna en D'66 walgt van de PVV dus nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 12 december 2016 17:32 schreef Drug het volgende:
[..]
d66 en cda onder buma zullen niet met pvv regeren
pff zware tijdenquote:Op maandag 12 december 2016 17:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar slechts 16 uur omdat ik mentaal gehandicapt ben.
Nee, kuttaal.quote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
Haags is een Duitserquote:Op maandag 12 december 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
Iemand in deze SC die goed Duits kan en mij kan helpen met een mailtje schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |